اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی در محل

برای تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا به شکل تخصصی، می توانید از همکاران ما در نمایندگی کونیکا مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. دستگاه های کپی بعضا مشکلات و ایراداتی دارند که باید به صورت تخصصی بررسی و برطرف شوند. ماندگاری این ایرادات، موجب آسیب دیدگی بیشتر قطعات شده و به مرور، دستگاه را به طور کلی از کار می اندازد.

مشکلات دستگاه کپی معمولا از یک یا چند ایراد سطحی فراتر بوده و محدوده وسیع تری را شامل می شوند. دانش فنی شما برای برطرف کردن بسیاری از این مشکلات محدود است و نیاز به کمک تخصصی دارید. تیم تعمیرات کپی کونیکا مینولتا کنار شما هستند تا ایرادات این محصول را برطرف نمایند. برای آشنایی بیشتر با نحوه عیب یابی و تعمیر کپی کونیکا مینولتا ادامه مقاله را دنبال کنید.

در مرکز تعمیرات دستگاه کپی منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویس‌های مرتبط با دستگاه‌های فتوکپی همراه با گارانتی عرضه‌ می‌گردد. سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر دستگاه ها، در این مرکز، به دو شیوه «سرویس در محل کونیکا مینولتا» و «تعمیرات کپی در نمایندگی» انجام می پذیرد که شیوه دوم، به دلیل وزن بالای دستگاه های کپی و دشواری های حمل و جایجایی آنها، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد (مگر انکه امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به مرکز تعمیر وجود داشته باشد) و غالب کاربران شیوه نخست یا همان تعمیر در محل را ترجیح می دهند.

تعمیر دستگاه کپی در محل

تعمیر فتوکپی در محل

نمایندگی تعمیر فتوکپی تمام توان و امکانات خویش را به کاربسته تا ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات به کاربران و مشتریان خویش خویش باشد. این مرکز با همکاری تیمی از کارشناسان خبره و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی را در حوزه تعمیر فتوکپی در محل به مشتریان، همکاران، هموطنان و کاربران گرامی ارائه نماید.

تلاش ما در مرکز تعمیر فتوکپی بر آن است تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات اصلی دستگاه خودداری کنیم تا دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال خود به کار ادامه دهد؛ تعویض قطعات تنها زمانی انجام می‌گردد که امکان ترمیم و تعمیر یک قطعه به طور کلی وجود نداشته باشد. به عبارتی دیگر تعویض قطعات اصلی دستگاه کپی، آخرین راهکار انتخابی کارشناسان اعزامی است و حتی‌الامکان از این کار خودداری می‌گردد.

برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر کپی عبارت است از: تعویض و عیب یابی قطعات کاست و بای‌پس، تعمیر و تعویض قطعات موتور، رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز، سرویس و گردگیری دستگاه کپی، عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر، بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ، عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات، تعویض دولوپر،  عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن، شارژ کاتریج و … .

تعمیر دستگاه فتوکپی در محل

مزایا تعمیر در محل دستگاه کپی کونیکا مینولتا

دستگاه های کپی به دلیل وزن و ابعاد بالایی که دارند، حمل و نقل آنها به تعمیرگاه می تواند دشوار و زمان بر باشد. همچنین، احتمال آسیب دیدن دستگاه در حین حمل و نقل وجود دارد. از این رو، تعمیر در محل دستگاه کپی مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

