اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا  با جدیدترین روش های علمی دوره های تخصصی برگزار می کند . آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا شامل برگزاری  آموزش تعمیرات کپی کونیکا مینولتا ، پرینتر کونیکا منیولتا و… می باشد .

آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا در کارگاه تخصصی شرکت ( مجهزترین مرکز تعمیرات و آموزش ماشین های اداری در ایران ) به صورت کاملا تضمینی انجام میشود. تدریس آنالیز و تعمیر محصولات کونیکا مینولتا توسط اساتید مجرب ، متخصص و متعهد با سالها تجربه در زمینه تعمیرات ماشین های اداری صورت می گیرد . لازم به ذکر است ، هزینه ی ثبت نام در مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا براساس نرخنامه ی مصوب می باشد . شما عزیزان می توانید با شرکت در این دوره های اموزشی  از دانش روز بهره مند شوید.

آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا

تماس با مرکز آموزش تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

متقاضیان حضور در دوره‌های آموزش تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و روند ثبت نام و حضور خود در این دوره‌ها را پیگیری نمایند. توصیه می‌شود در حین تماس، پرسش‌های احتمالی خویش در باب این دوره‌ها نظیر مدت زمان برگزاری دوره، هزینه ثبت نام در دوره مبتدی و یا پیشرفته، تعداد کاراموزان حاضر در هر کلاس، امکان یا عدم امکان جذب توسط مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا پس از اتمام دوره و مواردی از این دست را با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در این مرکز حضور دارند تا کلیه اطلاعات و راهنمایی‌های مرتبط با دوره‌های آموزش تعمیر پرینتر را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذارند.

مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا

در مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا  راه کارهای نوین علمی در اختیار کارآموزان قرار می گیرد. ماشین های اداری کونیکا مینولتا از جمله محصولات پرطرفدار در کشور ما هستند . با گسترش تولید نیاز به ریکاوری دستگاه نیز امری بدیهی و غیرقابل چشم پوشی است . با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، نیاز به متد نوین در تعمیرات امری بدیهی به نظر می رسد . درنتیجه دانشویان با بکارگیری ابزارآلات اصل و درجه یک به فراگیری اصول تعمیر میپردازند . خاطرنشان میسازیم ، آموزش در مجهزترین کارگاه تعمیرات ماشینهای اداری صورت میگیرد .

کارآموزان با شرکت در این دوره ها میتوانند به بهترین شکل با روشهای جدید تعمیرات ماشین های اداری آشنا شوند . مدرسین مرکز آموزش تعمیر کونیکا مینولتا پس از اتمام دوره به ارائه مدرک به کاراموز اقدام مینمایند . دانشجویان پس از به پایان رساندن کلاسها میتوانند در کارگاههای مرکز سخت افزار ایران مشغول به کار شوند .لازم به ذکر است ، آموزش زیر نظر متخصصترین تعمیرکاران دارای سوابق کاری موفق انجام میگردد .

آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا /تعمیرات کونیکا مینولتا/نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا/تعمیرات اصلی کونیکا مینولتا/تعمیرات مجاز کونیکا مینولتا/تعمیرات انحصاری کونیکا مینولتا/تعمیرات تخصصی کونیکا مینولتا/تعمیرات رسمی کونیکا مینولتا/تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا/تعمیرگاه تخصصی کونیکا مینولتا/تعمیرگاه اصلی کونیکا مینولتا/تعمیرگاه رسمی کونیکا مینولتا/دفتر تعمیرات کونیکا مینولتا/مرکز خدمات تعمیرات کونیکا مینولتا/مرکز تخصصی کونیکا مینولتا/مرکز رسمی کونیکا مینولتا/مرکز کونیکا مینولتا ایران/مرکز انحصاری کونیکا مینولتا/مرکز مجاز کونیکا مینولتا/تعمیر سخت افزاری کونیکا مینولتا/تعمیرات سخت افزاری کونیکا مینولت

