اشتراک گذاری

تعویض کارتریج کونیکا مینولتا

معمولاً تمامی پرینترهای کونیکا مینولتا پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت را برای کاربر به نمایش میگذارند. در سازمان ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می افتد لیکن در مصارف خانگی زمان اتمام کارتریج حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید. آنچه که کاربر در این میان می بایست به آن توجه کند تعویض کارتریج کونیکا مینولتا بلافاصله پس از دریافت پیام است. کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند. تعویض کارتریج کونیکا مینولتا یکی از تخصصی ترین سرویسهای ارائه شده در مرکز تعمیرات کونیکا است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

تعویض کارتریج کونیکا مینولتا

سرویس های تخصصی مرکز شارژ و تعویض کارتریج کونیکا مینولتا عبارتند از:

  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به کارتریج و کلیه مواد مصرفی چاپ
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در کارتریج
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود در مرکز شارژ و تعویض کارتریج کونیکا مینولتا
  • تعمیر کارتریج جوهرافشان
  • تعمیر کارتریج لیزری سیاه و سفید و رنگی در مرکز شارژ و تعویض کارتریج کونیکا مینولتا
  • تعمیر کارتریج لیزری رنگی در مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا
  • تعمیر کارتریج قابل حمل در مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا
  • تعمیر و تعویض کارتریج های کونیکا مینولتا
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی کارتریج ها جهت کاهش هزینه مصرفی
  • بروز رسانی قطعات و کیت های کارتریج در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور در مرکز شارژ و تعویض کارتریج کونیکا مینولتا
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول های جانبی در مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و کارتریج ها و نگهداری آنها
  • سرویس های زمانبندی شده دوره ای کارتریج در مرکز شارژ و تعویض کارتریج کونیکا مینولتا

تعویض کارتریج کونیکا مینولتا و نکات مهم این کار

نگهداری درست از کارتریج کونیکا مینولتا:

در صورتی که راه حل های موجود جهت تعمیر کارتریج خشک شده نتیجه بخش نباشد، احتمالا باید نسبت به خرید یک کارتریج نو و تعویض کارتریج کونیکا مینولتا اقدام نمایید. توجه داشته باشید که نگهداری درست از کارتریج و بکارگیری شیوه های ذکر شده از سوی کارشناسان کمک شایانی به پیشگیری از خشک شدن کارتریج می کند. وقتی جوهر کارتریج تمام ‌شود یا رو به اتمام است اگر دقت لازم در نگه‌داری آن به عمل نیاید، سریعاً خشک شده و دیگر نمی‌توان آن را پر کرد. پس وقتی نشانه های اتمام جوهرِ کارتریج‌های رنگی یا سیاه مشاهده شود بهتر است بلافاصله نسبت به خارج سازی و بسته بندی آن اقدام کرد.

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

شیوه درست استفاده از کارتریج کونیکا مینولتا:

شیوه صحیح استفاده از چاپگر و مواد مصرفی داخل آن با توجه به مکانیزم دستگاه نیز کمک به سزایی به کم شدن هزینه های نگهداری مواد مصرفی خواهد کرد. به عنوان مثال اگر از یک چاپگر جوهر افشان استفاده می کنید و زمان زیادی است که با چاپگر خود کار نکرده اید، بهتر است بدانید که بیشترین صدمه را به کارتریج های درون دستگاه وارد کرده اید.

این موضوع را همیشه مدنظر قرار دهید که بلااستفاده ماندن کارتریج این چاپگرهای جوهری از میلیون ها نازل جوهری که حتی با چشم غیر مسلح نیز غیرقابل دیدن است تشکیل شده و جوهر خشک شده درون هد سبب از بین رفتن این نازل ها و بعضا خراب شدن کامل هد می شود. در این حالت معمولا گفته می شود که هد دستگاه سوخته است ولی در واقع این شما هستید که سبب خشک شدن جوهر و بسته شدن نازل ها شده اید. در هر حال شما کاربران گرامی می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با شارژ، تعمیر و تعویض کارتریج کونیکا مینولتا را با حضور در این مرکز دریافت نمایید.

آموزش تعویض کارتریج کونیکا مینولتا در پرینترهای لیزری

این مسئله که نیاز است دستگاه در حین تعویض کارتریج کونیکا مینولتا روشن یا خاموش باشد، بستگی به مدل دستگاه دارد. در برخی دستگاه ها اجازه دسترسی به کارتریج تنها در صورت روشن بودن دستگاه به کاربر داده می شود و در برخی دستگاهها بالعکس. پس از تعیین این مسئله در مورد دستگاه، می‌توان با زدن دکمه آزادسازیrelease  و کشیدن درب به سمت جلو، درب را باز کرد. پس از باز کردن درب نخستین کار خارج‌ کردن کارتریج مانده در دستگاه است. روش آزادسازی کارتریج در پرینترهای گوناگون متفاوت است اما این کار معمولا با استفاده از دکمه آزادسازی یا دکمه چفت در پرینتر انجام می شود. جهت ادامۀ کار تعویض کارتریج کونیکا مینولتا نیاز است که کارتریج به سمت بالا و بیرون کشیده شود. پس از این کار، کارتریج نو را بدون جدا کردن پلاستیک بسته بندی، از جعبه خارج کنید. (پیش از استفاده به آرامی کارتریج را تکان دهید تا پودر کارتریج در آن پخش شود). در ادامه می توانید پوشش کارتریج نو را باز کرده و نوار رنگی روی کارتریج را بکشید.

توصیه می شود هیچگاه قسمت پایینی کارتریج لمس نشود. زیرا  لکه‌های احتمالی موجود در این قسمت سبب افت کیفیت چاپ و بروز اشکال می گردد. در این مرحله از تعویض کارتریج کونیکا مینولتا نیاز است که کارتریج با احتیاط در جای تعیین شده قرار گیرد. در ادامه قفل کارتریج را بسته و درب پرینتر را ببندید. تعویض کارتریج کونیکا مینلوتا در این مرحله اتمام یافته و شما می توانید جهت اطمینان از درستی روند طی شده، یک برگ را به صورت امتحانی پرینت بگیرید.

تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی محصولات کونیکا مینولتا را شامل می گردد. بد نیست بدانید که در نمایندگی کونیکا مینولتا و در روند تعمیرات دستگاه های معیوب این برند صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد. تعمیرات هر محصول در نمایندگی کونیکا مینولتا در کارگاهی مجزا و مخصوص انجام شده و در هر کارگاه از متخصصان ویژه تعمیر همان محصول بهره برده شده است. جهت آشنایی با واحدهای تخصصی تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از واحدهای زیرمجموعه در مرکز سخت افزار ایران است که با هدف خدمت رسانی به مشتریان و کاربران گرامی این برند راه اندازی شده است؛ مدیریت این مرکز جهت ارائه هر چه باکیفیت تر خدمات از برترین متخصصان کشور و پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیرات بهره برده و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است. نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در حوزه های‌ مرتبط با تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا فعالیت دارد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post