  • سرعت عمل در تعمیر دستگاه: تعمیر در محل دستگاه کپی باعث می شود که تعمیر دستگاه در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و کاربر بتواند از دستگاه خود به سرعت استفاده کند.
  • عدم نیاز به حمل و نقل دستگاه: حمل و نقل دستگاه کپی به تعمیرگاه نیاز به نیروی انسانی و تجهیزات خاصی دارد. از این رو، تعمیر در محل دستگاه کپی باعث می شود که کاربر از این هزینه ها و زحمت ها معاف شود.
  • استفاده از بهترین قطعات برای دستگاه: تعمیرکارانی که برای تعمیر در محل دستگاه کپی اعزام می شوند، معمولاً قطعات اصلی و اورجینال را برای تعمیر دستگاه استفاده می کنند. این امر باعث می شود که دستگاه پس از تعمیر به خوبی کار کند و عمر طولانی تری داشته باشد.
  • اعلام هزینه تعمیرات به طور آنی: تعمیرکارانی که برای تعمیر در محل دستگاه کپی اعزام می شوند، معمولاً پس از عیب یابی دستگاه، هزینه تعمیرات را به طور آنی به کاربر اعلام می کنند. این امر باعث می شود که کاربر از هزینه های تعمیرات آگاه شود و در صورت تمایل، تعمیر دستگاه را انجام دهد.
  • عیب یابی دستگاه در محل و رفع مشکلات احتمالی ناشی از نصب نادرست: تعمیرکارانی که برای تعمیر در محل دستگاه کپی اعزام می شوند، می توانند دستگاه را در محل عیب یابی کنند و مشکلات احتمالی ناشی از نصب نادرست دستگاه را نیز برطرف کنند. این امر باعث می شود که دستگاه در آینده کمتر دچار خرابی شود.

در مجموع، تعمیر در محل دستگاه کپی مزایای زیادی دارد که باعث می شود که این روش تعمیر دستگاه کپی، گزینه مناسبی برای کاربران باشد.

در این شیوه امکان تعمیر تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه وجود دارد و کارشناسان اعزامی به سبب همراه داشتن آرشیوی جامع از قطعات و مواد مورد نیاز، محدودیتی در زمینه تعمیرات دستگاه کپی نخواهند داشت. کارشناس اعزامی جهت  تعمیر تخصصی دستگاه کپی  در محل یکی از باتجربه ‌ترین و متخصص ‌ترین مهندسان حوزه تعمیر این مرکز است تا نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش در همان جلسه اولیه تعمیر حاصل گردد و از تأخیر در تعمیر و بازیابی دستگاه کپی حتی‌الامکان پیشگیری شود.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با این محصول اعم از بازبینی، سرویس، گردگیری، بهسازی، فروش و سرویس‌های دوره‌ای است. نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های کپی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این دستگاه عرضه می‌دارد.

نمایندگی کونیکا مینولتا به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد. شایان ذکر است خدمات مرتبط با فروش دستگاه کپی کونیکا مینولتا با حضور در این مرکز قابل دریافت است.

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در تهران

در صورت نیاز به خدمات تعمیر کپی کونیکا مینولتا در تهران، نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران آماده سرویس دهی به شما است. این مرکز با راه اندازی چند شعبه مختلف در جای جای تهران، تعمیرات تخصصی انواع دستگاه های کپی کونیکا را به بهترین شکل انجام می دهد.

استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته باعث شده که دست تعمیرکاران برای به کارگیری روش های جدید تعمیرات باز باشد. در هر محله ای، می توانید به نزدیک ترین شعبه نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا مراجعه و تخصصی ترین سرویس ها را برای ترمیم دستگاه کپی خود دریافت کنید. ستارخان به عنوان شعبه مرکزی و شعب دیگر در فرجام، پیروزی، ولیعصر، سعادت آباد، امیرآباد (اکسپرس) و … برای تعمیر دستگاه کپی کونیکا در تهران در خدمت شما عزیزان هستند.

تعمیر کپی کونیکا مینولتا در کرج

آیا از دستگاه های کپی کونیکا استفاده کرده و دنبال مجموعه ای معتبر برای تعمیر آن در استان البرز هستید؟ نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در کرج، با بهره مندی از کادر مجرب انواع سرویس های مربوط به عیب یابی، ترمیم و تعمیر کپی در محل را به دارندگان این دستگاه ارائه می دهد.

این مجموعه در شاهین ویلا واقع شده است و به تمامی نقاط استان البرز اعم از هشتگرد و نظرآباد، اشتهارد، ماهدشت، محمدشهر، ملارد، باغستان، رجایی شهر، عظیمیه و … خدمات رسانی می کند. کافی است با نمایندگی کونیکا مینولتا در مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید؛ همکاران ما در اولین فرصت، خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

ثبت درخواست تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا

اگر نیاز به دریافت خدمات تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا دارید، می توانید درخواست خود را در وب سایت ثبت کنید. از طریق سایت نمایندگی کونیکا مینولتا یا تماس با این مرکز، درخواست خود را ثبت کرده و منتظر پیگیری همکاران ما باشید. تیم پشتیبانی در اولین فرصت با شما تماس گرفته و اطلاعاتی همچون  آدرس، مدل دستگاه، مشکلات آن و … را می گیرند. پس از آن تیم تعمیرات کپی کونیکا مینولتا در محل، به آدرس شما اعزام می شوند. تکنسین های تعمیر فتوکپی، دستگاه را عیب یابی کرده و اقدامات لازم را برای ترمیم آن انجام می دهند.

