اشتراک گذاری

دستگاه کپی خانگی

دستگاه کپی خانگی یک از انواع مدل های دستگاه کپی است که بیشتر برای مصارف خانگی و محدود تهیه و تولید می شود. دستگاه کپی خانگی یکی از بهترین مدل کپی ها برای کاربرانی نظیر دانشجویان و دانش آموزان است. با استفاده از این مدل از دستگاه های کپی می توانید سرعت بالاتری را نسبت به استفاده از پرینتر های چندکاره تجربه کنید. با توجه به امکانات متنوع دستگاه های کپی خانگی و قیمت مناسب آنها، خرید دستگاه کپی خانگی برای کاربرانی که به دفعات محدودتری به این دستگاه نیاز پیدا می کنند، منطقی‌ تر و مقرون به صرفه تر به نظر می­رسد. دستگاه ­های فتوکپی خانگی معمولا از نوع رومیزی هستند. این نوع دستگاه­ ها وزن کم و اندازه‌ای کوچک دارند و برای تعداد کپی کم‌تر از هزار سند در ماه تولید شده اند. کار کشیدن بیشتر از دستگاه کپی خانگی باعث کم شدن عمر دستگاه خواهد شد و اصلا عاقلانه نیست.

دستگاه کپی خانگی

دستگاه کپی خانگی لیزری یا جوهر افشان

انتخاب دستگاه کپی خانگی از نوع لیزری و جوهر افشان کاملا بسته به نوع نیاز کاربر است. هر یک از این مدل ها ویژگی ها و مشخصات خاصی دارند، اما واقعیت این است که در مصارف خانگی بیشتر از دستگاه فتوکپی جوهر افشان استفاده می شود. دستگاه های کپی خانگی در اکثر موارد سیاه- سفید هستند و کپی رنگی نمی گیرند. هزینه خرید یک دستگاه کپی سیاه- سفید خانگی به مراتب بسیار کمتر از نوع رنگی آن است. تصمیم گیری بین این دو مدل فقط و فقط به نوع نیاز کاربر وابسته است.

مزایا و معایب دستگاه کپی خانگی

امروزه حتی در نوع خانگی دستگاه های کپی از مدل دیجیتال استفاده می شود و مدل آنالوگ تقریبا منسوخ شده است. دستگاه کپی خانگی به دلیل اندازه کوچکی که دارند، انرژی کمتری مصرف می کنند، به مواد اولیه کمتری نیاز دارند و در صورت خرابی نیز، تعمیر آنها با هزینه کمتری امکان پذیر است. دستگاه کپی خانگی به دلیل سایز مناسبی که دارند به راحتی روی میز جا می شوند و اتصال آنها به رایانه بسیار ساده است. در مقابل از لحاظ سرعت، کیفیت و حجم نسبت به مدل های اداری و تجاری در رتبه پایین تری قرار دارند. دستگاه کپی خانگی معمولا قابلیت اتصال به کابل USB  و اینترنت را به صورت مستقل ندارد و با استفاده از رایانه‌ اصلی می­تواند داده ها را به دست آورد.

معرفی تعدادی از دستگاه کپی خانگی

در زیر تعدادی از دستگاه های کپی خانگی و رومیزی را معرفی می کنیم که به گواه کاربران به عنوان مناسب ترین مدل ها شهرت دارند. هر کدام ویژگی ها و مشخصاتی دارند که قبل از انتخاب باید بدانید هدف شما از خرید دستگاه کپی خانگی چیست؛

  • دستگاه کپی ریکو مدل MP 2014D
  • دستگاه کپی خانگی توشیبا مدل e-Studio2006
  • دستگاه کپی شارپ مدل AR-X180
  • دستگاه کپی خانگی کانن مدل MF4890dw
  • تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

دستگاه کپی یک نمونه از متداول ترین و مشهور ترین تجهیزاتی است که در کمپانی کونیکا مینولتا تولید و عرضه می شود. این محصول در انواع مختلف وجود دارد که هر کاربر با توجه به نیاز خود مدلی خاص را انتخاب و تهیه می کند. برای تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا یک تعمیرگاه جدا و تخصصی در نظر گرفته ایم تا با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز، پاسخگوی صفر تا صد نیاز کاربران باشیم و آنها را در همه مشکلات همراهی کنیم و با تضمین کیفیت، همه اختلالات موجود در دستگاه کپی کونیکا مینولتا را برطرف سازیم.

واحد های تعمیرات کونیکا مینولتا

کمپانی کونیکا مینولتا در حوزه های تخصصی و ویژه ای فعالیت می کند. که تجهیزات پزشکی و ابزار های هنر های تجسمی دو نمونه از این حوزه های تخصصی است. برای اینکه خدمات رسانی در همه حوزه های فعالیت کمپانی کونیکا مینولتا با بهترین و بالاترین کیفیت ارائه شود، تصمیم گرفتیم که واحد های تعمیراتی کونیکا مینولتا را از هم جدا کنیم و متخصصان و تعمیرکاران هر حوزه را به کار بگیریم تا با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، خدمات و سرویس های نوینی به کاربران ارائه دهند. به این ترتیب کاربر مطمئن خواهد بود که سرویس مورد نظر از بالاترین کیفیت موجود برخوردار است. بنابراین هر گونه ناراحتی و نگرانی او در زمینه چگونگی انجام تعمیرات از بین خواهد رفت.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا افتخار دارد تا در همه حوزه های تخصصی این کمپانی به کاربران خدمات رسانی کند. از آنجا که کمپانی کونیکا مینولتا در طراحی، تولید و عرضه تجهیزات اداری، ابزار های هنرهای تجسمی، تجهیزات تصویربرداری پزشکی و ابزار های اندازه گیری فعال است، می توان نتیجه گرفت که طیف وسیعی از کاربران این برند افراد حرفه ای و متخصص هستند. در نمایندگی کونیکا مینولتا همه امکانات برای فروش و دریافت خدمات پس از فروش همه تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا فراهم است. می توانید به کمک این نمایندگی رسمی و مجاز از مجموعه ای از امکانات ویژه و امتیازات منحصر بهره مند شوید و برای همیشه از حمایت و پشتیبابی این نمایندگی آسوده خاطر باشید. دریافت اطلاعات بیشتر از طریق تماس امکان پذیر است.

[vc_message message_box_color=”blue” icon_fontawesome=”fa fa-arrow-down”]

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی کونیکا مینولتا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

[/vc_message]

[vc_text_separator title=”لینک مفید” color=”blue” style=”double”]
3/5(1 امتیاز)