اشتراک گذاری

مزیت دستگاه کپی همه کاره چیست؟

مزیت دستگاه کپی همه کاره چیست؟

در این مقاله بر آنیم تا شما کاربران گرامی را با مزیت دستگاه کپی همه کاره کونیکا مینولتا آشنا سازیم. خواندن این دستگاه با نام همه کاره از آن روست که دستگاه های متعدد در درون یک دستگاه جای داده شده است و برای مثال یک دستگاه کپی قابلیت پرینت، فکس، کپی و اسکن را بصورت یکجا دارد. بدیهی است که کار با چنین دستگاهی تنها برای آندسته از افرادی مفید خواهد بود که از فعالان حرفه ای تجهیزات چاپ هستند و یا فعالیت های شغلی آنان به نحوی با چاپ و کپی گرفتن گره خورده است. اگر شما نیز دارنده یکی از دستگاه های کپی همه کاره کونیکا مینولتا هستید و یا قصد خرید یکی از آنها را دارید خواندن این مطلب درباره مزیت دستگاه کپی همه کاره کونیکا مینولتا به شما توصیه می شود.

مزیت دستگاه کپی همه کاره

نخستین مزیت دستگاه کپی همه کاره کونیکا مینولتا اشغال فضای کمتر آن است. بدیهی است اگر شما بخواهید دستگاه های پرینتر، اسکنر، کپی و … را جداگانه تهیه نمایید می بایست به هر یک از آنها نیز فضایی مجزا اختصاص دهید. اما یک دستگاه کپی همه کاره تمامی این موارد را در درون خود دارد و به تبع، فضایی کمتر اشغال می کند. بنابراین اگر از کاربران حرفه ای این دستگاه هستید و یا صاحب شرکتی هستید که ناچارید تمامی این دستگاه ها را در اختیار کارمندان خود بگذارید، اما فضای کافی را ندارید این مزیت دستگاه کپی همه کاره می تواند برای شما مفید باشد.

دومین مزیت دستگاه کپی همه کاره کونیکا مینولتا، بصرفه بودن و اقتصادی بودن آن است. همانگونه که وجود چند دستگاه در یک دستگاه سبب صرفه جویی در مکان مورد استفاده می شود، این امر سبب صرفه جویی در هزینه نیز می شود. بنابراین دیگر مزیت دستگاه کپی همه کاره را می توان عدم نیاز به صرف هزینه های مکرر و بسیار برای خرید دستگاههای متفاوت دانست. یک دستگاه همه کار، پرینتر، اسکنر، فتوکپی و احتمال فکس را داراست و شما نیازی به تهیه جداگانه آنها نخواهید داشت.

صرفه جویی در زمان را می توان سومین مزیت دستگاه کپی همه کاره کونیکا مینولتا قلمداد کرد. شما می توانید دستورهای متفاوتی را به یک دستگاه بدهید و نتیجه کار خود را ظرف چند ثانیه ببینید. ضمن آنکه نیاز به جابجایی های مکرر و حضور در کنار دستگاه های متفاوت را نخواهید داشت. این مسئله به ویژه زمانی خودنمایی می کند که نیازی به روشن کردن دستگاه های متعدد ندارید.

چهارمین مزیت دستگاه کپی همه کاره کونیکا مینولتا برخورداری از امکانات بی شمار است که شما را از داشتن چند دستگاه دیگر بی نیاز می کند. برخی از قابلیت های یک دستگاه فتوکپی همه کاره عبارت است از: پرینت و کپی لیزری رنگی سریع، کیفیت پرینت بالای متوسط، دوبلکس اتوماتیک( پرینت دوطرفه)، فیدر خودکار اسناد، اسکن رنگی با کیفیت بالا، رابط USB، کارتریج با ظرفیت بالا، قابلیت استفاده در شبکه.

چرا دستگاه کپی همه کاره بخریم؟

دستگاه کپی همه کاره همچون سایر محصولات الکترونیکی از مشخصات فنی فراوانی برخوردارند، اما تمامی این ویژگی ها برای انتخاب آنها از اهمیت برخوردار نیستند. به طور معمول سه پارامتر کلی در انتخاب کپی همه کاره تاثیرگذارند که شامل سرعت چاپ، دقت چاپ، هزینه نگهداری و تعداد پرینت با هر بار شارژ تونر است. در بسیاری از دستگاه ها پس از دو یا سه بار شارژ تونر، باید نسبت به تعویض کارتریج اقدام نمود که هزینه به نسبت زیادی به شما تحمیل خواهد کرد، اما در این بین با اطلاع دقیق از میزان استفاده خود می توانید دستگاهی با هزینه سرویس و نگهداری منطقی خریداری کنید.