خدمات نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا در محل

تعمیر دستگاه فتوکپی ، به دلیل ابعاد بالای این دستگاه، غالباً به صورت تعمیر در محل انجام می پذیرد. مگر آنکه امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه کپی و تحویل آن به نمایندگی کپی وجود داشته باشد. در غیر اینصورت، یعنی در شرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب وجود نداشته باشد- کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر فتوکپی را بر روی این دستگاه اِعمال می نمایند.

کارشناسان اعزامی جهت تعمیر دستگاه کپی در محل ، از میان زبده‌ترین و خبره‌ترین کارشناسان تعمیر برگزیده شده اند، تا با یک بار حضور در محل قادر به رفع کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه گردند. کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه کپی در اولین حضور کارشناس رفع می گردد و در نهایت آنچه که به کاربر تحویل داده خواهد شد، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است که کلیه ایرادات پیش آمده در آن با استفاده از سرویس های همه جانبه و تعمیر کپی در محل رفع گردیده است.

تعمیر کپی کونیکا مینولتا در محل

تعمیر درام فتوکپی کونیکا مینولتا

یکی از قسمت های مهم دستگاه کپی که نیاز به سرویس های متعدد دارد، درام است. درام قطعۀ استوانه ‌ای شکل از جنس آلومینیوم بوده که روکشی از جنس سلنیوم روی آن را پوشانده است. در دستگاه‌های کپی، این قطعه در درون کارتریج درام قرار گرفته و تونر مورد نیاز برای چاپ را به سطح کاغذ منتقل می کند. از آنجا که درام مرحله انتقال تونر به کاغذ را برعهده دارد بنابراین نقش مهمی در فرآیند چاپ و کیفیت آن ایفا می کند.

سطح درام برای چاپ باید کاملاً صاف و تمیز باشد هر گونه مانع یا خط و خش روی درام باعث کاهش کیفیت چاپ می شود. بنابراین اگر با کاهش کیفیت چاپ، ایجاد خطوط روی کاغذ، کپی نشدن اسناد و یا سر و صدای زیاد مواجه شدید باید احتمالاً درام دستگاه را تعمیر یا در صورت لزوم تعمیر کنید. البته توجه داشته باشید درام قطعه مصرفی است و در صورت کاهش کارایی آن باید تعویض شود.

تعمیر مین برد فتوکپی

مین برد در تمامی دستگاه ها از جمله دستگاه کپی نقش اصلی را در عملکرد صحیح دستگاه بازی می کند. پردازش عملیات دستگاه کپی به عهده ی main board  می باشد.  جهت پردازش اطلاعات، داده های مورد نیاز در اختیار مین برد دستگاه کپی قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد.

کاربران گرامی می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره های مرتبط با تعمیر مین برد فتوکپی کونیکا مینولتا به نمایندگی کونیکا مینولتا مراجعه کرده و در پارت تخصصی مرتبط با این سرویس حضور یابند. کارشناسان تعمیر فتوکپی در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، تخصص لازم در تعمیرات دستگاه کپی داشته و تخصصی ترین سرویس ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

تعمیر بلید دستگاه کپی

یکی از قطعات مصرفی دستگاه کپی که چند وقت یک بار نیاز به تعویض دارد تا کیفیت چاپ کاهش پیدا نکند، بلید دستگاه کپی است. نقش بلید در دستگاه کپی، پاک کردن تونر باقی مانده بر روی درام است؛ بنابراین بدیهی است که خرابی این قطعه موجب ریخته شدن تونرهای اضافی بر روی کاغذ گردد.

درصورتی که شما هم با این مشکل روبه‌رو شدید با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی تماس بگیرید تا نیروهای متخصص این مرکز پس از حاضر شدن در آدرس مورد نظر شما با عیب‌یابی دقیق، مشکلات دستگاه کپی را برطرف کرده و درصورت نیاز به تعویض بلید دستگاه کپی بپردازند.

