کونیکا مینولتا C754  Bizhub

کونیکا مینولتا C754  Bizhub  یک دستگاه کپی از نوع دیجیتال رنگی است . که در این مطلب به معرفی کامل آن می پردازیم. نکته قابل توجه در مورد فتوکپی جدید کونیکا مینولتا، برخورداری از امکان کپی دوبلکس یا کپی همزمان پشت و روی کاغذ می باشد. این محصول دارای فید اتوماتیک اسناد و قابلیت انتخاب خودکارسینی کاغذ است که شرایط راحتی را برای کاربر فراهم می کند. همچنین امکان انتخاب خودکار زوم، زوم عرضی و طولی، حالت صرفه جویی در مصرف تونر و امکان زوم طولی و عرضی جداگانه را باید به ویژگی های کونیکا مینولتا C754  Bizhub اضافه کرد. این دستگاه، با بهره مندی از ظرفیت ۱۱۵۰ برگه و زمان ارائه کپی حدود ۳٫۷ ثانیه، توانسته مورد توجه بسیاری از کاربران این حوزه قرار گیرد.

به عنوان نکات تکمیلی در مورد ویژگی های کونیکا مینولتا C754  Bizhub می توان به وزن و اندازه آن اشاره کرد. ۲۲۱ کیلو گرم در کنار ابعاد ۲۵.۵ * ۳۱.۵ * ۴۵.۵ میلیمتری، ظاهری مناسب به این محصول داده است. حداکثر توان کاری محصول جدید کونیکا مینولتا، ۲۵۰۰۰برگه در ماه بوده و از این رو، برای مراکز عرضه کپی بسیار مناسب می باشد. کونیکا مینولتا جزء شرکت های چند منظوره است که البته بیشتر با ماشین های اداری اش معروف شده است. کیفیت و طول عمر قابل توجه این محصولات، کاربران را متقاعد کرده که کونیکا مینولتا را به عنوان یکی از اولین گزینه های خود برای خرید ماشین های اداری تلقی کنند. در صورتی که قصد خرید کونیکا مینولتا C754  Bizhub جهت مطالعه ی مشخصات فنی محصول ما را همراهی نمایید.

 مشخصات فنی کونیکا مینولتا C754  Bizhub

[ultimate_heading main_heading=”مشخصات کلی” main_heading_color=”#0c0c0c” heading_tag=”h5″ alignment=”right” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_font_size=”desktop:18px;mobile_landscape:16px;mobile:16px;” main_heading_line_height=”desktop:32px;mobile_landscape:28px;mobile:28px;” main_heading_margin=”margin-bottom:15px;” sub_heading_font_size=”mobile_landscape:16px;mobile:16px;” sub_heading_line_height=”mobile_landscape:28px;mobile:28px;”]نوع دستگاه:فتوکپی دیجیتال لیزری رنگی

ابعاد دستگاه :  ۲۵٫۵ * ۳۱٫۵ * ۴۵٫۵ میلیمتر

سایز کاغذ قابل استفاده  :  A6 تا A3

وزن کاغذ قابل استفاده  :   ۶۴ تا ۳۰۰ گرم

ظرفیت سینی کاغذ  : ۱۱۵۰ برگ

حافظه ی داخلی   :   ۲ گیگابایت

پورت اتصال به کامپیوتر :USB1 و USB2 و LAN ( به صورت شبکه)

بزرگنمایی و کوچکنمایی : از ۲۰% تا ۴۰۰% با تغییر ۰٫۱%

گارانتی   : ۲۰۰۰۰ برگ

حداکثر حجم کاری ماهیانه :۲۵۰۰۰ برگ

 

حجم کاری ایده آل ماهیانه

۶۰۰۰۰ برگ

قابلیت اتصال به شبکه  :  دارد

وزن دستگاه : ۲۲۱ کیلو گرم

 

برق مصرفی

۱۲۰V, 60H[/ultimate_heading]

[ultimate_heading main_heading=”مشخصات کپی” main_heading_color=”#0c0c0c” heading_tag=”h5″ alignment=”right” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_font_size=”desktop:18px;mobile_landscape:16px;mobile:16px;” main_heading_line_height=”desktop:32px;mobile_landscape:28px;mobile:28px;” main_heading_margin=”margin-bottom:15px;” sub_heading_font_size=”mobile_landscape:16px;mobile:16px;” sub_heading_line_height=”mobile_landscape:28px;mobile:28px;”]سرعت کپی:۷۵ کپی در دقیقه

