اشتراک گذاری

کپی دو رو نگرفتن دستگاه کپی کونیکا مینولتا

یکی از مشکلات گزارش شده توسط کاربران دستگاه‌های کپی، از جمله کاربران دستگاه‌های کپی کونیکا مینولتا، آن است که دستگاه علی‌رغم گرفتن دستور کپی دو رو، فرآنید لازم برای انجام این کار را طی نمی‌کند. در غالب موارد بروز چنین اشکالی در دستگاه‌های کپی به دلیل به‌هم خوردگی تنظیمات دستگاه است. بنابراین توصیه می‌شود برای رفع مشکل کپی دو رو نگرفتن دستگاه کپی، تنظیمات مرتبط با این کار بررسی شده و در صورت نیاز اصلاح گردد.

در بخش‌های آتی برخی از تغییراتی که ممکن است سبب رفع این اشکال شوند، توضیح داده خواهند شد. در صورت پیاده‌سازی روش‌های آموزش داده شده و تداوم اشکال پیش آمده می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

کپی دو رو نگرفتن دستگاه کپی کونیکا مینولتا

رفع مشکل کپی دو رو نگرفتن دستگاه کپی کونیکا مینولتا

در صورت کپی دو رو نگرفتن دستگاه کپی کونیکا مینولتا، توصیه می‌شود موارد درج شده در این بخش را بررسی کنید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در طول کار با دستگاه، می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

1. تنظیم نوع کاغذ سینی:

برای رفع این اشکال ابتدا بررسی کنید که آیا تنظیم نوع کاغذ سینی انتخاب شده، نوع کاغذی را مشخص می کند که نمی تواند برای کپی دو رو استفاده شود؟ در این صورت تنظیمات سینی را در صفحه اصلی بررسی کنید. پس از بررسی تنظیمات سینی، سینی مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی صفحه نمایش، کلید خصوصیات کاغذ را فشار دهید.

در صورتی که کادر مربوط به تایید غیر فعال کردن کپی دورو در صفحه‌ی دستگاه کپی تیک داشت، احتمالا اشکال ایجاد شده به همین دلیل است. زیرا در این شرایط سینی نمی‌تواند برای پرینت دو رو استفاده شود. در این وضعیت برای رفع اشکال کپی دو رو نگرفتن دستگاه کپی کونیکا مینولتا، نوع کاغذی را استفاده کنید که برای کپی دورو قابل استفاده است.

2. اندازه یا نوع خاصی از کاغذ:

مورد دیگری که برای رفع مشکل کپی دو رو نگرفتن دستگاه کپی کونیکا مینولتا می‌بایست بررسی گردد آن است که آیا اندازه خاص یا نوع خاصی از کاغذ استفاده می‌کند یا خیر. توصیه می‌شود برای رفع اشکال پیش آمده در دستگاه کپی خود، اطلاعاتی در مورد نوع کاغذ و سایز کاغذهایی که برای کپی دو رو قابل استفاده هستند، کسب کنید.

پس از تکمیل اطلاعات خود، کاغذ موجود در کاست دستگاه کپی را بررسی کنید و ببینید که آیا از کاغذ مناسب برای کپی دو رو استفاده کرده‌اید یا خیر. در صورت نامناسب بودن کاغذ، کاغذ را عوض کرده و از کاغذ سازگار برای کپی دو رو در دستگاه کپی استفاده کنید.

3. تنظیمات دستگاه کپی:

مورد دیگری که توصیه می‌شود برای رفع مشکل کپی دو رو نگرفتن دستگاه کپی کونیکا مینولتا بررسی گردد، مورد تنظیمات مرتبط با این قابلیت است. دستگاه کپی خود را بررسی کنید و بیینید که آیا از تنظیمات کپی‌ای در دستگاه استفاده می‌شود که اجازه کپی دو رو نمی دهد. بد نیست بدانید که کپی دورو می تواند در صورت نیاز با سایر حالت ها ترکیب شود. اگر چه برخی از این ترکیب ها قابل اجرا نیست.

در صورتی که ترکیب ایجاد شده و استفاده شده توسط دستگاه کپی، ترکیبی غیرممکن و غیرقابل اجراست، احتمالا پیغامی بر روی صفحه نمایش لمسی ظاهر شود. پیغام‌های موجود بر روی صفحه نمایش دستگاه کپی را بررسی کنید و ببینید که آیا پیغامی مرتبط با این مورد مشاهده می‌کنید با خیر. در صورت مشاهده‌ی چنین پیغامی، به تنظیمات دستگاه کپی رفته و اشکال پیش آمده را رفع کنید.

آموزش کپی دو رو گرفتن در دستگاه کپی کونیکا مینولتا

برای کپی دو رو گرفتن توسط دستگاه کپی کونیکا مینولتا کافی است تا مراحل درج شده در این بخش را دنبال کنید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در هر کدام از این مراحل، کافی است تا با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. برای کپی دو رو گرفتن، ابتدا سند چاپی را آماده کنید و از بودن کاغذ در دستگاه کپی مطمئن شوید. اتصالات برق دستگاه را چک کنید و بررسی کنید که دستگاه برای کپی پشت و رو گرفتن تونر داشته باشد. درب ADF را باز کنید و سند را رو به پایین باتوجه به علائم فلش بر روی خط کش شیشه تنظیم کنید.

درب ADF را حتما ببندید و روی صفحه لمسی دستگاه دکمه کپی پشت و رو یا 2sided Copy  را انتخاب کنید؛ سپس دکمه 1Sided to 2Sided   را زده و ok کنید. در این مرحله، گزینه‌ی مربوطه به کپی گرفتن دو رو کاغذ را انتخاب کنید و سپس با کلید اعدادی که در صفحه نمایش وجود دارد، تعداد سری کپی یا تعداد دلخواه کپی را تعیین کنید. اکنون دکمه شروع یا استارت را بزنید.

در ادامه سند قبلی را بردارید و سند بعدی را در جایگاه قرار دهید و دوباره دکمه استارت را بزنید. بررسی کنید که تمام برگه یا سند اسکن شود. در صفحه نمایش لمسی با کلیک کردن روی دکمه Read-End می توانید عملیات کپی را شروع کنید. با این کار کپی دو رو توسط دستگاه کپی انجام خواهد شد. در صورت مواجهه با مشکل کپی دو رو نگرفتن دستگاه کپی کونیکا مینولتا با کارشناسان ما در نمایندگی کونیکا مینولتا تماس بگیرید.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، بهسازی، تعویض قطعات، فروش و سرویس‌های دوره‌ای انواع دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا به متقاضیان است. بهره مندی کارشناسان نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا سرویس‌های انجام شده به دست این کارشناسان این مرکز، بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه‌ها رفع گردند.

در بخش فروش نیز نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا ، مجموعه‌ای از پرفروش‌ترین دستگاه‌های کپی کونیکا مینولتا را در اختیار داشته و آماده عرضه آنها به متقاضیان است. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز، -چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- مشمول گارانتی و ضمانت است.

Rate this post