اینو بخون حتما به کارت میاد : آموزش تنظیم رنگ دستگاه کپی کونیکا مینولتا

سرفصل های آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا

سرفصل های آموزش تعمیر کونیکا مینولتا عبارتند از :
  • آموزش مکانیزم روش های اسکن دستگاه کپی .
  • تدریس شناسایی انواع پودر و طریقه به کارگیری صحیح آن در مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا.
  • آموزش کار با بوبین و خطا های رایج.
  • آموزش برطرف نمودن ایرادات مربوط به تونر زائد.
  • تدریس برطرف نمودن مشکلات مربوط به داکتر بلید در مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا.
  • آموزش،تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل.
  • تدریس طریقه تعویض ریبون در مرکز آموزش تعمیر کونیکا مینولتا.
  • اموزش تشخیص و بررسی کلی دستگاه کپی کونیکامینولتا .
  • تدریس بکار گیری انواع کاغذ دستگاه کپی در مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا.
  • تدریس نصب و راه اندازی دستگاه کپی در مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا.
  • آموزش بکار گیری جداول کارکرد دستگاه کپی .
  • اصول کار سنسورها و تحریک سنسورهای دستگاه کپی .
  • تدریس عیب یابی موتور الکتریکی دستگاه کپی در مرکز آموزش تعمیر کونیکا مینولتا.
  • آموزش تشخیص مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی .

دوره ی عمومی تعمیرات کونیکا مینولتا

مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا دوره ی عمومی تعمیر محصولات کونیکا مینولتا راه اندازی کرده است . افرادی که قصد دارند اطلاعات مفید و کارآمدی در زمینه ی تعمیر محصول کونیکا مینولتا خود به دست آورند می توانند در این دوره ثبت نام نمایند . واضح است با شرکت در این کلاس ها می توانید بر ویژگی های کلی دستگاه خویش اشراف پیدا نمایید. برخی از مباحثی که در این دوره ارائه میگردد عبارتند از :

تدریس ساختمان درام کپی در مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا . آموزش عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع دستگاه کپی .اموزش مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه کپی . آموزش عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه کپی . تدریس عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه کپی در مرکز آموزش تعمیر کونیکا مینولتا. تدریس عیب یابی ، تعویض و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه کپی .

تدریس تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کد های مربوطه همان مدل در مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا. تدریس شناسایی بلوک دیاگرام وقسمت های مختف دستگاه. آموزش برطرف کردن مشکلات گرفتگی نازل جوهر. تدریس استفاده از ابزار ها برای باز کردن نازل جوهر در مرکز آموزش تعمیر کونیکا مینولتا. تدریس ریکاوری انواع پرینترهای لیزری و جوهرافشان…..

دوره تخصصی تعمیر کونیکا مینولتا

دوره تخصصی آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا دربردانده مباحث و سرفصل های تخصصی مرتبط با هر دستگاه است. داوطلبان این دوره، با ساختارتخصصی هر دستگاه اعم از ساختار فیزیکی و نرم افزاری- آشنا گشته و شیوه رفع اشکالات احتمالی در آن را می آموزند. مباحث تخصصی این دوره توسط اساتید بین المللی تعمیرات کونیکا مینولتا اموزش داده می شود. پیش نیاز حضور در این دوره، طی دوره عمومی است.

آموزش نکات مهم در تعمیرات کونیکا مینولتا

مدرسین مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا به تدریس مهترین نکات به کارآموزان میپردازند . دانشجویان باشرکت در کلاس های این مرکز دانشجویان با مدلهای جدید بازیابی آشنا شده و طرزکار دستگاه را یاد میگیرند.خاطرنشان میسازیم ، مدرسین مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا پس از سربلند بیرون آمدن در آزمونهای نظری و عملی استخدام شده اند .

بدیهی است پس از اتمام دوره دانشجویان با تمامی فنون و زیر و بم تعمیر آشنا گشته اند . کادر مجرب مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا پس از پشت سر گذاشتن آزمونهای متعدد علمی برکزیده شده اند . این افراد با شرکت در دوره های آموزشی بین المللی صاحب دانشی به روز گشته اند . از این رو علاقمندان به فراگیری روشهای جدید تعمیر میتوانند نسبت به دریافت خدمات اموزش از این مرکز اقدام نمایند .

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا  متشکل از واحدهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک دستگاه به کاربران گرامی ارائه می گردد.. تعمیرکاران در هر پارت به تعمیر یک محصول مبادرت میورزند . مبرهن است تمرکز بر تعمیر یک محصول سبب بالا رفتن راندمان کار مجموعه میگردد . به دلیل مجزا بودن کارگاه های فنی کاربران برای رفع ایراد دستگاه خویش باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . ضمنا کارشناسان ما پس از اتمام پروسه ریکاوری به ارائه گارانتی نیز میپردازند .

نمایندگی کونیکا مینولتا با بهره مندی از تخصص ، مهارت و خلاقیت مهندسین خود توانسته است در زمینه فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپرازد . پرسنل ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان در حیطه آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا میباشند.

Rate this post