اشتراک گذاری

چرا کاغذ کپی چروک می شود؟

اگر دنبال دلایل چروک شدن کاغذ کپی هستید و می خواهید بدانید که این مشکل چطور برطرف می شود، ادامه مقاله را دنبال کنید. عوامل مختلفی باعث می شوند که برگه در دستگاه کپی کونیکا مینولتا و دیگر برندها چروک شود. گاهی این عوامل مربوط به کاغذهای مورد استفاده هستند و گاهی هم خود دستگاه ایراد دارد. در هر صورت چروک شدن کاغذ کپی، راهکارهای نسبتا ساده ای هم دارد  که در ادامه آنها را معرفی می کنیم. با این حال اگر موفق به رفع مشکل نشدید، تیم تعمیرات دستگاه کپی در نمایندگی کونیکا مینولتا مرکز سخت افزار ایران برای ارائه خدمات تخصصی تر در خدمت شما هستند.

چروک شدن کاغذ کپی

دلایل چروک شدن کاغذ کپی

به طور کلی دلایل مختلفی منجر به چروک شدن کاغذ کپی می شود. رطوبت، به عنوان یکی از مهم ترین این دلایل در نظر گرفته می شود. به این ترتیب که گرمای دستگاه کپی، موجب خشک شدن رطوبت کاغذ شده و در نتیجه، برگه های مورد استفاده به صورت چروک از دستگاه بیرون می آیند. خرابی غلطک نیز دیگر مساله ای است که منجر به چروک شدن برگه در دستگاه کپی می گردد. یکی دیگر از دلایل چروک شدن کاغذ کپی کونیکامینولتا، چسبناک شدن رولر این محصول می باشد.

دلایل مختلفی می تواند موجب چسبناک شدن این قطعه شود. علاوه بر موارد ذکر شده، از نوع کاغذ مصرفی نیز نباید غافل شد. از آنجا که دستگاه های کپی کونیکامینولتا بر حسب نوع و مدل، با نوع خاصی از کاغذ سازگار هستند، استفاده از نمونه های غیر استاندارد می تواند موجب بروز مشکلاتی از قبیل چروک شدن برگه شود. لازم است ذکر کنیم که هیچ یک از این موارد جدی نبوده و توسط یک تعمیرکار ماهر، به راحتی برطرف می گردند.

رفع مشکل چروک شدن کاغذ کپی

برای حل مشکل چروک شدن کاغذ کپی، باید متناسب با دلایل بروز این ایراد، روش های مختلف را امتحان کنید. اگر کاغذها غیر استاندارد نیستند و رطوبت دارند، می توان با استفاده از برگه های استاندارد، مشکل را حل کرد. در صورتی که کاغذکش آسیب دیده است، باید این قطعه را ترمیم یا تعویض کنید. البته برای تشخیص این مورد و برطرف کردن آن از تکنسین های مجرب تعمیرات دستگاه کپی کمک بگیرید. تعمیر و تعویض غلطک هم راه حل دیگری است که اگر درست انجام شود، این مشکل را برطرف می کند.

واحد تعمیرات دستگاه کپی کونیکامینولتا

واحد تعمیرات دستگاه کپی کونیکامینولتا، به منظور انجام تعمیرات تخصصی انواع مدل های کپی این شرکت راه اندازی شده است. همانطور که مشاهده کردید، چروک شدن کاغذ کپی یکی از اختلالات عملکردی رایج در این دستگاه بوده و ممکن است قطعات متعددی را درگیر کند. لذا همکاران ما در واحد مذکور، تعمیر و رفع مشکل چروک شدن کاغذ کپی کونیکامینولتا را به شکل تخصصی انجام می دهند. کارشناسان این مرکز ضمن برخورداری از دانش فنی و تخصصی کافی و نیز تجربه ی چند ساله در تعمیرات این محصول، قادر به ترمیم فوق تخصصی آن می باشند. همچنین به سبب برخورداری از تجهیزات و روش های نوین و استاندارد، می توانید شاهد بازگشت عملکرد دستگاه خود به کیفیت اولیه باشید.

نمایندگی کونیکامینولتا

نمایندگی کونیکامینولتا اقدامات گسترده ای را در حوزه فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربران ارائه می دهد. در زمینه فروش، این نمایندگی فروشگاه هایی را راه اندازی کرده است که در آنها جدیدترین محصولات کونیکامینولتا به صورت اورجینال عرضه می گردد. در این مراکز همچنین کارشناسانی حضور دارند که مشتریان را در خرید همراهی می کنند. اشراف و تسلط این کارشناسان بر قطعات و مشخصات فنی موجب شده که اطلاعات جامعی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. تلاش کارکنان نمایندگی کونیکامینولتا در جلب رضایت کاربران، این مرکز را به محلی قابل اعتماد برای آنها تبدیل کرده است.

واحدهای تعمیرات کونیکامینولتا

در راستای ارائه ی خدمات تخصصی و جلب رضایت مشتریان، واحدهای تعمیرات کونیکامینولتا راه اندازی شده اند. در هریک از این واحدها، یکی از محصولات شرکت کونیکامینولتا مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند. وجود تجهیزات پیشرفته و بکارگیری آنها توسط تعمیرکاران مجرب، امکان انجام عملیات تعمیر به صورت تخصصی را در این واحدها فراهم کرده است. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ابهام در مورد محصولات کونیکامینولتا خود، مشاوران ما در واحدهای تعمیرات کونیکامینولتا می توانند مشاوره های لازم را به شما ارائه دهند.

Rate this post