اشتراک گذاری

تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا 363

پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا 363 بد نیست نگاهی به ویژگی‌های کلی این دستگاه و مشخصات آن داشته باشیم. فتوکپی کونیکا مینولتا 363 یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کپی‌های کونیکا مینولتا است که در مقایسه با سایر دستگاه‌های هم‌تراز از قدرت بسیار خوبی برخوردار است. این دستگاه، در هر دقیقه می‌تواند 42 برگ کاغذ A4 را کپی بگیرد که این میزان بسیار قابل توجه است.

 فتوکپی کونیکا مینولتا 363 برای شروع به کپی گرفتن نیاز به چیزی حدود 4 ثانیه زمان دارد که بسیار مناسب است. (نکته: البته این دستگاه پس از روشن شدن، برای شروع به کار، نیاز به حدود 30 ثانیه زمان دارد). از دیگر قابلیت های این مدل از دستگاه کپی کونیکا مینولتا می‌توان به موارد چون امکان تغذیه خودکار سایزهای مختلف، مجهز بودن به دوپلکس داخلی جهت کپی و چاپ دورو خودکار، برخوردار از قابلیت اسکن مستقیم بر روی فلش مموری، قابلیت تطبیق حجم تونر مصرفی و مواردی از این دست اشاره کرد. در بخش‌های آتی برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا 363 شرح داده خواهد شد.

تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا 363

مرکز تخصصی تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا 363

کاربران دستگاه‌ فتوکپی کونیکا مینولتا 363 می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و یا نرم افزاری در دستگاه مورد استفاده خویش، با کارشناسان ما در مرکز تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا 363 تماس گرفته و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که امکان جداسازی قطعه یا قطعات معیوب دستگاه کپی وجود داشته باشد، خدمات مربوطه در مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا و در غیراینصورت به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی و تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا عبارتند از:

تعمیر مین برد فتوکپی کونیکا مینولتا 363:

مین برد یکی از اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین قطعات بکاررفته در تمامی دستگاه‌های کپی از جمله دستگاه کپی کونیکا مینولتا 363 است. این قطعه وظیفه پردازش عملیات دستگاه کپی را برعهده دارد. مین برد، پس از دریافت داده های مورد نیاز درباره ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد. بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد؛ از همین‌رو اختلالات ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت رفع گردد.

تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در واحد تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا 363 است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می پذیرد. سرویس‌های مرتبط با تعمیر مین برد فتوکپی به صورت تعمیر در محل نیز ارائه می‌گردد.

رفع مشکل کمرنگ بودن کپی:

به طور خلاصه در صورت کمرنگ بودن کپی گرفته شده می‌بایست مواردی چون میزان تونر، کارتریج تونر، کیفیت کاغذ و همخوانی آن با دستگاه کپی کونیکا مینولتا، تنظیمات وضوح چاپ، فعال یا غیرفعال بودن حالت صرفه جویی در مصرف تونر و در نهایت کثیفی سطح بخش LSU در داخل فتوکپی کونیکا مینولتا 363 مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که مشکل کمرنگ بودن خطوط در سرتاسر صفحۀ چاپ شده مشاهده گردد احتمالاً این اشکال ناشی از قرار گرفتن تنظیمات وضوح چاپ، روی بخش بسیار کم است.

این احتمال نیز وجود دارد که حالت صرفه جویی در مصرف تونر فعال باشد. در چنین شرایطی بهتر است وضوح چاپ را تنظیم کرده و حالت صرفه جویی در مصرف تونر را غیرفعال کنید. در صورت عدم رفع این اشکال، توصیه می‌شود جهت دریافت سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه با کارشناسان تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا 363 تماس بگیرید.

 تعویض دولوپر فتوکپی کونیکا مینولتا 363:

در فرآیند چاپ دانه های تونر تحت بار الکتریکی مشخصی، از دانه های دولوپر جدا می شوند و به سطح درام جذب میگردند. اشکالی که گاه در این میان ظاهر می شود ریزش دانه های دولوپر است. در این وضعیت، برای رفع اشکال پیش آمده، کافی است دولوپر را داخل یک حلال نظیر بنزین بریزید و سپس روی یک روزنامه در معرض تابش آفتاب قرار دهید تا حسابی خشک شود. نکته دیگر آنکه در غالب دستگاه های چاپ، عموماً زمان تعویض دولوپر توسط یک پیغام به کاربر اعلام می‌گردد.

جهت تعویض دولوپر بهتر است از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده کنید چرا که کیفیت دولوپر تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد. در صورتی که شما نیز کاربر دستگاه کپی و یا پرینتر هستید بهتر است با مشاهده پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر فرارسیدن زمان تعویض دولوپر، سریعاً نسبت به تعویض دولوپر اقدام کنید. سرویس‌های مرتبط با این بخش از طریق تماس با مرکز تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا 363 قابل دریافت است.

رفع کدخطاها و ارورهای فتوکپی کونیکا مینولتا 363:

برای رفع ارورهای دستگاه کپی کونیکا مینولتا نیاز است تا به چند نکته توجه داشته باشید. نکته نخست آنکه ارورهای به نمایش آمده توسط هر دستگاه کپی، مختص همان دستگاه کپی است. نکته دیگر آنکه روش‌های رفع کدخطاهای دستگاه‌های کپی یک برند، معمولاً در میان سری‌های یک دستگاه کپی، مشترک است. برای مثال شیوه رفع یک کدخطا ممکن است در یک سری از تمامی دستگاه‌های کپی کونیکا مینولتا  مشترک باشد.

بنابراین می‌توان از همان شیوه برای تمامی دستگاه‌های کپی کونیکا مینولتا  استفاده کرد (البته ابتدا از این مساله مطمئن گردید). نکته آخر آنکه به دلیل فراوانی ارورهای دستگاه کپی کونیکا مینولتا، امکان حفظ تمامی آنها وجود ندارد. بنابراین در صورت مواجهه با یک کدخطا و عدم آگاهی از شیوه رفع آن می‌توانید به دفترچه راهنمای دستگاه کپی مراجعه فرمایید. در صورت عدم رفع این اشکال، توصیه می‌شود جهت دریافت سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه با کارشناسان تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا 363 تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا در تهران

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا در تهران، ارائه‌دهنده‌ی تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض کلیه قطعات دستگاه‌های این برند (اعم از دستگاه کپی، پرینتر، کروما متر و …) به متقاضیان است. کاربران دستگاه‌های کونیکا مینولتا می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی و یا از طریق تماس با آن، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. آن دسته از کاربرانی که به هر دلیل امکان حضور در نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا را ندارند، می‌توانند سرویس‌های مورد نیاز خود را به صورت «تعمیر کپی در محل» دریافت نمایند. در این سرویس کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی دستگاه‌ها را بر روی آنها پیاده می‌کنند.

Rate this post