اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران ، از خدمات تخصصی نمایندگی کونیکا مینولتا است. پرینتر از جمله دستگاه های پرمصرف و البته کاربردی در ادارات و شرکت ها می باشد. تهران با دارا بودن بیشترین اداره ها، از کلان شهرهایی است که خرید و مصرف ماشین های اداری از جمله پرینتر در آن زیاد است. از این رو واحد تعمیرات کونیکا مینولتا، تلاش داشته است خدمات متنوع و گسترده تری را به عزیزان تهرانی ارائه دهد. تعمیر انواع قطعات پرینتر کونیکا مینولتا، سرویس های دوره ای و تهیه مواد اصلی و اورجینال، از جمله خدمات این مرکز می باشد.

کوینکا مینولتا یک شرکت الکترونیکی ژاپنی است، که در زمینه تولید تجهیزات اداری، ابزارهای هنرهای تجسمی، تجهیزات تصویر برداری پزشکی و ابزارهای اندازه‌گیری فعالیت می کند. این شرکت که از سال 2003 محصولات خود را روانه بازارهای جهانی کرد، طرفداران بی شماری را نیز در ایران به دست آورد. 

امروزه در اغلب منازل، ادارات و شرکت ها، می توانیم یکی از انواع پرینترهای کونیکا مینولتا را مشاهده کنیم. این موضوع نیاز کاربران را به خدمات پس از فروش و خدمات مرتبط با سرویس دستگاه را ضروری کرده است. از این رو مرکز سخت افزار ایران اقدام به راه اندازی نمایندگی کونیکا مینولتا کرد که بخش تعمیرات پرینتر، از بخش های تخصصی آن به شمار می رود. در ادامه به معرفی بیشتر این مرکز می پردازیم.

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران چه خدماتی را شامل می شود؟

تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس پرینتر در این نمایندگی صورت می گیرد. تعمیر می تواند شامل: تعمیر برد، پیکاب رولر، درام، کاغذ کش، لیزر پرینتر، تعمیر غلطک و مگنت پرینتر و سایر قطعات آن باشد. البته تعمیر گاهی به معنای تعویض قطعات است. برای مثال زمانی که درام دستگاه خراب باشد یا در نوع جوهری، کاتریج ها معیوب باشند باید قطعات را تعویض کرد.

اگر برد، کاغذکش، رولر یا هر قطعه دیگری قابل تعمیر نباشد، برای استفاده مناسب از دستگاه، این قطعات در نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران ، تعویض می گردند. در این نمایندگی همچنین سرویس های دوره ای پرینتر ارائه می شود و شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان، از نحوه ارائه چنین خدماتی مطلع شوید. خدمات سرویس شامل تمیزکاری پرینتر، شارژ کاتریج و تعویض قطعات مصرفی آن می شود.

برای تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

نمایندگی پرینتر کونیکا مینولتا شعبه های متعددی تأسیس کرده تا همه همشریان تهرانی به راحتی بتوانند به یکی از نزدیک ترین شعبه های محل سکونت خود دسترسی داشته باشند. شما می توانید جهت تعمیر پرینتر به شعبه مربوطه مراجعه کرده و یا از طریق تماس سؤالات خود را با کارشناسان در میان بگذارید. شعبه های نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران عبارتند از: شعبه مرکزی واقع در ستارخان، شعبه امیر آباد، پیروزی، فرجام، ولیعصر و رسالت.

محل این شعبه ها طوری انتخاب شده که تمامی ساکنان شهر تهران از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب، دسترسی مناسبی به آنها داشته باشند. کادر فنی در این شعبه ها همگی از تخصصی ترین و باتجربه ترین مهندسین کشور هستند که در طی یک آزمون بسیار تخصصی و حرفه ای به گزینش نمایندگی درآمده اند. آدرس و نشانی دقیق این شعبه ها را می توانید در انتهای این صفحه مشاهده کنید.

خدمات سرویس در محل پرینتر کونیکا مینولتا

علاوه بر ایجاد شعبه هایی در سطح شهر برای سهولت دسترسی شهروندان به نمایندگی کونیکا مینولتا، راه اندازی سرویس در محل، یکی دیگر از ابتکاراتی است که به همت مرکز سخت افزار ایران صورت گرفته است. اگر برای تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران با مشکلات رفت و آمد و حمل و نقل دستگاه مواجه هستید، از طریق تماس تلفنی با نمایندگی کونیکا مینولتا می توانید درخواست اعزام تعمیرکار به محل نمایید. در اینجا، به جای اینکه شما دستگاه را با خود به نمایندگی بیاورید، تعمیرکاران ما جهت تعمیر پرینتر به آدرس شما می آیند و در همان محل مشکلات آن را برطرف می کنند. تعمیر برد، تعمیر درام، تعویض کاتریج، سرویس و پاک سازی پرینتر، شارژ کاتریج و … همگی به صورت سرویس در محل ارائه می شود.

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران با بیش از 20 سال سابقه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت توانسته یکی از ارائه دهندگان خدمات مطلوب و با کیفیت در میان سایر نمایندگی ها باشد. فروش جدیدترین محصولات کونیکا مینولتا مانند پرینتر و دستگاه کپی در این نمایندگی با قیمت مشخص و نرخ قانونی صورت می گیرد.

همچنین خدمات تعمیر نیز براساس استاندارهای جهانی و دستورالعمل های ویژه کمپانی کونیکا مینولتا انجام می گیرد. در حال حاضر این نمایندگی ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات اورجینال و تاکید بر آموزش کارکنان و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات، در جهت افزایش رضایت خاطر هر چه بیشتر مشتریان گام بر می دارد.

Rate this post