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی کونیکا مینولتا

کاغذکش یکی از مهم‌ترین قطعات دستگاه کپی است که نقش مهمی در کشیدن کاغذ به داخل دستگاه و خارج کردن آن از دستگاه دارد. مطمئناً می‌توانید حدس بزنید که خرابی کاغذکش دستگاه کپی می‌تواند موجب شود که کاغذ به داخل دستگاه کپی کشیده نشود یا اینکه کاغذ از دستگاه به بیرون هدایت نشود. درواقع کاغذکش از سه قسمت شامل: کاغذکش ورودی، کاغذکش داخلی و کاغذکش خروجی تشکیل شده است که خرابی هر یک از این بخش‌ها می‌تواند عملکرد این قطعه را به طور کل مختل کند. مهم‌ترین عاملی که موجب خرابی کاغذکش دستگاه کپی می‌شود وارد شدن ضربه به این قطعه است چراکه حتی وارد شدن کوچکترین ضربه به کاغذکش دستگاه کپی موجب شکستن و آسیب دیدن یکی از بخش‌های این قطعه و از کار افتادن کل این قطعه می‌شود.

گاهی اوقات هم فرسودگی کاغذکش موجب از کار افتادن کاغذکش و بروز مشکلاتی مانند وارد نشدن کاغذ به دستگاه کپی یا گیر کردن آن در این دستگاه می‌شود. اگر شما هم با خرابی کاغذکش در دستگاه کپی کونیکا مینولتا روبه‌رو شده‌اید، تنها کافیست که با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا تماس بگیرید؛ تکنسین‌های این مرکز بلافاصله پس از تماس شما به محل مورد نظر اعزام شده و با عیب‌یابی دقیق این قطعه به تعمیرات تخصصی آن می‌پردازند.

مشکلات فتوکپی کونیکا مینولتا

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کونیکا مینولتا

یکی از شایع ترین مشکلاتی که کاربران دستگاه های کپی با آن مواجه می شوند، گیر کردن برگه در دستگاه است. به این ترتیب که پس از پایان عملیات کپی، برگه در دستگاه گیر کرده و بیرون نمی آید. اندازه اشتباه کاغذ و بارگذاری نادرست برگه، از جمله دلایل بروز این مشکل به شمار می روند. برای تعمیر کپی کونیکا مینولتا در این شرایط، باید اول برگه گیر کرده را با دست جدا کنید و سپس ابعاد و نحوه چینش کاغذها را اصلاح نمایید. البته گاهی هم کاغذ کش آسیب دیده و باید آن را ترمیم یا تعویض کرد.

خط انداختن کپی کونیکا مینولتا

عواملی مثل آلودگی آینه یا شیشه اسکنر، خرابی یونیت دولوپر، خرابی درام و یا عملکرد نادرست درام، باعث خط انداختن دستگاه کپی می شوند. گاهی خطوط به اندازه ای هستند که خواندن محتوا هم سخت می شود. تیم تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا، برای رفع این مشکل، تمام بخش های ذکر شده را با دقت بررسی می کنند. با تمیز کردن شیشه و درام و یا تعمیر قطعاتی همچون دولوپر، مشکل حل می شود. در صورت آلودگی یا آسیب دیدگی درام هم باید این قطعه را تعویض کرد.

سیاه شدن برگه در فتوکپی کونیکا مینولتا 

معمولا وقتی برگه در دستگاه کپی سیاه می شود، کارتریج اولین بخشی است که باید بررسی شود. اگر کارتریج درست کار نکند یا مواد مصرفی آن کیفیت کافی نداشته باشند، ممکن است برگه های چاپ شده سیاه شوند. خرابی یا آلودگی درام هم می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند. خرابی پاک کن درام، پر بودن بیش از حد کارتریج و کیفیت پایین کاغذ هم دلایل دیگر سیاه شدن کپی محسوب می شوند. تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در این شرایط، به این صورت است که درام تمیز یا در صورت نیاز، تعویض می شود.