هزینه نگهداری دستگاه کپی همه کاره در زمان گارانتی تنها شامل شارژ تونر و در نهایت خریداری کارتریج جدید است و به ندرت در این مدت خرابی برای دستگاه کپی همه کاره رخ می دهد، هر چند شرایط استفاده و نگهداری از آنها نقش مهمی در میزان و نوع خرابی ایفا می کنند و به طور قطعی نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد. همواره به این نکته توجه کنید که اگر میزان استفاده شما از پرینتر چندان بالا نیست و ممکن است با دستگاه های تخصصی و تک منظوره مانند فکس تمامی نیازهای شما برطرف شود و خریداری پرینتر مخصوصا از نوع چند کاره فقط سبب هدر رفتن سرمایه شما خواهد شد. بنابراین بهتر است پیش از اقدام به خرید این دستگاه از مزیت دستگاه کپی همه کاره کونیکا مینولتا و البته معایب آن آگاه شوید و خرید خود را بر اساس نیاز و حرفه خود انجام دهید.

[vc_message message_box_style=”3d” icon_fontawesome=”fa fa-arrow-right”]

لینک مفید

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ /

[/vc_message]

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا و دیگر واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا با توجه به افزایش حضور این دستگاه در بازارهای داخلی به‌ویژه در میان فعالان صنعت چاپ، نیاز بسیاری از کاربران گشته و تقاضا در این زمینه در حال افزایش است. اگرچه دستگاه‌های کپی کونیکا مینولتا، به دلیل کیفیت بالای ساخت و قطعات پیشرفته به کار رفته در آن‌ها‌، به ندرت دچار نقص و خرابی می‌گردند لیکن ممکن است این تجهیزات نیز به تدریج و با گذشت عمر مفید آن‌ها، نیاز به ترمیم و تعمیر پیدا کنند.

در صورت بروز هرگونه نقص و اختلال در عملکرد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا، شما می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا، از تعمیر و ترمیم دستگاه خود در یک مرکز معتبر و مجاز آسوده خاطر باشید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با معایب و مزیت دستگاه کپی همه کاره کونیکا مینولتا می توانید در این مرکز حضور یابید و از دانش تخصصی کارشناسان ما بهره مند گردید. دیگر واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا دارای دو ویژگی منحصر به فرد می‌باشد که آن را از دیگر تعمیرگاه‌های هم رده متمایز ساخته است؛ ویژگی نخست بهره‌مندی این مرکز از کارشناسان و مهندسان دوره دیده و مجرب است که به دلیل سال‌ ها تجربه در امر تعمیر دستگاه‌های کپی قادر به رفع و حل تمامی مشکلات دستگاه‌های کونیکا مینولتا می‌باشند؛ ویژگی دوم برخورداری این مرکز از آرشیوی مجهز است که تمامی قطعات جانبی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را در خود جای داده است.

این آرشیو، سبب سرعت‌ بخشی به روند تعمیر در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا می‌گردد و از اتلاف وقت مشتریان گرامی که -ممکن است برای خرید قطعات جانبی دستگاه کپی کونیکا مینولتا صرف گردد،-  جلوگیری می‌کند. نکتۀ قابل ذکر دیگر، استفاده از مواد درجه یک و عالی مانند کاغذ مناسب، کارتریج مناسب و …. در نمایندگی کونیکا مینولتا می‌باشد؛ استفاده از این مواد نیاز به تعمیرات دستگاه کپی و استهلاک قطعات دستگاه را کمتر می‌سازد و از خرابی زود هنگام و مجدد آن پیشگیری می‌کند.

[vc_message icon_fontawesome=”fa fa-arrow-down”]

اخبار و خواندنی های کونیکا مینولتا را در دیگر صفحاست سایت پیگیری نمایید.

[/vc_message]
Rate this post