اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا، ارائه‌دهنده‌ی تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض کلیه قطعات دستگاه‌های این برند (اعم از دستگاه کپی، پرینتر، کروما متر و …) به متقاضیان است. کاربران دستگاه‌های کونیکا مینولتا می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی و یا از طریق تماس با آن، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

آن دسته از کاربرانی که به هر دلیل امکان حضور در نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا را ندارند، می‌توانند سرویس‌های مورد نیاز خود را به صورت «تعمیر در محل» دریافت نمایند. در این سرویس کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی دستگاه‌ها را بر روی آن ها پیاده می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا:

تسلط کارشناسان نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه های کپی به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت و عالی، جایگزینی قطعات معیوب با قطعات اصلی و شرکتی، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار آلات لحیم کاری و ترمیم و… از جمله عوامل موفقیت کارشناسان این مرکز در تعمیر و ترمیم دستگاه‌های کپی هستند.

استفاده از مواد درجه یک و عالی مانند کاغذ مناسب، کارتریج مناسب و …. در این مرکز، نیاز به تعمیرات دستگاه کپی و استهلاک قطعات دستگاه را کمتر ساخته و از خرابی زود هنگام و مجدد آن پیشگیری می‌کند. شناخت قطعات اصلی دستگاه کپی، عیب یابی مسیر ورود و خروج کاغذ، عیب یابی و تعویض سولونویید، عیب یابی خطاهای مربوط به اسکن دستگاه فتوکپی، بررسی آینه در دستگاه ،عیب یابی و تنظیم تیغه مخزن پودر، رفع عیوب ناشی از کم رنگی و پر رنگی در چاپ و بسیاری از موارد دیگر در نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا و در بخش تعمیرات دستگاه کپی ارائه می شود.

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا:

کاربران پرینترهای کونیکا مینولتا می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در این دستگاه به مرکز تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که به هر دلیل امکان حضور در تعمیرگاه وجود نداشته باشد، پیشنهاد ما به کاربران آن است که با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر پرینتر را ثبت نمایند.

برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا عبارت است از: عرضه مواد مصرفی پرینتر شامل تونر و تعویض آن، عرضه برگ‌های کاغذ سازگار با پرینترهای کونیکا مینولتا، تعویض قطعات پرینتر (تعویض کابل پاور، تعویض سیم USB، تعویض درام، تعویض هد پرینتر، تعویض و تعمیر کارتریج پرینتر، تعمیر و تعویض در شکسته پرینتر، تعمیر و تعویض LCD چاپگر، تعویض تونر پرینتر و…) و … .

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا:

سرویس دیگر ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا سرویس شارژ کارتریج است. کاربران حرفه‌ای تجهیزات چاپ نظیر دستگاه کپی، پرینتر و .. به خوبی می‌دانند که یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه‌ها، سرویس شارژ کارتریج است. در غالب دستگاه‌های چاپ معمولاً فرارسیدن زمان شارژ و تعویض کارتریج با نمایش پیغامی، به کاربر اعلام می‌گردد. در این میان آنچه که کاربر می‌بایست به آن توجه کند، شارژ یا تعویض کارتریج، بلافاصله پس از مشاهده پیغام است.

آنچه که سبب می‌گردد برخی از کاربران میان دو گزینه شارژ و تعویض کارتریج، گزینه شارژ را برگزینند، قیمت بالای کارتریج‌های اصلی تولید شده توسط شرکت سازنده است. کاربرانی که به دلیل قیمت بالای کارتریج اصلی تصمیم به شارژ کردن کارتریج می‌گیرند می‌توانند از کارتریج‌های فله‌ای موجود در بازار، کیت‌های شارژ کارتریج، دستگاه‌های شارژ اتوماتیک کارتریج، کارتریج‌های Remanufactured یا Rebuilt، و کارتریج‌های سازگار (مشابه اصلی) استفاده کنند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از معتبر ترین نمایندگی هایی است که همه محصولات کونیکا مینولتا را پوشش می دهد. در این نمایندگی با توجه به رعایت همه قوانین و مقررات گمرکی اقدام به واردات کالا می شود. در نهایت نمایندگی رسمی و مجاز کونیکا مینولتا به راحتی می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات اصل و شرکتی را به همه کاربران ارائه دهد. در نمایندگی کونیکا مینولتا رضایت کاربران از درجه اهمیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.

تمامی پرسنل این نمایندگی تلاش می کنند که در مسیر خدمات رسانی خود در دو حوزه پر ترافیک فروش و خدمات پس از فروش کونیکا مینولتا رضایت مشتریان را جلب کنند تا بتوانند این مسیر را به راحتی و با موفقیت بیشتر طی کنند. در این نمایندگی تسهیلات ویژه ای برای کاربران کونیکا مینولتا در نظر گرفته شده است که برای اطلاع از چگونگی آنها می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

Rate this post