اشتراک گذاری

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

یکی دیگر از سرویس های تخصصی مرتبط با تجهیزات چاپ، نظیر پرینتر، دستگاه کپی و .. که در نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا ارائه می گردد، شارژ کارتریج است. شارژ کارتریج کونیکا مینولتا در این مرکز با رعایت استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده و با استفاده از برترین مواد مصرفی انجام می پذیرد. متقاضیان این سرویس می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تخصصی شارژ کارتریج کونیکا مینولتا تماس گرفته و پس از ذکر نوع و مدل دستگاه، سرویس های تخصصی مربوطه را دریافت نمایند. قویاً توصیه می شود سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج کونیکا مینولتا توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود. نبود دانش و تخصص کافی در این زمینه و استفاده از ابزارهای عمومی (مثل انبردست، پیچ‎گوشتی و چکش) به جای ابزارهای تخصصی و احیاناً ضربه زدن‌های بی‎مورد، باعث خرابی کارتریج می‎شود.

اینکه دستگاه شما جوهری باشد یا لیزری، با اتمام جوهر یا تونر درون کارتریج باید مجدداً درون آنها رنگ یا پودر ریخته شود. این کار که به شارژ کردن کارتریج مشهور است، پس از بروز نشانه هایی از جمله افت کیفیت چاپ انجام می شود. با اینکه کارتریج ها انواع متفاوتی دارند اما عملکرد آن ها در ذخیره سازی و تأمین رنگ دستگاه یکسان و مشابه می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی تمامی جوانب شارژ کارتریج می پردازیم.

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

ضرورت شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

کارتریج مخزن ذخیره رنگ دستگاه کپی و پرینتر می باشد و با انتقال تونر باعث چاپ و کپی سند مورد نظر می شود. بنابراین اگر کارتریج خالی از رنگ باشد، چاپی انجام نشده و یا چاپ به صورت ناقص انجام می شود. در این شرایط برای چاپ یا کپی گرفتن حتماً باید کارتریج شارژ شود وگرنه امکان چنین عملی میسر نخواهد بود. این موضوع در مکان هایی که میزان استفاده از دستگاه کپی و پرینتر بالا است بیشتر می باشد. باید توجه داشت که خالی بودن کارتریج در برخی از پرینترها می تواند به هد دستگاه آسیب رسانده و هزینه های زیادی را روی دست کاربر بگذارد. از این نظر در صورت خالی بودن کارتریج ضروری است که هر چه سریعتر نسبت به شارژ کردن آن اقدام کنید.

شارژ کارتریج کپی کونیکا مینولتا

مقصود از کارتریج، در دستگاههای فتوکپی بخشی است مشتکل از یونیت کارتریج، کارتریج تونر و تونر. کاربران دستگاههای کپی می دانند در این محصولات، کارتریج تونر داخل یونیت کارتریج قرار گرفته و هربار که تونر مصرفی تمام می شود، معمولا کارتریج تونر تعویض شود. البته برخی از کاربران بجای تعویض کارتریج تونر، کارتریج تونر را شارژ می کنند. آنچه که در باب شارژ کارتریج دستگاه کپی می بایست مورد توجه قرار گیرد آن است که این کار در بعضی مدل ها باعث سرریز شدن و بروز اشکالاتی در سایر بخش ها و قطعات دستگاه می شود. از این رو توصیه می شود پیش از اقدام به این کار، دستگاه، توسط کارشناسان تعمیر دستگاه کپی و یا کارشناسان شارژ کارتریج کونیکا مینولتا بررسی گردد.

شارژ کارتریج پرینتر کونیکا مینولتا

یکی از اقلام مصرفی پرینترهای لیزری، کارتریج تونر یا همان تونر لیزری است. کارتریج‌های تونری همان محفظه‌هایی هستند که پودر تونر در درون آنها جای می گیرد. تونری که در درون کارتریج قرار می گیرد، مخلوطی خشک و ریز از ذرات پلاستیکی و کربنی همراه با رنگ‌ مشکی یا سایر رنگ‌ها است. تونر موجود در کارتریج توسط درام که به‌صورت الکترواستاتیک شارژ شده است روی کاغذ انتقال داده شده و توسط رول‌های گرم شده روی کاغ حک می‌شود.

در شارژ کارتریج کونیکا مینولتا (شارژ کارتریج پرینترهای کونیکا مینولتا) می بایست به این موضوع دقت شود که برخی از کارتریج‌ها قسمت درام را درون خود دارند. در نتیجه، با هر‌بار تعویض تونر، درام هم تعویض می‌شود. پرینترهایی که دارای تونر و درام مجزا هستند، اگرچه تعویض آن‌ها کمی دشوارتر است اما به دلیل آنکه در فرآیند شارژ کارتریج کونیکا مینولتا نیازی به تعویض درام نیست، از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

در هنگام شارژ کارتریج، باید به تفاوت کارتریج لیزری و جوهرافشان دقت داشته باشید.

