اشتراک گذاری

کونیکا مینولتا c452

کونیکا مینولتا c452 یکی از محبوب‌ترین و پروفروش‌ترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال رنگی در کشور ماست. کونیکا مینولتا c452 دارای سرعت کپی ۴۵ برگ در دقیقه، با دقت کپی ۶۰۰ در ۶۰۰  نقطه در اینچ است. دقت پرینت این دستگاه نیز ۶۰۰ نقطه در اینچ و دقت اسکن آن ۳۰۰ نقطه در اینچ است. قابلیت بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی کونیکا مینولتا c452 از اسناد ۲۰% تا ۴۰۰% با تغییر ۰٫۱%  است.

کاغذهای قابل استفاده در این دستگاه، کاغذهایی با سایز A6 تا A3 هستند. سینی های کاغذ این دستگاه توانایی ذخیره سازی ۴۱۰۰ برگ کاغذ A4 را دارد و از طریق سینی دستی (Bypass Tray) میتوان کاغذهایی از وزن ۶۴ گرم تا ۲۵۰ گرم را چاپ کرد. مصرف برق کونیکا مینولتا c452 ۲۲۰-۲۴۰ ولت و ۵۰-۶۰ هرتز می باشد که کاملا مقرون به صرفه است.

دیگر قابلیت‌های این دستگاه عبارتند از: اتصال به سیستم اینترنت، اسکن، فکس، اتصال usb، پرینت، کپی دو رو همزمان. سایر مشخصات فنی این محصول در بخش زیر درج گردیده است. مواد مصرفی این دستگاه کپی ،تونر خشک ۴۵۲مینولتا می باشد که این کارتریج نیز مانند کارتریج دستگاه کپی های مذکور تنها نمونه فابریک آن در حال حاضر در بازار وجود دارد.

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا C452

خرابی‌های که شما را ناچار به تعمیرات کپی کونیکا مینولتا C452 می‌سازد

اگر از کاربران همیشگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C452 باشید، احتمالا برای یک بار هم که شده، شاهد بروز اشکال در این دستگاه بوده‌اید. اشکالات پیش آمده در کپی کونیکا مینولتا C452، گاه به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر و گاه به دلیل استهلاک قطعات خود دستگاه اتفاق می‌افتد. خرابی‌های کپی کونیکا مینولتا C452 به هر دلیل که پیش آمده باشند، مهم‌ترین نکته در رفع آنها، عیب‌یابی صحیح و استفاده بهترین روش تعمیر است.

در غیراینصورت ممکن است نه تنها اشکال پیش آمده در دستگاه رفع نشود، بلکه گاه به دلیل دستکاری‌های نابجا و تعویض قطعات سالم، خرابی‌های دستگاه دوچندان گردد. به طور کلی خرابی‌هایی که ممکن است شما را ناچار به تعمیرات کپی کونیکا مینولتا C452 سازد، می‌تواند شامل مواردی چون خرابی غلطک، خرابی یونیت درام، خرابی لیزر، کثیفی قطعات دستگاه کپی، خرابی هیتر، خرابی هارد کپی، خرابی دولوپر و فرا رسیدن زمان تعویض دولوپر و … باشد. در بخش‌های آتی شیوه تعمیر و رفع برخی از این اشکالات به اختصار شرح داده خواهد شد.

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا C452

در این بخش برخی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در کپی کونیکا مینولتا C452 ذکر شده و روش‌های موجود جهت تعمیر آن‌ها شرح داده خواهد شد. شایان ذکر است تمامی این سرویس‌ها از طریق تماس با نمایندگی کونیکا مینولتا و به صورت تعمیرات کپی کونیکا مینولتا C452 در محل قابل دریافت است.

تعمیر کاغذکش تعمیرات کپی کونیکا مینولتا C452

یکی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در کپی کونیکا مینولتا C452 و البته سایر دستگاه‌های کپی، مشکل خرابی کاغذ کش است. همانگونه که می‌دانید در صورت خرابی این بخش فرایند چاپ آغاز نخواهد شد. کاغذکش ها به دلایل مختلفی می توانند دچار مشکل شوند. یکی از عمده ترین این دلایل استفاده بیش از حد از دستگاه می باشد که موجب می شود کاغذکش ها مستهلک گردند و نیازمند تعمیر و در صورت خرابی بیش از حد نیازمند تعویض باشند.

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان تعمیرات کپی کونیکا مینولتا C452را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر کاغذکش وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض کاغذکش کپی کونیکا مینولتا آغاز خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا – با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت.

کدخطا و ارور Eror C3822

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است کاربران این دستگاه را با چالش مواجه سازد، توقف دستگاه به دلیل نمایش کدخطاهای تخصصی است. از میان کدخطاهای مرتبط با دستگاه کپی کونیکا مینولتا C452، کدخطا و ارور Eror C3822 جزو رایج‌ترین‌هاست. اگر از کاربران حرفه‌ای دستگاه کپی کونیکا مینولتا C452 باشید حتما می‌دانید که این ارور مربوط به فیوزینگ دستگاه کپی است. نمایش این ارور توسط دستگاه عمدتاً به دلیل بالا رفتن و یا پایین آمدن غیراستاندارد دمای فوزینگ اتفاق می‌افتد.

