اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا

درام پرینتر کونیکا مینولتا از آن دست قطعاتی است که امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد. در صورتی که شما نیز کاربر یکی از پرینترهای کونیکا مینولتا هستید و احتمال آن را می دهید که اختلالی در درام دستگاه شما ایجاد شده است می توانید با حضور در مرکز تعمیرات پرنیتر کونیکا مینولتا تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید. جهت تشخیص خرابی این بخش از دستگاه، برخی از شرکت های سازنده، سنسور تشخیص اتوماتیک خرابی یونیت درام را در درون پرینتر تعبیه کرده اند. وجود این سنسور سبب می گردد تا بروز خرابی و اشکال در این بخش از دستگاه، به کاربر اعلام گردد.

در صورتی که میزان خرابی یونیت درام drum unit بالا بوده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، می بایست قطعه جدیدی جایگزین آن گردد. در غیر اینصورت -یعنی در صورتی که امکان تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا وجود داشته باشد، -می توان سرویس های لازم برای بهبود و بازیابی کیفیت این قطعه را بر روی آن پیاده ساخت و یونیت درام را تعمیر کرد. سرویس های ارائه شده در پارت  تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و همکاری با برترین اساتید این حوزه، برخوردار از بالاترین سطح کیفی است.

نکات مهم در تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا

درام یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی و پرینتر است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را برعهده دارد. درام دستگاه پرینتر در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد و تشخیص این موضوع نیاز به بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا دارد. در مورد تعمیر درام پرینترکونیکا مینولتا باید توجه داشت که حتما درام اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود.

اگر درام دستگاه پرینتر اصلی و اورجینال شرکت سازنده نباشد هم باعث مصرف بالاتر پودر کارتریج و هم باعث افزایش فشار وارد شده به دستگاه می گردد. نکته دیگر آنکه یونیت درام در قیاس با کارتریج تونر عمر بالاتری دارد. اگر از کاربران دستگاه های پرینتر باشید می دانید که در صورت اتمام تونر شارژ کارتریج، می توان کارتریج تونر را دوباره با پودر تونر شارژ کرد و یونیت درام حدوداً در هر ۴ یا ۵ بار شارژ تونر، نیاز به سرویس دارد. خدمات مرتبط با هر دو سرویسِ ذکر شده، با حضور در مرکز تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا قابل دریافت است.

تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا

انواع یونیت درام  Drum unit

یونیت درام ها Drum unit با توجه به اینکه پرینترها در دو نوع رنگی و سیاه و سفید تولید می شوند، در دو مدل رنگی و سیاه و سفید عرضه می گردند. تصاویر مرتبط با یونیت درام پرینتر رنگی و یونیت درام پرینتر سیاه و سفید را در بخش زیر مشاهده می کنید. خدمات مرتبط با هر دو نوع یونیت با حضور در مرکز تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا قابل دریافت است.

یونیت درام پرینتر رنگی:

یونیت درام پرینتر رنگی

یونیت درام لیزری مشکی:

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا و خدمات مرتبط با این دستگاه نظیر خدمات مرتبط با تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا ممکن است مورد نیاز بسیاری از کاربران آن باشد؛ بسیاری از صاحبان پرینتر ممکن است در حین استفاده از این محصولات با مشکل برخورد کرده لیکن شیوه رفع این مشکلات را ندانند؛ از همین رو مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا درصدد برآمده تا با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات تعمیر و بازیابی و زبده ترین کارشناسان تعمیر، تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود و بهسازی پرینتر را به کاربران ارائه نماید. شما نیز می توانید با حضور در این مرکز و یا از طریق سیستم سرویس در محل دستگاه های پرینتر کونیکا مینولتا از تمامی خدمات ارائه شده بهره مند گردید و شاهد بازگشت کیفیت دستگاه های کارکرده خویش باشید.

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا

نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از واحدهای زیرمجموعه در مرکز سخت افزار ایران است که با هدف خدمت رسانی به مشتریان و کاربران گرامی این برند راه اندازی شده است؛ مدیریت این مرکز جهت ارائه هر چه باکیفیت تر خدمات از برترین متخصصان کشور و پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر بهره برده و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است.

نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در حوزه های‌ مرتبط با تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا فعالیت دارد. اگرچه فعالیت این مرکز محدود به دستگاه و تولیدی خاصی نیست لیکن به سبب آنکه تمرکز اصلی این برند بر تولیداتی نظیر دستگاه های کپی و پرینتر است، نمایندگی کونیکا مینولتا نیز تمرکز خویش را بر ارائه خدمات و سرویس های مرتبط با این دو دستگاه نهاده است. واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی می گردند.

[vc_message icon_fontawesome=”fa fa-hand-o-down”]

با مراجعه به بخش ذیل، آخرین اخبار و مطالب در مورد محصولات کونیکا مینولتا را پیگیری نمایید.

[/vc_message]

Rate this post