اشتراک گذاری

تعمیر کپی کونیکا مینولتا مدل C652

کپی کونیکا مینولتا مدل C652 یکی از فتوکپی‌های پرفروش برند Konica Minolta است که با قابلیت پرینت، کپی، اسکن، فکس و با توان کارکرد ماهانه 250000 برگ، سرعت چاپ تک رنگ 65 برگ در دقیقه و 50 برگ رنگی یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در دفاتر فنی، مراکز چاپ دیجیتال، چاپخانه ها، کانون های تبلیغاتی و ادارات است.

برخی از ویژگی‌های منحصربفرد این دستگاه که نقش بسزایی در پرفروش گشتن آن داشته‌اند عبارتند از: برخورداری از سوتر مجهز به فینیشر و ساده، قابلیت اسکن دو رویه همزمان، امکان اسکن دو فایل، قابلیت سورت دیجیتال و سورتر مکانیکی، امکان اتصال به کامپیوتر به عنوان پرینتر و … . با وجود مزایای متعدد موجود در کپی کونیکا مینولتا مدل C652، این دستگاه نیز گاه دچار اشکالاتی در بخش نرم افزار و سخت افزار می‌گردد.

خرابی‌های پیش آمده در این دستگاه معمولاً همان خرابی‌های رایجی هستند که در دیگر دستگاههای کپی ایجاد می‌شوند. از میان این خرابی‌ها می‌توان به گیر کردن کاغذ، مچاله شدن کاغذ، کثیفی قطعات، خرابی تصویر کپی و برگ چاپ شده و مواردی از این دست اشاره کرد. خوشبختانه در غالب موارد، تعمیر کپی کونیکا مینولتا مدل C652 و رفع اشکالات پیش آمده در این دستگاه با صرف مدت زمانی اندک امکان‌پذیر است. (به شرط حضور کارشناسان متخصص تعمیر کپی و طی صحیح فرآیند عیب‌یابی). در بخش‌های آتی به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر کپی کونیکا مینولتا مدل C652 اشاره خواهد شد.

تعمیر کپی کونیکا مینولتا مدل C652

مرکز تخصصی تعمیر کپی کونیکا مینولتا مدل C652

خرابی‌های پیش آمده در کپی کونیکا مینولتا مدل C652 –همانگونه که پیش از این نیز گفته شد- همان خرابی‌های رایج و متداول در سایر دستگاه‌های کپی، نظیر گیر کردن کاغذ، مچاله شدن کاغذ، خرابی تصویر کاغذ و مواردی از این دست هستند. در بخش زیر برخی از این خرابی‌ها مورد اشاره واقع شده و شیوه تعمیر و رفع آنها، تا حد امکان آموزش داده می‌شود. در صورت پیچیدگی اشکال پیش آمده در دستگاه می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کونیکا مینولتا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم جهت تعمیر کپی کونیکا مینولتا مدل C652 را دریافت نمایید.

کدخطا و ارورهای کپی کونیکا مینولتا مدل C652:

خوشبختانه دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل C652 نیز همچون سایر دستگاه‌های پیشرفته کپی امروزی، خطاهای پیش آمده در خود را از طریق ارورهایی به کاربر گزارش می‌دهد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا، برخی از کدخطاها و ارورهای دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را در بخش مقالات همین وبسایت شرح داده‌اند.

از همین رو توصیه می‌شود در صورت نمایش کدخطایی توسط دستگاه به بخش مقالات این وبسایت مراجعه کرده و با توجه به توضیحات ارائه شده در این بخش، خطای پیش آمده را رفع کنید. در صورت پیچیدگی اشکال پیش آمده در دستگاه می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کونیکا مینولتا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم جهت تعمیر کپی کونیکا مینولتا مدل C652 را دریافت نمایید.

