اشتراک گذاری

دستگاه کپی کونیکا مینولتا

دستگاه کپی کونیکا مینولتا یکی از بهترین و کاربردی  ترین دستگاه های ارائه شده می باشد. امروزه دستگاه کپی جزئی ضروری برای شرکت ها ،ادارات و مراکز مختلف به حساب می آید. اختلال در عملکرد این دستگاه باعث تاخیر در انجام امور می شود. استفاده از دستگاه کپی کونیکا مینولتا ، توانسته است روند انجام امور را سرعت ببخشد. دستگاه های کپی دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

تاریخچه ی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

این کمپانی از تلفیق دو شرکت کونیکا و مینولتا تاسیس شد. این شرکت در ۴۱ کشور جهان شعبه دارد. فعالیت اولیه ی این کمپانی با تولید چاپگرهای لیزری، دوربین و فیلم عکاسی شروع شد. از سال ۲۰۰۳ این شرکت تولیدات دستگاه کپی را نیز آغاز کرد. دستگاه کپی های تولید شده  توسط این کمپانی تک کاره و چند کاره می باشند. تک کاره ها تنها قابلیت کپی دارند اما در چند کاره ها امکاناتی  مثل پرینت و اسکن هم اضافه شده است.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا

ویژگی های دستگاه کپی کونیکا مینولتا

ویژگی های دستگاه کپی کونیکا مینولتا شامل موارد مختلفی از جمله پشتیبانی از سایز های مختلف برگه ها، سرعت زیاد دستگاه در چاپ برگه ها می باشد. دستگاه کپی کونیکا مینولتا بنا بر مدل ویژگی های مختلفی را شامل می شود. در بعضی از مدل های دستگاه کپی کونیکا مینولتا امکان اتصال بی سیم یا wifi  نیز وجود دارد. بعضی از مدل های این دستگاه چاپ برگه به طور مکرر به  ۱۵۰۰۰۰ برگ هم می رسد.

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا باید توسط متخصصان انجام شود. دستگاه های کپی ظاهر فیزیکی ساده ای دارند اما حساسیت های داخلی آن نیازمند مهارت برای تعمیرات می باشد. کارشناسان ما از به روزترین تجهیزات برای تعمیرات استفاده می کنند. تعمیرات و همچنین تعویض قطعات برای انواع مدل های دستگاه کپی کونیکا مینولتا امکان پذیر است. اگر دستگاه کپی شما با هر نوع اختلال مواجه شد بهتر است تعمیر آن توسط کارشناسان مجرب انجام شود تا دستگاه شما دچار آسیب بیشتری نشود. با مراجعه به این مرکز می توانید تمام عیوب پیش آمده برای دستگاه خود را برطرف کنید.

انواع مدل های دستگاه کپی کونیکا مینولتا

دستگاه های کپی تولید شده توسط این کمپانی دارای مدل های مختلفی می باشند. انواع مدل های دستگاه کپی کونیکا مینولتا در دو دسته ی رومیزی و ایستاده تقسیم بندی می شوند. رومیزی ها اغلب برای مصارف خانگی و کارکرد کم مفید می باشند. دستگاه کپی های ایستاده قابلیت چاپ برگه به تعداد بالا را دارند. به همین منظور استفاده از آن ها در شرکت ها و ادارات کاربردی تر می باشد. هر چند استفاده ی زیاد از هر دستگاه زمینه را برای خرابی آن ایجاد می کند اما باید به قابلیت ها و کارایی هر دستگاه متناسب با محیط نیز توجه کرد. دستگاه کپی کونیکا مینولتا به دو صورت کپی رنگی و سیاه سفید نیز عرضه شده است. لازم به ذکر است که دستگاه کپی های رومیزی ابعاد کوچکتری نسبت به ایستاده ها دارند.

تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا شامل تعمیر انواع محصولات تولید شده توسط این کمپانی می شود. تعمیرات کونیکا مینولتا از واحد هایی مجزا برای تعمیر هر دستگاه تشکیل شده است. استفاده از تکنولوژی و ابزارآلات به روز به تکنسین ها این امکان را می دهد تا بهترین خدمات را ارائه کنند. تعمیرات در این مرکز توسط تیمی مجرب و متخصص صورت می گیرد. تمام قطعات استفاده شده در این واحد دارای ضمانت اصالت کالا می باشند. مرحله ی اول برای تعمیرات عیب یابی دقیق دستگاه است و پس از آن تعمیرکار به برطرف کردن عیوب می پردزاد. دستگاه پس از تعمیر برای مشتری تست شده و کاملا سالم تحویل داده می شود.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا با تاکید برکیفیت و مشتری مداری سالهاست توانسته است بهترین خدمات را به کاربران ارائه کند. خدمات فروش و پس از فروش که شامل گارانتی نیز می باشد در این نمایندگی ارائه می شود. بهره مندی از مشاوران به شما کمک می کند تا با خیال راحت به خرید محصولات مورد نظر خود بپردازید.  برای کسب اطلاعات در زمینه ی مشخصات فنی هر محصول می توانید از مشاوران ما راهنمایی بخواهید. این نمایندگی مجاز قادر است تا تمامی اشکالات پیش آمده برای دستگاه شما را برطرف کند و دستگاهتان را کاملا سالم به شما تحویل دهد. ویژگی این نمایندگی رسمی، تضمین کیفیت و اصل بودن قطعات مورد استفاده است.

برای بهره مندی از دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

Rate this post