اشتراک گذاری

آموزش تمیز کردن درام فتوکپی کونیکا مینولتا

آموزش تمیز کردن درام فتوکپی کونیکا مینولتا یکی از آموزش هایی است که توسط تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا تدوین شده است. دستگاه های کپی در کسب و کارهای مختلف در سرتاسر جهان به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها همانند سایر دستگاه ها، به نگهداری زمانبندی شده و منظم نیاز دارند تا عملکرد حداکثری آنها حفظ شود. همان طور که می دانید درام یکی از اجزای مهم دستگاه کپی است که نقش حیاتی در کارکرد صحیح این دستگاه دارد.

این قطعه ظاهری میله ای و استوانه ای شکل دارد. مسئول، انتقال تصویر بر روی کاغذ است. درام دستگاه کپی کونیکا مینولتا، غلتک استوانه ای شکل است که سطحی براق دارد و رسانای نور بوده و می توان در آن الکتریسیته ساکن ایجاد کرد. آموزش تمیز کردن درام فتوکپی کونیکا مینولتا به شما کمک می کند تا کیفیت دستگاه کپی خود را با انجام یک تمیزکاری درست و صحیح حفظ کنید. در نمایندگی کونیکا مینولتا این آموزش ها توسط تعمیرکاران واحد تعمیرات کپی کونیکا مینولتا ارائه می شود.

آموزش تمیز کردن درام فتوکپی کونیکا مینولتا

چرا درام دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را تمیز کنیم؟

باید بدانید که درام دستگاه فتوکپی در حکم قلب این دستگاه است. تمیزی آن در کیفیت سند چاپی تاثیر مستقیم دارد. آموزش تمیز کردن درام فتوکپی کونیکا مینولتا یک آموزش کاربردی و کاربر پسند است که می تواند نتیجه بسیار خوبی برای کاربر به همراه داشته باشد. درام از نوری با شدت بالا استفاده می کند و باعث می شود الکتریسیته را هدایت کند. برخی از درام ها قابلیت تمیز شدن دارند؛ این در حالی ست که برخی از آنها را فقط می توان تعویض کرد.

چگونگی تمیز کردن درام فتوکپی کونیکا مینولتا

در آموزش تمیز کردن درام فتوکپی کونیکا مینولتا که توسط تعمیرکاران واحد تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا تدوین شده است، اینگونه آمده است که ابتدا باید دستگاه کپی خود را خاموش و از برق جدا کنید. هرگز زمانی که دستگاه به برق متصل است، آن را تمیز نکنید؛ زیرا این کار ممکن است باعث ایجاد شوک الکتریکی شود در نتیجه دستگاه آسیب جدی خواهد دید و به خدمات تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا نیازمند خواهید شد.

در صورت نیاز به خدمات تعمیر درام کونیکا مینولتا، با ما تماس بگیرید.

روش تمیز کردن درام

برای تمیز کردن دارم، درب دستگاه کپی را باز کنید. باید دیاگرامی از کپی به همراه درب آن وجود داشته باشد. اگر نبود از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده کنید. به دقت جست و جو کنید و درام دستگاه را پیدا کنید. در بیشتر دستگاه های کپی، درام به تونر کارتریج متصل و وصل شده است. تونر کارتریج را از دستگاه خارج کنید. نوار میلار داخل دستگاه را پیدا کنید. این نوار یک تیغه پلاستیکی یا لاستیکی است. با استفاده از نوار میلار، سطح درام دستگاه کپی کونیکا مینولتا را تمیز کنید.

این فرآیند تونر اضافی را از درام بر می دارد. حالا تونر کارتریج تمیز شده را داخل دستگاه بگذارید و درب آن را ببندید. می توانید دستگاه کپی را روشن کنید. دستگاه خود را تست کنید تا مطمئن شوید کپی ها کیفیت خوبی دارند. در این مرحله آموزش تمیز کردن درام فتوکپی کونیکا مینولتا به پایان رسید، اما توصیه همیشگی ما که نیاز به تکرار دوباره و چند باره دارد، این است که تنها از مراکز معتبر تعمیر دستگاه کپی برای دریافت خدمات کمک بخواهید.

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا

نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا در خدمت تمام کاربران است و خدمات و سرویس های بسیاری را در اختیار آنها قرار می دهد. این نمایندگی برای کاربران خود امکانات و تسهیلات بی شمار و فراوانی تهیه و تدارک دیده است. نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است.

تمامی خدمات و سرویس های نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی است. هر کاربر این فرصت را دارد که بر اساس نیاز خود یکی از پکیج های موجود را انتخاب و استفاده کند. این نمایندگی در تعامل همیشگی با کاربران خود است. به همین دلیل حوزه نیاز های آنها را به خوبی شناخته و می تواند برای رفع آنها از مسیر های درست وارد عمل شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا لطفا تماس بگیرید.

Rate this post