گیر کردن کاغذ در کپی کونیکا مینولتا مدل C652:

برخی از اصلی‌ترین علل به‌وجود آورنده این اشکال در دستگاه‌های کپی کونیکا مینولتا و البته سایر دستگاه‌های کپی مورد استفاده عبارتند از: وجود غلطک خراب و فرسوده در دستگاه کپی، رولرهای چسبناک در دستگاه کپی، استفاده از کاغذ خراب و مرطوب، وجود رطوبت و گرد و خاک در تونر، رولر و یا غلتک دستگاه کپی، استفاده از کاغذهایی با وزن و جنس نامناسب و ناسازگار با دستگاه کپی، استفاده از کاغذهای بسیار سبک، عدم تناسب تنظیمات دستگاه کپی با وضعیت قرار دادن کاغذ و …. .

بنابراین جهت رفع اصولی مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی می‌بایست تمامی این موارد بررسی گردد. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کونیکا مینولتا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم جهت تعمیر کپی کونیکا مینولتا مدل C652 را دریافت نمایید.

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی

تمام شدن تونر کپی کونیکا مینولتا مدل C652:

یکی دیگر از سرویس‌های مرتبط با کپی کونیکا مینولتا مدل C652، سرویس تعویض تونر است. کارشناسان دستگاه‌های کپی، نوع تونر استفاده شده در این دستگاه را بسیار مهم دانسته و به کاربران توصیه می کنند تا در انتخاب نوع تونر نهایت دقت را داشته باشند. بهتر است تونر استفاده شده در این دستگاه اورجینال بوده و دانه بندی ریزی داشته باشد. تونر یک ماده‌ی سمی محسوب می‌شود بنابراین در حین کار با تونر و شارژ کارتریج دستگاه، این موضوع را مدنظر قرار دهید و احتیاط‌ کنید.

بد نیست بدانید که بزرگی هر ذره‌ی تونر 2/. میکرون است و می‌تواند تا 6 ساعت در هوا معلق بماند. (توجه داشته باشید که حتی جارو برقی‌‌های قوی خانگی نیز قادر نیستند ذرات کوچک‌تر از 10/. میکرون را جذب کنند). سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعویض کارتریج تونر کونیکا مینولتا مدل C652 و شارژ کارتریج تونر از طریق تماس با واحد تعمیر کپی کونیکا مینولتا مدل C652، واقع در نمایندگی کونیکا مینولتا، قابل دریافت است.

مچاله شدن کاغذ در کپی کونیکا مینولتا مدل C652:

مچاله و چین و چروک‌شدن برگه‌ها یکی دگیر از مشکلات رایج کار با دستگاه‌های کپی است. صفحه‌های مچاله شده، غلطک خراب و فرسوده، رولرهای چسبناک، برگه‌ ورودی کاغذ خراب و مرطوب برخی از علل ایجاد‌کننده چروک در برگه‌ها هستند. بعلاوه گاه رطوبت و گرد و خاک در تونر و رولر و غلتک دستگاه نیز باعث ایجاد این مشکل می‌شوند. برای برطرف این مشکل، در صورت تکرارهای متعدد و دردسرساز، نیاز به حضور یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر دستگاه کپی خواهید داشت.

برای رفع این اشکال می‌بایست علاوه بر بررسی جنس کاغذ و تنظیمات مرتبط با کاغذ دستگاه، سایر قطعات درگیر با چاپ نیز بررسی گردند. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع مشکل مچاله شدن کاغذ در کپی کونیکا مینولتا مدل C652 می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کونیکا مینولتا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم جهت تعمیر کپی کونیکا مینولتا مدل C652 را دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان و استفاده از به‌روزترین و نوین‌ترین تجهیزات تعمیر در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی را به کاربران دستگاه‌های کپی ارائه نماید. برخورداری نمایندگی کونیکا مینولتا از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های عیب‌یابی و تعمیر سبب گشته تا تشخیص علل خرابی دستگاه‌های کپی در کمترین زمان و به دقیق‌ترین شکل انجام پذیرد و عملیات مورد نیاز جهت رفع و حل اشکالات پیش آمده در دستگاه -بر اساس عیب یابی انجام شده،- انتخاب و اِعمال گردند.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی فراهم گشته است. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا (جز مواردی معدود نظیر شارژ کارتریج و …) مشمول گارانتی و ضمانت است.

Rate this post