برای رفع این اشکال و تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا C452 می‌بایست در وهله نخست  ترمیستور ها مورد بازدید قرار گرفته و چک شوند. در طول این بررسی، در صورت نیاز لامپ فیوزینگ و برد IH دستگاه کپی نیز چک خواهد شد. در صورت عدم آشنایی با انجام این سرویس می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا C452 تماس بگیرید.

شارژ کارتریج دستگاه کپی کونیکا مینولتا C452

یکی دیگر از مواردی که ممکن است شما را ناچار به تماس با کارشناسان تعمیرات کپی کونیکا مینولتا C452 سازد، تمام شدن کارتریج و نیاز به شارژ مجدد آن است. شارژ کارتریج همانگونه که می‌دانید یکی از پرتقاضاترین سرویس‌های مرتبط با انواع دستگاه کپی است. متقاضیان این سرویس می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تخصصی شارژ و تعویض کارتریج در محل تماس گرفته و پس از ذکر نوع و مدل دستگاه، سرویس های تخصصی مربوطه را دریافت نمایند.

(تمام شدن کارتریج نشانه‌هایی دارد که با درنظر داشتن آنها می‌توانید از نیاز به شارژ کارتریج مطمئن گردید). قویاً توصیه می شود سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود. نبود دانش و تخصص کافی در اين زمينه و استفاده از ابزارهاي عمومي (مثل انبردست، پيچ‎گوشتي و چكش) به جاي ابزارهاي تخصصي و احياناً ضربه زدن‌های بي‎مورد، باعث خرابي كارتريج مي‎شود.

قیمت کونیکا مینولتا c452

در انتخاب و خرید یک دستگاه کپی فاکتورهای متعددی دخیل است که در این میان، قیمت دستگاه کپی در کنار نوع این دستگاه و کارایی آن یکی از مهم‌ترین‌هاست. اگر قصد خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا c452 را دارید، توصیه می‌شود جهت این کار به یکی از مراکز استاندارد و نمایندگی‌های مجاز مراجعه نمایید.

قیمت کونیکا مینولتا c452 در این مراکز بر اساس نرخنامه مصوب بوده و البته مطمئن‌تر است. قیمت کونیکا مینولتا c452 در طول چندماه اخیر، به دلیل نوسانات بازار ارز، مکرراً در حال افت و افزایش است. از این رو توصیه می‌شود جهت آگاهی از قیمت دقیق این محصول از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان نمایندگی کونیکا مینولتا تماس بگیرید.

کونیکا مینولتا c452

فروش کونیکا مینولتا c452

فروش کونیکا مینولتا c452 یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در نمایندگی کونیکا مینولتا است که توسط تیم کارشناسی بخش فروش انجام می پذیرد. متقاضیان دستگاه‌های کپی کونیکا مینولتا می توانند به نمایندگی فروش دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا مراجعه نمایند و پس از دریافت مشاوره ها و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به خرید دستگاه مدنظرشان اقدام نمایند.

کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه مرکز فروش دستگاه کپی کونیکا مینولتا است. دستگاه های خریداری شده از این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدماتِ پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان ما پس از خرید دستگاه کپی، همراه شما خواهند بود و تمامی عملیات مورد نیاز اعم از حمل و تحویل کالا، نصب، راه اندازی و …  را انجام می دهند.

تعمیرات کونیکا مینولتا c452

تعمیر کونیکا مینولتا c452 دربردارندۀ تمامی سرویس های تعمیر، ترمیم و تعویضی است که در فهرست خدمات پس از فروش دستگاه های کپی کونیکا مینولتا ذکر شده است. مرکز تعمیر کپی کونیکا مینولتا با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و التزام به اجرای تمامی استانداردهای این حوزه، در تلاش است تا رضایت کاربران این برند را کسب نماید.

مزیت ویژه این مرکز حضور ناظرانی از سوی شرکت سازنده (شرکت کونیکا مینولتا) و نظارت بر سطح کیفی خدماتی است که توسط کارشناسان و کارکنان حاضر در این مجموعه ارائه می گردد. کارشناسان این مرکز تمامی توان و امکانات خویش را به کار بسته اند تا خدماتی لایق و سزاوار نام کونیکا مینولتا به کاربران آن ارائه دهند.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا در «بخش فروش»، تأمین‌کنندۀ دستگاه ها و قطعات مرتبط با دستگاه های کپی کونیکا مینولتا و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائه‌دهنده خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم دستگاههای کپی کونیکا مینولتا است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی کونیکا مینولتا -در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد،- توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران محصولات کونیکا مینولتا را کسب نماید.

ویژگی قابل توجه نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت نمایندگی دستگاه کپی Konica Minolta به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است.

در سایر بخش های وبسایت اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول قابل پیگیری است.

Rate this post