اشتراک گذاری

تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا

منظور از تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا در واقع همان پودر سبک تونر و پودر سنگین دولوپر است؛ که در این مطلب به تعویض پودر سنگین یعنی دولوپر می پردازیم.دولوپر یکی از مواد مصرفی دستگاه کپی کونیکا میونولتا است که کار آن انتقال تونر یا پودر جوهر به درام است. دولوپر ها مصرف نمی شوند، ولی پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهند و باید تعویض شوند. زمان تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا معمولا طولانی است و شاید هر چند سال یک بار نیاز باشد تا شما پودر دولوپر خود را تعویض کنید.

تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا

اهمیت تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا

دولوپر یا  همان پودر سنگین در هنگام کپی برداری با تونر مخلوط می شود. این پودر از مشتقات آهن می باشد و شکل ظاهری آن مانند براده آهن است. دولوپر در قوطی های آلومینومی در بازار عرضه می شود و تاریخ مصرف آن دوساله است . در تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا به مسئله زمان باید توجه ویژه کرد.

برای کسب بهترین نتیجه از دستگاه کپی باید از مواد مصرفی و استاندارد استفاده نمود و از به کار بردن مواد مصرفی متفرقه خودداری کنید تا کیفیت و طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند.

شرایط  نگهداری و تعویض پودر کونیکا مینولتا

  • در محل خشک و تمیز نگهداری شوند .
  • ۲-قبل از زمان استفاده بسته آن را باز نکنید .
  • ۳-محیط نگهداری باید دارای دمای ثابت و مناسب باشد .
  • ۴-مواد مصرفی به دور از تابش مستقیم نور خورشید باشند زیرا ممکن است معیوب شوند و در هنگام کپی برداری کیفیت کپی را کم رنگ کنند.

چگونگی تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا

معمولا خود دستگاه زمان تعویض دولوپر را در قالب یک پیغام به کاربر اعلام می کند. برای تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا کار کمی ساده تر است، زیرا سیستمی وجود دارد که افت محسوس کیفیت دولوپر و در حقیقت زمان تعویض دولوپر را اعلام می‌کنند.

پر واضح است که برای تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا بهتر است از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده کنید چرا که کیفیت دولوپر تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد. وقتی در تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا خساست به خرج می دهید، تاثیر منفی بر کیفیت چاپ خواهد گذاشت و مصرف تونر دستگاه را نیز به شدت بالا خواهد برد و عوارض دیگری مانند ریزش پودر تونر را در پی خواهد داشت.

مزایای تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا

وقتی پیغام تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا را از طرف دستگاه دریافت کردید، سریعاً نسبت به تعویض دولوپر اقدام کنید. زیرا عدم توجه به افت کیفیت دولوپر هم هزینه‌ی چاپ را بالا می‌برد و هم باعث افت شدید در چاپ می شود. در نتیجه وقتی تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا را به موقع و در زمان مقرر آن انجام می دهید، گویی سرمایه گذاری ویژه ای کرده اید. معمولا پس از تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا دستگاه نیاز به ریست کردن دارد.

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و تخصصی برای ارائه خدمات هر چه با کیفیت تر آمادگی خود را اعلام می دارد. این مرکز  از حضور متخصصین ویژه و مجرب کمک گرفته تا هیچ یک از مشکلات شما عزیزان بی پاسخ نماند. تعمیرات دستگاه کپی در این با رعایت اصول و استاندارهای جهانی انجام می گردد.  تکریم و احترام به مشتری را از اصول اولیه سرویس دهی می داند و در این زمنیه هم همچون سایر زمینه هم پیشتاز و پیشرو است. تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا در واحد تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا با تجهیزات مدرن این حوزه انجام می گردد.

نمایندگی کونیکا میونولتا و واحدها تعمیرات کونیکا مینولتا

همه محصولات متنوع کمپانی کونیکا میونولتا در نمایندگی کونیکا مینولتا قابل دسترس است. این نمایندگی با رعایت قوانین گمرکی و تحمل شرایط سخت موجود در کشور ، واردات محصولات این کمپانی را کاملا قانونی و به صورت اصل و اورجینال انجام می دهد. رضایت مشتری اصل و ریشه همه فعالیت های این مرکز است، لذا پرسنل این مرکر با پیروی از شعار حق همیشه با مشتری استف خدمات بی رقیب خود را ارائه می دهند.

علاوه بر حمایت و پشتیبانی از محصولات این کمپانی، نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا برای راحتی  حال کاربران و افزایش سطح آگاهی و دانش آنها در استفاده از  ابزارآلات پیشرفته کمپانی کونیکا،  دوره های تخصصی آموزش تعمیرات و نحوه استفاده صحیح و کاربردی از محصولات این کمپانی را هم برگزار می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید خدمات ما را در واحد های تعمیرات Konica Minolta  مطالعه نمایید.

به منظور پیگیری اخبار و مقالات مرتبط با کونیکا مینولتا، می توانید به این بخش مراجعه کنید.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ 

Rate this post