پرسش و پاسخ کاربران دستگاه کپی

چرا کپی کیفیت نداره؟

دستگاه فتوکپی، ساختار پیچیده ای داره و بخش های زیادی فعال هستن تا فرایند چاپ انجام بشه. اگه هر کدوم از این بخش ها مشکلی داشته باشن، عملیات چاپ مختل میشه و مشکلاتی در خروجی دستگاه به وجود میاد. مثلا اگه مواد مصرفی کاهش پیدا کنن یا تموم بشن، کیفیت چاپ هم کاهش پیدا میکنه.

حتی اگه تونر یا جوهر دستگاه کپی شما کیفیت خوبی نداشته باشه، نباید انتظار چاپ بی عیب و نقص از این دستگاه داشته باشین. اگه کارتریج رو به تازگی تعویض یا شارژ کردین و همچنان شاهد کیفیت پایین کپی هستین، پس احتمالا قطعاتی مثل فیوزینگ، درام یا داکتربلید درست کار نمیکنن. شناسایی قطعه ی آسیب دیده و تعمیرش ، فرایند پیچیده ایه که نیاز به تخصص بالایی داره و بهتره که توسط افراد وارد انجام بشه. بهتره برای عیب یابی و تعمیر دستگاه کپی در این شرایط، از تعمیرکارهای مجرب و ماهر کمک بگیرین.

دلیل کمرنگ بودن کپی چیه؟

کمرنگ بودن کپی دلایل مختلفی داره که یکیش، کیفیت پایین مواد مصرفی دستگاه کپی هست. اگه این مواد به اندازه کافی مرغوب نباشن، ممکنه برگه چاپ شده کمرنگ باشه و حتی قابل استفاده هم نباشه. یکی دیگه از دلایل بروز این اتفاق، کیفیت کار درام هست؛ به این ترتیب که اگه درام مشکلی داشته باشه، تونر به خوبی روی کاغذ پخش نمیشه و در نتیجه، کپی ها کمرنگ میشن.

آلودگی مگنت و بلید مگنت و جنس نامناسب کاغذ هم میتونه باعث کمرنگ شدن چاپ بشه. البته این مشکل بیشتر تو دستگاه های کپی قدیمی دیده میشه و علتش هم فرسودگی قطعات هست. تعمیر فتوکپی در این شرایط به این ترتیبه که بعد از عیب یابی دستگاه و شناسایی دلیل اصلی کمرنگ شدن کپی، علت برطرف میشه. به این ترتیب کپی ها رنگ مطلوب و دلخواه رو به دست میارن.

چرا دستگاه کپی خط میندازه؟

مهم ترین دلیل خط انداختن دستگاه کپی، خرابی یا از کار افتادن درام، کارتریج یا غلطکها هست. البته اگه خود سند اصلی دارای خطوط اضافه باشه، دیگه خرابی قطعات مطرح نیست. آلودگی شیشه و وجود گرد و خاک یا تونرهای اضافی روی این بخش هم مستقیما روی برگه چاپ شده تاثیر میذاره و ممکنه باعث ایجاد خطوط اضافه بشه. همچنین اگه مواد مصرفی مرغوبیت و کیفیت لازم رو نداشته باشن، ممکنه برگه های کپی شده، نقاط و خطوط اضافه داشته باشن. تکنسین های تعمیرات کپی، قطعات آسیب دیده رو ترمیم یا تعویض میکنن و با تمیز کردن قطعاتی مثل درام و شیشه، مشکل خط انداختن کپی رو برطرف میکنن.

چرا دستگاه کپی روشن نمیشه؟

اگه دستگاه کپی شما روشن نمیشه، قبل از هر کاری جریان و کابل برقش رو چک کنین. اگه این بخشها ایرادی نداشتن، باید قطعاتی مثل برد فرمتر، مین برد و دکمه های خاموش و روشن مورد بررسی قرار بگیرن. نکته ای که جالبه بدونین اینه که گاهی کار نکردن با دستگاه کپی باعث میشه که بعد از یه مدت، دیگه روشن نشه. حتی اگه از دستگاه استفاده نمیکنین، بهتره هرچندوقت یبار روشنش کنین و یه برگه رو کپی بگیرین تا مطمئن بشین که سالمه و درست کار میکنه. کار کردن بیشتر از ظرفیت تعیین شده هم به قطعاتی مثل برد فشار میاره و به مرور، باعث روشن نشدن دستگاه فتوکپی میشه.

