اشتراک گذاری

تعمیرات درام پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیرات درام پرینتر کونیکا مینولتا بسیار اهمیت دارد، زیرا درام قطعه اصلی دستگاه پرینتر لیزری است. درام در دستگاه پرینتر وظیفه انتقال تصویر از پرینتر به کاغذ برای تولید چاپ نهایی را دارد به همین دلیل است که تعمیرات درام پرینتر کونیکا مینولتا تاثیر شگرفی در چاپ تصویر دارد. لازم به یاد آوری است که  مرکز تعمیراتات پرینتر کونیکا مینولتا برای رفاه حال مشتریان عزیز خود خدمات سرویس در محل را نیز ضمیمه خدمات رسانی خود کرده است؛ چنانچه به هر دلیلی امکان ارسال دستگاه به مرکز وجود نداشته باشد، تعمیراتکاران ما در محل حضور خواهند یافت و مشکل را بر طرف خواهند کرد.

حساسیت های رایج در تعمیرات درام پرینتر کونیکا مینولتا

از آنجا که درام نقش اساسی در چاپ تصویر دارد، نگهداری از آن بسیار حائز اهمیت است. درام قطعه مهمی در پرینتر است که برای محافظ از خود، در جایگاهی به نام کارتریچ پنهان شده است. در هنگام تعمیرات درام پرینتر کونیکا مینولتا باید این نکته را همواره به یاد داشته باشیم که درام حساسیت فوق العاده بالایی نسبت نور دارد و به هیچ وجه نباید در مقابل نور مستقیم به حال خود رها شود. به همین دلیل است که خود را در کارتریچ پنهان ساخته است. به علاوه درام در برابر ضربه نیز بسیار حساس و آسیب پذیر است؛ با هر ضربه ای حتی به ظاهر ملایم امکان آسیب رسانی به درام وجود دارد.

تعمیرات درام پرینتر کونیکا مینولتا

نحوه تعمیرات درام پرینتر کونیکا مینولتا

درام از جنس سلنیوم یا مواد حساس به نور پوشیده شده است که این مواد هادی الکتریسیته هستند. سلنیوم اثر فتو ولتیک از خود نشان می دهد و نور را به الکتریسیته تبدیل کرده و تاثیر رسانای نوری دارد. در این حالت است که خاصیت رسانایی سلنیومی که در مجاورت نور قرار گرفته، بیشتر می‌شود؛ چنانچه در کیفیت پرینت صفحات مشکلی مشاهده می کنید، مثلا خطوط یا نقاطی غیرعادی روی کاغذ پرینت شده مشاهده کردید، تعمیرات درام پرینتر کونیکا مینولتا اجتناب ناپذیر است و حتی ممکن است نیاز به تعویض درام باشد. معمولا پس از هر ٣ بار شارژ کارتریج نیاز است تا درام تعویض شود.

توجه داشته باشید که درام و تونر کارتریج گاهی از هم جدا هستند که معمولا هم به طور جداگانه تعویض می شوند و گاهی هم بعضی از تونر کارتریج ها به همراه درام هستند که همزمان تعویض می شوند.

توجه داشته باشید که درام و تونر کارتریج گاهی از هم جدا هستند که معمولا هم به طور جداگانه تعویض می شوند و گاهی هم بعضی از تونر کارتریج ها به همراه درام هستند که همزمان تعویض می شوند.

چه وقت تعمیرات درام پرینتر کونیکا مینولتا واجب است؟

تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا

  • زمانی که برای اولین بار کارتریج اصلی را شارژ می‌کنیم؛
  • در صورت زخمی بودن درام؛
  • در صورتی که حجم کار بالا باشد؛

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز و حساس خود است. امروزه پرینتر در تمامی ادارات و شرکت های کوچک و بزرگ به عنوان عضوی ثابت پذیرته شده که به هر دلیلی هر اختلالی در آن مشکلات بسیاری را به دنبال خواهد داشت. تعمیرکاران ما در تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا با دانش و مهارت ویژه خود در حوزه تعمیرات پرینتر گامی بزرگ و بی سابقه در این زمینه برداشته اند، زیرا این مرکز تخصصا به تعمیرات پرینتر می پردازد و همه تمرکز خود را معطوف به این دستگاه ساخته است.

اقدامات ویژه تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا در این مرکز به کمک ابزارآلات و تجهیزات حرفه ای انجام می شود. تکنسین های مرکز  تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا به مدد تجربه و مهارت خود مسئولیت همه تعمیرات دستگاه پرینتر ا به عهده می گیرند و به مشتری اطمینان می دهند که ایراد دستگاه به قطع به یقین با بالاترین کیفیت برطرف خواهد شد.

تعمیرات کونیکا مینولتا

ما در ارائه خدمات تعمیرات کونیکا مینولتا هیچ گونه محدودیت و معذوریتی نداریم و با تمام قوا آماده ارائه بهترین سرویس دهی در زمینه همه تولیدات این کمپانی هستیم.  مرکز  تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش های ویژه و تخصصی و به کمک بهترین دستگاه های عیب یابی انجام می شود. کارشناسان ما تخصص و مهارت ویژه ای در عیب یابی اولیه دستگاه دارند و به دنبال آن بهترین راه حل را برای برطرف سازی ایراد مورد نظر انتخاب و پیاده می کنند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

مرکز نمایندگی کونیکا مینولتا نه تنها از راه های قانونی و رسمی تولیدات این کمپانی را وارد کشور می کند و مشتری را با گارانتی طلایی شرکتی بیمه می کند بلکه برنامه های گسترده تری در چارت کاری خود تدوین کرده است. این نمایندگی فعالیت خود را تنها محدود به واردات کالا نساخته است بلکه برای تربیت نیروی های متخصص و کارآزموده اقدام به برگزاری دوره های آموزش تعمیراتتا تخصصی کونیکا مینولتا کرده است. برای اطلاع از جزئیات برگزاری این کلاس ها می توانید با بخش روابط عمومی مرکز تماس حاصل نمایید.

به منظور پیگیری اخبار و مقالات مرتبط با کونیکا مینولتا، می توانید به این بخش مراجعه کنید.

Rate this post