حداکثر دقت کپی:۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ

تعداد کپی متوالی:۹۹۹ برگ

زمان اولین کپی:کمتر از ۳٫۷ ثانیه[/ultimate_heading]

[ultimate_heading main_heading=”مشخصات اسکنر” main_heading_color=”#0c0c0c” heading_tag=”h5″ alignment=”right” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_font_size=”desktop:18px;mobile_landscape:16px;mobile:16px;” main_heading_line_height=”desktop:32px;mobile_landscape:28px;mobile:28px;” main_heading_margin=”margin-bottom:15px;” sub_heading_font_size=”mobile_landscape:16px;mobile:16px;” sub_heading_line_height=”mobile_landscape:28px;mobile:28px;”]قابلیت اسکن: دارد

سرعت اسکن :   ۷۸ کپی در دقیقه

حداکثر دقت اسکن  : ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ[/ultimate_heading]

قطعات مختلف دستگاه کپی

یونیت CCD

یونیت اسکن

یونیت فیوزینگ

یونیت درایور

مین برد

یونیت شارژر TC

یونیت تانک دولوپر

یونیت تانک تونر

یونیت کاغذ کش

یونیت By pass

برد پاور

یونیت لیزر

بردهای ولتاژ

یونیت درام

یونیت شارژ MC

واحد تعمیرات کپی کونیکا مینولتا

واحد تعمیرات کپی کونیکا مینولتا  با توجه به مدل های متنوع و متعدد دستگاه های کپی کونیکا مینولتا اقدام به راه اندازی بخشی واحد تعمیرات نموده است . جهت تعمیرات هریک از مدل های دستگاه کپی مهندسین و متخصصین خبره را به همکاری فراخوانده ایم.

اگرچه دستگاه‌های کپی کونیکا مینولتا، به دلیل کیفیت بالای ساخت و قطعات پیشرفته به کار رفته در آن‌ها‌، به ندرت دچار نقص و خرابی می‌گردند لیکن ممکن است این تجهیزات نیز به تدریج و با گذشت عمر مفید آن‌ها، نیاز به ترمیم و تعمیر پیدا کنند. تعمیرات کپی کونیکا مینولتا در این مرکز همراه با گارانتی ارائه  و اخذ هزینه ی مناسب انجام می شود.

[ultimate_heading main_heading=”تعمیرات کونیکا مینولتا” heading_tag=”h3″ alignment=”right”]

تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا C754  Bizhub در واحد تعمیرات کپی کونیکا مینولتا و به کمک متخصصینی انجام می گیرد که در مورد این دستگاه و قطعات مختلف آن آشنایی کامل دارند . لذا در صورتی که هر گونه مشکل در استفاده از دستگاه کپی کونیکا مینولتا C754  Bizhubدارید و یا مایل هستید دستگاه شما به صورت تخصصی تعمیر شود ،  با منتخصصین ما در مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا تماس بگیرید.

[/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=”فروش کونیکا مینولتا” heading_tag=”h3″ alignment=”right”]

دستگاه کپی کونیکا مینولتا C754  Bizhub یکی از محصولاتی است که در فروشگاه مرکزی Konica Minolta  به فروش می رسد. پیش از خرید محصول می توانید از راه نمایی ها و مشاوره های کارشناسان فروش این مجموعه بهره مند گردید. توصیه می کنیم پیش از خرید محصول اطلاعات لازم در مورد کارایی آن کسب نمود و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

[/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=”سرویس در محل کونیکا مینولتا” heading_tag=”h3″ alignment=”right”]

خدمات سرویس در محل کونیکا مینولتا C754  Bizhub د ر راستای رفع نیاز کاربرانی است که به هر دلیل قادر به حمل دستگاه به نمایندگی نمی باشند . در صورت تمایل به استفاده از خدمات سرویس درمحل کونیکا مینولتا ، با واحد تعمیرات در محل تماس گرفته و تقاضای خود را مبنی بر تعمیرات و سرویس دستگاه خود ثبت نمایید . کارشناسان ما در اسرع وقت به محل مورد نظر مشتری اعزام خواهند شد.

[/ultimate_heading]

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی  کونیکا مینولتا با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. کارشناسان حاضر در نمایندگی  کونیکا مینولتا به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات  کپی کونیکا مینولتا می‌باشند.

تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌های معتبر مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است. واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی می گردند.