اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر لیزری کونیکا مینولتا

تعمیر پرینتر لیزری کونیکا مینولتا یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی کونیکا است که به دست تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه انجام می‌پذیرد. کاربران گرامی پرینترهای کونیکا مینولتا می توانند با حضور در این مرکز و یا از طریق یک تماس تلفنی، از کلیه خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر لیزری کونیکا مینولتا بهره‌مند گردند. خدمات مذکور به دو شیوه «تعمیر در محل» و «تعمیر در مرکز» به کاربران گرامی ارائه می‌گردد. دارندگان دستگاه های کونیکا می توانند بسته به شرایط و وضعیت خویش، یکی از دو شیوه مذکور را برگزیده و خدمات مورد نیاز را دریافت دارند.

تعمیر-پرینتر-لیزری-کونیکا-مینولتا

مرکز تخصصی تعمیر پرینتر لیزری کونیکا مینولتا

مرکز تخصصی تعمیر پرینتر لیزری کونیکا مینولتا ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با این محصول اعم از بهسازی، تعمیر، ترمیم، تعویض قطعات و سرویس‌های دوره‌ای به متقاضیان است. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کونیکا مینولتا عبارت است از: عرضه مواد مصرفی پرینتر شامل تونر، برگ های کاغذ سازگار با پرینترهای کونیکا و …، تعویض قطعات پرینتر (تعویض کابل پاور، تعویض سیم USB، تعویض درام، تعویض هد پرینتر، تعویض و تعمیر کارتریج پرینتر، تعمیر و تعویض در شکسته پرینتر تعمیر، تعمیر و تعویض LCD چاپگر، تعویض تونر پرینتر و…)، برگزاری دوره‌های آموزش تعمیرات پرینتر برای کارآموزان و فعالان حوزه تعمیر چاپگر و …. . در صورتی که امکان جابجایی و تحویل پرینتر به تعمیرگاه وجود نداشته باشد می‌توان از سرویس «تعمیر پرینتر لیزری کونیکا مینولتا در محل» استفاده کرد. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر چاپگر کونیکا مینولتا را آغاز می‌نمایند.

اشکالات و عیوب رایج در پرینتر لیزری

در این بخش برآنیم تا اشکالات و عیوب رایج در پرینترهای لیزری را با شما به اشتراک بگذاریم. آشنایی با این عیوب سبب می گردد تا کاربر با استفاده صحیح از دستگاه از بروز آنها جلوگیری کند. بعلاوه به دلیل آشنایی با نشانه های خرابی در دستگاه، کاربر این مهارت را خواهد داشت که نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را به درستی تشخیص دهد و تعمیراتی مناسب با نوع اشکال پیش آمده را بر روی پرینتر پیاده سازد.

نخستین مشکل که احتمال وقوع آن در پرینتر لیزری وجود دارد تار بودن یا به عبارتی فوکوس نبودن تصویر چاپ شده است. بروز این ایراد احتمالا مربوط به خرابی یونیت لیزر است. بنابراین در صورت مشاهده این اشکال نخستین جایی که باید بررسی شود یونیت لیزر پرینتر است.

دومین اشکال که غالبا در پرینترهای لیزری روی می دهد کثیفی آینه ها و لنزهای یونیت لیزر است. رفع این اشکال زمان زیادی نمی برد اما نیاز به دقت و توجه بالا دارد. کافی است تا یونیت لیزر را باز نمایید و با استفاده از ابزار مخصوص این کار آینه های یونیت لیزر را پاک و گردگیری کنید. با این کار احتمالا اشکال پیش آمده مرتفع شود.

سومین اشکال رایج در پرینتر لیزری در آمدن پین آینه هندسی شکل برروی یونیت لیزر است. رفع این اشکال نیز اگر چه زمانبر نیست اما نیاز به اندکی مهارت و دقت دارد. در صورتی که توانایی و تخصص این کار ندارید بهتر است به یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر لیزری کونیکا مینولتا مراجعه نمایید. رفع این اشکال با جا زدن پین امکان‌پذیر است. بهتر است آینه های پرینتر نیز تنظیم و تمیز شوند.

این مطلب جذاب را از دست ندهید :تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا

خراب شدن سوکت یونیت لیزر نیز اشکال دیگری است که احتمال دارد در پرینتر لیزری ظهور یابد. این اشکال نیز با تعویض سوکت یا سیم پیچ آن مرتفع می شود.

اگر لیزر پرینتر خراب شود احتمالا با تصویر سفیدی مواجه می شویم که توسط دستگاه چاپ می شود. علت این اشکال سنسوری است که در یونیت لیزر می باشد و کار آن دریافت اولین نور از یونیت لیزر می باشد. اگر نور به این سنسور نرسد شارژ ها قطع می گردد ( به فرمان برد ) و تصویر سفید بدست ما می رسد. خدمات مرتبط با رفع این اشکال را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی تعمیرات پرینتر ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر انواع پرینتر نظیر پرینتر لیزری، پرینتر جوهرافشان و …- به مراجعان است. تعمیرات پرینتر در این مرکز به دلیل حضور کارشناسان باتجربه و استفاده از ابزارآلات پیشرفته، به‌گونه‌ای انجام می‌پذیرد که می‌توان مدعی رفع اشکالات پیش آمده به بهترین شکل ممکن بود. برخی از رایج‌ترین اشکالات پرینترهای کونیکا مینولتا که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات پرینتر مرتفع می گردند عبارتند از: خرابی درام پرینتر کونیکا مینولتا، خرابی مگنت پرینتر کونیکا مینولتا، اشکالات کارتریج پرینتر کونیکا مینولتا، خرابی پیکاپ رولر پرینتر، خرابی غلطک های پرینتر و … .

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا با هدف خدمت‌رسانی به مشتریان و کاربران گرامی این برند راه‌اندازی شده است؛ مدیریت این مرکز جهت ارائه هر چه باکیفیت تر خدمات از برترین متخصصان کشور و پیشرفته‌ترین تجهیزات حوزه تعمیر بهره برده و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است. نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در حوزه های‌ مرتبط با تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا فعالیت دارد. تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز با بهره گیری از برترین متخصصان و تجهیزات پیشرفته، به هموطنان گرامی ارائه می گردد. بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و مدرن ترین ابزار مرتبط با حوزه تعمیر در این مرکز سبب گشته تا تعمیراتی صحیح و بی بازگشت بر روی دستگاه های معیوب پیاده گردد و کاربران گرامی شاهد بازیابی کیفیت و عملکرد اولیه دستگاه های خویش در این مرکز باشند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post