سرویس های تخصصی مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا عبارتند از:

  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به کارتریج و کلیه مواد مصرفی چاپ
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در کارتریج
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود در مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا
  • تعمیر کارتریج جوهرافشان
  • تعمیر کارتریج لیزری سیاه و سفید و رنگی در مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا
  • تعمیر کارتریج لیزری رنگی در مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا
  • تعمیر کارتریج قابل حمل در مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی کارتریج ها جهت کاهش هزینه مصرفی
  • بروز رسانی قطعات و کیت های کارتریج در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور در مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول های جانبی در مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و کارتریج ها و نگهداری آنها
  • سرویس های زمانبندی شده دوره ای کارتریج در مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا در محل

انتخاب سرویس شارژ کارتریج کونیکا مینولتا در محل به آندسته از کاربرانی توصیه می شود که کارتریج کپی یا پرینتر آنها دچار اشکال شده است اما به هر دلیل، فرصت مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر و شارژ کارتریج کونیکا مینولتا را ندارند. این دسته از کاربران می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مرکز تخصصی تعمیر دستگاه کپی یا تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس شارژ کارتریج در محل را ثبت نمایند.

بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در واحد سرویس در محل کونیکا مینولتا با شما تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی های لازم در محل حضور می یابند. خدمات ارائه شده در سرویس تعمیر کونیکا مینولتا، منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه عیوب مرتبط با تجهیزات چاپ را شامل می گردد. (مگر آنکه امکان جداسازی قطعه معیوب دستگاه کپی وجود داشته باشد و کاربر دستگاه کپی بتواند آنرا از دستگاه جدا کرده و به تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا تحویل دهد).

زمان شارژ کارتریج پرینتر کونیکا مینولتا

معمولاً عموم پرینترها پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت –یعنی فرارسیدن زمان شارژ کارتریج – را برای کاربر به نمایش میگذارند. در سازمان ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می افتاد. لیکن خشک شدن کارتریج در مصارف خانگی حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید.

آنچه که کاربر در این میان می بایست به آن توجه کند تعویض و شارژ کارتریج بلافاصله پس از دریافت پیام است. کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند. بعلاوه اگر کلمات در زمان چاپ جا می‌افتند و یا کم رنگ هستند می توان با توزیع درست جوهر، به کیفیت چاپ کمک کرد. (برای باز بخش جوهر درون کارتریج باید آن را درآورده و به آرامی تکان دهید تا جوهر به طور یکنواخت پخش شود.)

در صورت نیاز به خدمات مرتبط با شارژ کارتریج کونیکا مینولتا می توانید از سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا استفاده نمایید. خدمات مذکور به دو صورت تعمیر در محل و سرویس دستگاه در تعمیرگاه انجام می پذیرد. در هر حال بهتر است با قرار گرفتن دستگاه در شرایط زیر نسبت به تعویض و یا شارژ کارتریج و تونر اقدام نمایید:

  • در هنگامی که جوهر دستگاه چاپ شما تمام شده است.
  • زمانی که شاخص جوهر به پایین‌ترین مقدار خود رسیده است.
  • زمانی که شش ماه از طول عمر کارتریج شما گذشته است.

تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز منحصر به دستگاه و سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات و تولیدات مرتبط با این برند را شامل می گردد؛ کاربران حرفه ای دستگاه های کونیکا به این اصل معترفند که تعمیرات لزوماً به معنی رفع خرابی‌ها و عیوب ایجاد شده در دستگاه نیست بلکه تمامی عملیات مربوط به نگهداری، سرویس های دوره ای، گردگیری، استفاده از مواد اولیه عالی و … را نیز شامل می‌گردد از همین روست که کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا ضمن رفع و حل تمامی عیوب و خرابی‌های ایجاد شده در این تجهیزات، ارائه‌ دهندۀ تمامی خدماتی هستند که توجه به آنها سبب پیشگیری از استهلاک دستگاه گشته و به عمر مفید آن می افزایند.

بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از بروزترین ابزارآلات تعمیر، سبب گشته تا ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا نیز بهبود و ارتقاء یابد.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در ایران پیشروترین مرکز در زمینه ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات کونیکا مینولتا است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کونیکا مینولتا در ایران با بهره مندی از حضور زبده ترین کارشناسان این حوزه و پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کونیکا مینولتا را شامل می گردد.

اگرچه شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی کونیکا مینولتا در ایران تمامی خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید لیکن به دلیل آنکه دستگاه کپی کونیکا مینولتا پرفروش ترین محصول این شرکت در طول سالهای اخیر بوده است فعالیت ها و خدمات ارائه شده در نمایندگی کونیکا مینولتا در ایران بر روی همین محصول متمرکز گشته است. شارژ کارتریج کونیکا مینولتا، تعویض بلید دستگاه کپی، شارژ کارتریج پرینتر و … برخی از سرویس های تخصصی مرتبط با تجهیزات چاپ است که در بالاترین سطح کیفی توسط کارشناسان نمایندگی کونیکا مینولتا به متقاضیان ارائه می گردد.

Rate this post