اشتراک گذاری

هیتر فتوکپی کونیکا مینولتا

هیتر فتوکپی کونیکا مینولتا همان فیوزینگ دستگاه فتوکپی است که آخرین مرحله تشکیل تصویر در دستگاه کپی بر عهده آن است. این بخش از دستگاه کپی کونیکا مینولتا در مرکز تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا به دقت مورد بررسی قرار می گیرد و تمام مشکلات ریز و درشت آن برطرف می شود. هیتر یا فیوزینگ، تونر ها را با فشار دو پِرِسی که در بالا و پایین قرار دارند و با درجه حرارتی در حدود 200 درجه سانتیگراد هستند، به خورد الیاف کاغذ می دهند.

از آنجا که ساختار درونی این دستگاه در مرکز تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا به دقت بازرسی و ارزیابی می شود، تعمیرکاران می گویند که جنس پرس بالایی دستگاه کپی از تفلون بوده و به دلیل نچسب بودن تفلون، تونر ها به پرس بالایی نمی چسبند و به پرس پایینی می چسبند. اگر هیتر فتوکپی کونیکا مینولتا آسیب ببیند، عملکرد کلی دستگاه تحت تاثیر قرار می گیرد. تشخیص به موقع ایرادات این بخش از دستگاه کپی، بسیار به نفع دستگاه است و از ورود آسیب های جدی تر به دستگاه جلوگیری می کند.

هیتر فتوکپی کونیکا مینولتا

کارایی هیتر فتوکپی کونیکا مینولتا

Heater فتوکپی کونیکا مینولتا همان قطعه ای است که وظیفه داغ کردن و گرم کردن را بر عهده دارد. کارشناسان مرکز تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا در توضیح این قطعه به سادگی از واژه لاتین و معادل فارسی آن کمک می گیرند. هیتر فتوکپی کونیکا مینولتا عامل داغ شدن کاغذ پس از خروج از دستگاه است. عملکرد هیتر به گونه ای است که در مسیر چاپ، درام، تونر را به اندازه نیاز روی کاغذ می ریزد؛ به کمک هیتر کپی یا همان یونیت فیوزینگ کاغذ حرارت می بیند و نهایتا تصویر چاپ می شود و از دستگاه خارج می شود. با خرابی این قطعه ایرادات بسیاری در دستگاه ایجاد خواهد شد لذا واجب است که از مرکز تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا برای رفع ایرادات موجود در هیتر کپی کونیکا مینولتا کمک بگیرید.

تعمیر Heater دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا پگونه انجام می شود؟

خرابی هیتر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا علائم دارد. بی توجهی نسبت به این خرابی ها می تواند زمینه ساز مشکلات عمیق و شدیدی شود. برای مثال با دیدن خطوط اضافی روی کپی باید به معیوب شدن یونیت فیوزینگ یا همان Heater دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا شک کرد. بهترین و عاقلانه ترین تصمیم در این شرایط این است که از تعمیرکاران مرکز تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا درخواست کمک کنید. تنها به این شکل می توانید مطمئن شوید که دستگاه شما به درستی عیب یابی و تعمیر و ترمیم خواهد شد.

همان طور که گفتیم اصلی ترین علامت خرابی فیوزینگ یا هیتر پیدایش خطوط غیر عادی روی سند چاپی است؛ در تعمیر هیتر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا همواره دانستن این نکته لازم و ضروری است که هیتر امکان تعمیر ندارد و همواره مسیر تعویض پیش روی آن است تا با تعویض این قطعه، کارایی دستگاه کپی به آن باز گردد و کاربر بتواند به راحتی از دستگاه استفاده کند.

تعویض باید حتما و قطعا با یک نمونه اورجینال انجام شود. در غیر این صورد مشکل عمیق تر خواهد شد. باید بدانید که بروز هرگونه اشتباه در فرایند تعویض ممکن است علاوه بر فیوزینگ و هیتر، سایر قطعات را نیز تحت الشعاع قرار دهد و به آنها آسیب برساند. لذا برای تعویض این قطعه به یک مرکز معتبر تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا مراجعه کنید و از تکنسین های مجرب کمک بگیرید تا درگیر مشکلات جانبی نشوید.

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران درگاهی امن و ایمن است که خدمات مفید و کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و خدمات بسیار متنوع در اختیار کاربران قرار می دهد. نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران در حوزه فروش در فروشگاه مرکزی کونیکا مینولتا و تعمیرات کونیکا مینولتا خدمات رسانی می کند. در هر بخش امکانات و تسهیلات درخور تدارک دیده است. تمام سرویس های این نمایندگی در هر حوزه همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. کیفیت خدمات رسانی نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران سبب شده است که این نمایندگی به دست خود کاربران به یکدیگر معرفی شود و هیچ افتخاری بالا تر از این موضوع برای نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

Rate this post