سرویس در محل کونیکا مینولتا

سرویس در محل کونیکا مینولتا یکی از خدماتی است که برای کاربرانِ امروزیِ تجهیزات این برند (به ویژه کاربران دستگاه های کپی، اسکنر و پرینتر) ضروری به‌نظر می‌رسد؛ ضروری از آن روی که ابعاد این برخی از دستگاه های کونیکا مینولتا تقریباً به اندازه ای است که حمل و جابجایی آن‌ها را دشوار ساخته است و  در صورتی که کاربر قصد جابجایی آن‌ها را به مکانی جهت تعمیر و یا ترمیم داشته باشد، گاه علاوه بر صرف زمان طولانی، متحمل هزینه‌هایی جهت تهیۀ وسیله نقلیۀ مناسب نیز می‌گردد. از این‌روست که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند جهت تعمیر دستگاه های خویش از سیستم سرویس در محل کونیکا مینولتا استفاده کنند. در بخش های آتی با ویژگی های سرویس در محل کونیکا مینولتا بیشتر آشنا می شویم.

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در محل

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در محل

تعمیر پرینتر در محل از سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی کونیکا مینولتا می باشد. در این سرویس مشتریان می توانند پس از بروز مشکل در دستگاه خویش با این مرکز تماس گرفته و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر ثبت کنند. تعمیر و تعویض درام پرینتر، تعمیر پیکاب رولر، شارژ کارتریج، تعمیر لیزر پرینتر، تعمیر غلتطک و تعمیر دیگر قطعات پرینتر کونیکا مینولتا در محل انجام می شود. البته چنانچه دستگاه نیاز به تعمیرات بیشتری داشته باشد و یا اینکه برای تعمیر و رفع مشکل مربوطه نیاز به دستگاههای پیشرفته‌تری باشد، آنگاه پرینتر شما توسط کارشناس مربوطه به مرکز آورده می شود و ادامه روند تعمیر آن در مجموعه صورت می گیرد.

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در محل

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در محل یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی Konica Minolta است. از آنجا که اغلب دستگاه‌های کپی وزن و ابعاد بالایی دارند خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه‌ها معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. اگر با مشکلاتی همچون سیاه شدن کپی، وجود خطوط عمودی روی کاغذ، پرینت نگرفتن، اسکن نکردن فایل ها، روشن نشدن دستگاه کپی و غیره مواجه شدید کافی است با این مرکز تماس بگیرید و مشکل خود را به اطلاع کارشناسان برسانید.

پس از بررسی درخواست شما، تعمیرکار این مرکز با به همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز به محل شما آمده و مشکلات دستگاه را بررسی می کند. تعمیر مین برد دستگاه کپی، تعمیر یونیت فیوزینگ، تعویض کاغذکش، تعمیر درام، تعمیر یونیت اسکن دستگاه کپی و تعویض بلید نمونه هایی از تعمیرات تخصصی دستگاه کپی در محل می باشد. شایان توجه است که این مرکز خدمات خود را با بالاترین کیفیت به کاربران ارائه می کند و جهت تضمین این موضوع، به مشتریان گارانتی معتبر تقدیم می کند.

سرویس در محل کونیکا مینولتا

مزایای سرویس در محل کونیکا مینولتا

سرویس در محل مزایای قابل توجهی برای شما به همراه دارد. جا به جایی دستگاه ها علاوه بر اینکه زحمت آفرین می باشد می تواند موجب آسیب های فیزیکی به آن شود اما با استفاده از سرویس در محل خیال شما از این بابت آسوده می گردد. یکی از مزیت های قابل توجه تعمیر در محل، نظارت و کنترل بر نحوه ی کار تعمیرکاران می باشد. برای افراد زیادی این موضوع اهمیت دارد که بر مرحله به مرحله کار تعمیرکار نظارت داشته باشند.

از این طریق شما به تمامی کارهای تعمیرکار نظارت خواهید داشت. سرویس مرتب دستگاه از دیگر مزیت ها می باشد. یکی از امکاناتی که با حضور تعمیرکار در محل، برای مشتری فراهم می شود این است که با پر کردن فرم های مربوطه زمان های بعدی برای سرویس دستگاه مشخص می شود. این قابلیت بسیار خوبی است و برای مشتریان مزایای زیادی به همراه خواهد داشت و از طریق آن می توان تا حد زیادی از به وجود آمدن خسارات و عیوب ناگهانی در دستگاه مربوطه جلوگیری کرد.

 واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

مدیریت مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده تا بهترین خدمات، ظرف مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد. در هر یک از واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا تمامی قطعات با ضمانت اورجینال بودن و با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌گردند تا کیفیت دستگاه های تعمیر شده در این بخش به بالاترین حد ممکن برسد. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا و خدمات هر واحد روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مزایای استفاده از سرویس در محل کونیکا مینولتا

  • تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
  • در سیستم سرویس درمحل کونیکا مینولتا شما می توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.
  • کارشناس اعزامی جهت سرویس در محل کونیکا مینولتا پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد.
  • به دلیل انجام سرویس در محل، می‌توانید بر مراحل تعمیر دستگاه خود نظارت داشته باشید.
  • با بهره‌مندی از این سیستم سرویس در محل کونیکا مینولتا نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت.
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ).
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید و تعمیر دیگر محصولات کونیکا مینولتا ارائه می‌گردد. پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان سرویس در محل کونیکا مینولتا می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد اطلاع یابید.

خدمات سرویس در محل کونیکا مینولتا

  • سرویس و تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا در محل و منزل
  • سرویس و تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا در محل و منزل
  • سرویس انواع قطعات دستگاه کپی در محل و منزل
  • تعویض قطعات دستگاه کپی در محل و منزل
  • سرویس قطعات پرینتر کونیکا مینولتا در محل و منزل
  • تعویض قطعات پرینتر کونیکا مینولتا در محل و منزل
  • حمل دستگاه کونیکا مینولتا به مرکز در صورت نیاز

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از واحدهای زیرمجموعه در مرکز سخت افزار ایران است که با هدف خدمت رسانی به مشتریان و کاربران گرامی این برند راه اندازی شده است؛ مدیریت این مرکز جهت ارائه هر چه باکیفیت تر خدمات از برترین متخصصان کشور و پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر بهره برده و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است.

نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در حوزه های‌ مرتبط با تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا فعالیت دارد. اگرچه فعالیت این مرکز محدود به دستگاه و تولیدی خاصی نیست لیکن به سبب آنکه تمرکز اصلی این برند بر تولیداتی نظیر دستگاه های کپی و پرینتر است، نمایندگی کونیکا مینولتا نیز تمرکز خویش را بر ارائه خدمات و سرویس های مرتبط با این دو دستگاه نهاده است.