چرا دستگاه فتوکپی کپی نمیگیره؟

خالی بودن کارتریج، تقریبا مهم ترین دلیل کپی نگرفتن دستگاه کپی محسوب میشه. زیاد و کم شدن مداوم جریان برق هم باعث خرابی یا سوختن قطعاتی مثل برد و در نتیجه، کپی نگرفتن دستگاه فتوکپی میشه. گاهی دستگاه به درستی کار میکنه و خرابی کاغذکش مانع از انجام عملیات کپی میشه. اگه دستگاه فتوکپی شما عملیات کپی رو انجام نمیده، باید توسط یه تعمیرکار با تجربه عیب یابی بشه تا علت کپی نگرفتن شناسایی بشه. بعد بسته به دلیل یا دلایل موجود، اقدامات لازم برای تعمیر فتوکپی انجام میشه.

سوالات متداول تعمیر دستگاه کپی کونیکا

قیمت تعمیرات دستگاه کپی چه قدر است؟

مطمئناً اگر دستگاه کپی شما با مشکل مواجه شده باشد، اولین سوالی که از خودتان می‌پرسید این است که هزینه تعمیر دستگاه کپی چقدر می‌شود؟ کارشناسان و تکنسین‌های نمایندگی کونیکا مینولتا برای اینکه بتوانند به این پرسش شما پاسخ دهند، اول از همه باید دلیل اصلی بروز مشکل در دستگاه کپی را با عیب‌یابی تخصصی پیدا کنند.

سپس با درنظر گرفتن میزان آسیبی که به دستگاه فتوکپی شما وارد شده است، زمانی که باید صرف تعمیر یا تعویض قطعه موردنظر بکنند و هزینه قطعه‌ آسیب‌دیده درصورتی که چاره‌ای جزء تعویض آن وجود نداشته باشد، هزینه کلی تعمیر دستگاه کپی را به شما اعلام کنند. با این وجود اگر می‌خواهید قیمت دقیق تعمیرات دستگاه کپی معیوب‌شده خود را بدانید، اول از همه باید عیب‌یابی آن را به تکنسین‌های تعمیرات دستگاه کپی بسپاریدتا پس از عیب‌یابی این دستگاه، هزینه تعمیر آن را به شما اعلام کنند.

ممکن است هزینه تعمیرات دستگاه کپی در پایان کار عوض شود؟

گاهی‌اوقات امکان دارد عیب‌یابی دستگاه فتوکپی نشان دهد که قطعه معیوب‌شده قابل تعمیر است اما پس از اینکه تعمیرکار پروسه تعمیر قطعه موردنظر را آغاز کرد متوجه شود که قطعه آسیب‌دیده باید تعویض گردد. در این صورت امکان دارد هزینه تعمیرات دستگاه کپی افزایش پیدا کند. همچنین ممکن است در هنگام تعمیرات دستگاه کپی عیوب جدیدی در دستگاه مشاهده شود که کاربر از آن بی خبر است.

از این‌رو کارشناسان نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا با کاربر تماس گرفته و مشکلات قطعه ی مورد نظر را شرح می دهند و هزینه ی تعمیرات را اعلام می کنند. در صورت تمایل صاحب دستگاه فتوکپی تعمیر یا تعویض قطعه انجام می شود. لذا می‌توان گفت که هزینه‌ای که برای تعمیر دستگاه کپی در ابتدا به کاربر اعلام می‌شود، یک هزینه تقریبی است که امکان دارد در روند تعمیرات دستگاه افزایش پیدا کند.

تعمیر و نگه داری دستگاه کپی شرکت ها و موسسات

نمایندگی کونیکا مینولتا به دلیل همکاری با تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان دستگاه کپی و در اختیار داشتن مجموعه‌ای از تجهیزات تعمیر این امکان را دارد تا تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر و نگه داری دستگاه کپی را به شرکت ها و موسسات ارائه نماید. مشتریان ما در شرکت ها، ادارات، سازمان‌ها، مدارس، موسسات و … می‌توانند تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و نگهداری انواع دستگاه کپی را با شرایط ویژه دریافت نمایند. برخی از سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی کونیکا مینولتا عبارتند از:

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی، تعمیر مین برد، کاغذکش، درام و دولوپر دستگاه کپی، تعمیر هارددیسک، برد پاور، بلید و ترنسپورتر دستگاه کپی و … . کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند. کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا جز در مواردی معدود مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیرات کپی در تهران

عیب یابی دستگاه کپی

همانگونه که می دانید برخی ایرادات پیش آمده در دستگاه های کپی، در قیاس با سایر اشکالات، نسبتاً رایج تر و شایع تر هستند. اشکالاتی نظیر گیر کردن کاغذ کپی، مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی و … مواردی هستند که غالباً در تمامی دستگاه های کپی، -صرفنظر از نوع دستگاه و برند آن- مشاهده می شوند. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کپی ، با تمرکز بر این اشکالات، متدهای ویژه و کارامدی را جهت رفع آنها تدوین کرده اند.

