اشتراک گذاری

پرینتر های A4 کونیکا مینولتا

شرکت قدرتمند کونیکا مینولتا سری جدید محصولات خود را معرفی کرده است. محصولات جدید این کمپانی پرینترهای A4 کونیکا مینولتا هستند. از ویژگی های این محصولات می توان به رابط کاربری جدید و آسان ، عملکرد های پیشرفته ، کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. این چاپگر تنظیمات ساده ای دارد و برای ادارات و دفاتر کوچک بسیار ایده آل و مناسب است. 

در ادامه به بررسی سایر ویژگی های این دستگاه و جدید ترین مدل های این محصول می پردازیم. کاربران گرامی می توانند در راستای خریدی مناسب و مطمئن به نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص ویژگی های این محصول و کاربری آن را دریافت نمایند.

پرینتر های bizhub 4052 و 4752 اولین پرینترهای A4 کونیکا مینولتا هستند که دارای فیدرهای دوگانه اسکن می باشند و به همین علت نسبت به مدل های قدیمی تر برای اسکن به مراتب سریع تر عمل می کنند؛ به طوری که می توانند معادل 94 تصویر در هر دقیقه (به حالت دوطرفه) در اختیار کاربران خود قرار دهند. 

بهره مندی از ظرفیت حافظه ی بالا و افزایش آن نسبت به مدل های قبلی  (GB 2استاندارد/GB 4ماکزیموم) برای امکان عملکرد سریع تر بوده و نقطه اتصال با گوشی های هوشمند به مانند NFC از دیگر ویژگی های پرینتر های A4 کونیکا مینولتا به شمار می رود. خدمات AirPrint، Google Cloud Printو Mopria نیز از دیگر قابلیت های موجود در دستگاه می باشند که برای کاربران قابل دسترسی هستند.

پرینتر-های-A4-کونیکا-مینولتا

معرفی پرینتر های کونیکا مینولتا bizhub 3602P، bizhub 4402P، bizhub 4702P

این محصولات در گروه پرینتر های A4 کونیکا مینولتا قرار می گیرند. به طور کلی طراحی این پرینتر ها خاص فضاهای اداری و خانگی بوده و بیشتر برای منازل و ادارات کوچک کاربرد دارند.  به منظور بهره وری بیشتر می توان این دستگاه ها را در کنار سری پرینترهای A3 در بخش های بزرگ تر و سازمانی نیز استفاده کرد. مدل های جدید و موفقیت آمیز bizhub 3301P/ 4000P/ 4700P تولید شده هر کدام برای پاسخگویی به نیازهای مختلفی طرحی شده اند و گزینه های قابل اطمینان به لحاظ خروجی های با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه به شمار می روند.

مشخصات bizhub 3602P، bizhub 4402P، bizhub 4702P

یکی از پشرفته ترین پرینتر های A4 کونیکا مینولتا  bizhub 3602P می باشد.  این دستگاه برای آن دسته از کاربرانی مفید و کاربردی است که نیاز به ورودی های کاغذ متفاوت یا قابلیت های بیشتر ندارند. این پرینتر در مقایسه با مدل قبلی خود سرعتی بالاتر یعنی معادل 36 صفحه در هر دقیقه و اتصالات وای فای استاندارد را ارائه می دهد و پرینتر bizhub 4402P برای کاربرانی خوب است که به دنبال سرعت 44 صفحه در هر دقیقه و طیف وسیعی از کاغذهای ورودی هستند.

تمامی مدل هایی که به آن ها اشاره کردیم به دلیل بهره مندی از پردازنده های سریع تر نسبت به مدل های قبلی و همچنین ظرفیت حافظه ی بالاتر  عملکردهای بهتری را ارائه می کنند. همچنین این دستگاه ها دارای قابلیت های بیشتری به مانند بارکد یا عملکرد IPDS  و چاپ با استفاده از گوشی های هوشمند نیز می باشند.

یکی دیگر از پشرفته ترین پرینتر های A4 کونیکا مینولتا  پرینتر bizhub 4702P بوده که می توان گفت این دستگاه دارای سرعتی برابر با 47 صفحه هر در دقیقه بوده و متناسب با کاربری افرادی است که به چاپ های پر سرعت تر و همچنین پرینت با USB نیاز دارند. ظرفیت بالای کاغذ در این دستگاه یکی دیگر از ویژگی های این پرینتر به شمار می رود.

پرینترهای همه کاره bizhub 3622 و bizhub 4422 برای مصارف روزانه

پرینتر های A4 کونیکا مینولتا از شاخصه های متفاوت و بسیار کاربردی بهره مند هستند که این ویژگی ها عبارتند از : مقرون به صرفه بودن، اندازه جمع و جور، انجام کارهای چهارگانه ( چاپ، کپی، اسکن، فکس) اما بدون نیاز به سفارش سازی هستند. پرینتر bizhub 3622 یک نمونه ی کاربردی برای دفاتر کوچک و گروه های کاری در سطح SMB بوده و سرعت چاپ آن 36 صفحه در هر یک دقیقه است. اما پرینتر bizhub 4422 می تواند کاربری بیشتری را با سرعت بالاتری ارائه دهد . این دستگاه دارای سرعت چاپ  44 صفحه ای در هر دقیقه، نمایشگر ال سی دی 4.3 اینچی ،ورودی بیشتر با رابط کاربری بصری و سایر قابلیت های مدرن تر می باشد.

لازم به ذکر است، هردو مدل چاپگر دارای امکانات بیشتری به مانند بارکد اختیاری یا عملکرد IPDS می باشند. به  هر حال، پرینتر bizhub 3622 به استاندارد وای فای نیز مجهز بوده و از این جهت برای فضاهای اداری کوچک که امکان محدود تری برای دسترسی و اتصال به اینترنت دارند، پشتیبانی بهتری ارائه می کند. در صورتی که قصد خرید این مدل از پرینتر های مونوکروم کونیکا مینولتا را دارید لازم است بدانید پرینتر bizhub 3622 جانشینی برای bizhub 3320 و پرینتر bizhub 4422 جایگزین ایده آلی برای bizhub 4020 خواهد بود.

نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا

نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا با بهر مندی از مشاورانی زبده توانسته است به فروش و تعمیرات انواع تولیدات شرکت کونیکا مینولتا بپردازد. سرویس های گارانتی کالا، تعمیرات تخصصی دستگاه ها و فروش انواع محصولات در این نمایندگی انجام می شود. استفاده از مشاوارن برتر خرید از نمایندگی کونیکا مینولتا را برای کاربران آسان تر کرده است. مشاوران این نمایندگی تمام اطلاعات فنی هر محصول را در اختیار دارند و به خریداران ارائه می کنند. شعار این نمایندگی حمایت از مشتریان می باشد.

اولویت اصلی نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا رعایت حقوق کاربران است. تمامی تولیدات کمپانی مجاز کونیکا مینولتا در این نمایندگی به صورت اورجینال به فروش می رسند. واحد تعمیرات کونیکا مینولتا از واحد های فعال در نمایندگی کونیکا مینولتا می باشد. تعمیرات دستگاه کپی و پرینتر و سایر محصولات این شرکت در واحد نمایندگی کونیکا مینولتا ارائه می شود. همچنین تعویض قطعات این دستگاه ها در واحد تعمیرات امکان پذیر است. خدمات ارائه شده در نمایندگی کونیکا مینولتا تحت نظر مدیریت مرکز سخت افزار ایران بوده و برای کاربران تضمین می شود.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

Rate this post