آشنایی با این اشکالات رایج، سبب گشته تا تعمیرکاران ما در مرکز تعمیر فتوکپی، مراحل عیب یابی دستگاه کپی را از بخش های خاصی از دستگاه آغاز کند و از توجه به سایر بخش های دستگاه، که امکان بروز خرابی در آنها کمتر است، خودداری کند.

دانلود کتاب آموزش تعمیر دستگاه فتوکپی

کتاب آموزش تعمیر فتوکپی ، یک فایل pdf است که اطلاعاتی کاملی را در مورد روند تعمیرات این محصول در خود جای داده است. مطالب این کتاب، شامل توضیحاتی در مورد مشکلات رایج دستگاه کپی بوده و کاربران می توانند با مطالعه آن، اطلاعات جامعی در مورد این محصول به دست آورند. گفتنی است نکات و روش های ارائه شده در این کتاب، حاصل تجربه و دانش تکنسین های مجرب تعمیرات فتوکپی در مرکز سخت افزار ایران بوده و یکی از معتبر ترین منابع اطلاع رسانی در مورد ماشین های اداری به شمار می رود.

تعمیرات تمامی برندهای دستگاه کپی

تعمیرات انواع دستگاه کپی در واحدی مجزا در نمایندگی کونیکا مینولتا انجام می شود. تعمیرات این محصول نیاز به مهارت بالایی دارد و به همین دلیل تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصین در این مرکز ضمن بررسی هریک از مدل های کپی لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … از همه برندها، تخصصی ترین اقدامات را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی، فوجیتسو، زیراکس و … می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کونیکامینولتا، به حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردد. همکاران ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، سطح کیفی تعمیرات فتوکپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام می دهند.

تعمیر انواع دستگاه کپی

تعمیر انواع دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شامل بخش هایی مجزا برای تعمیرات انواع برندهای دستگاه کپی می باشد. لازم به یاد آوری است که امروزه شرکت های مختلفی در بخش تعمیرات ماشین های اداری فعالیت دارند، یکی از مزایای مرکز تعمیرات دستگاه کپی ارائه ی ضمانت نامه خدمات به کاربران خود می باشد . تعمیر انواع دستگاه کپی که از جمله معروف ترین این برندها می توان به دستگاه کپی کانن، شارپ، توشیبا، کونیکا مینولتا، زیراکس، اچ پی، سامسونگ، پاناسونیک و… اشاره کرد، را شامل می شود.

نمایندگی تعمیرات کپی جهت تعمیر دستگاه کپی از متخصصان و تعمیرکاران خبره و حرفه ای در واحدی مجزا بهره برده است. تجهیزات و امکانات مدرن جهت تعمیرات دستگاه کپی در هریک از واحدها فراهم شده و کاربران ماشین های اداری می توانند با خاطری آسوده، تعمیرات دستگاه کپی خود را به متخصصان و مهندسان این مرکز بسپارند.

نکاتی مفید در مورد نگهداری از دستگاه های فتوکپی

خیلی از مردم انتظار دارند که یک دستگاه کپی جدید را به برق بزنند و هرگز نگران آن نباشند. دستگاه کپی دستگاهی بسیار گران و پیچیده است که نیاز به نگهداری و اقدامات پیشگیرانه دارند. خبر خوب این است که تعمیر و نگهداری آن سریع و ساده است. هنگامی که عادت به مراقبت از دستگاه کپی داشته باشید با مشکلات کمتری مواجه می شوید. با این حال، به ناچار هنوز مشکلات خاصی وجود دارد. با رایج ترین مشکلات آشنا شوید تا بدانید که در هنگام بروز چگونه باید با آنها برخورد کنید.

4.9/5(28 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید