اشتراک گذاری

تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا

دستگاه کپی یکی از تجهیزات عصر حاضر است که از آن برای تهیه رونوشت از اسناد و سایر مدارک استفاده می شود. دستگاه کپی همچون سایر دستگاه های مکانیکی، مشتکل از قطعات متعددی است که امکان بروز خرابی در هر یک از این قطعات وجود دارد. خرابی قطعات دستگاه کپی به هر دلیل که باشد، تعمیر آنها صرفاً می‌بایست توسط کارشناسان مجرب و کاربلد این حوزه انجام شود. عدم توجه به این موضوع و مراجعه به تعمیرکاران نابلد سبب بروز خرابی های دوچندان در دستگاه می گردد و روند تعمیر آنرا به تأخیر می اندازد. 

مرکز تعمیرات کپی Konica Minolta یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر دستگاه کپی است که در این راه از همکاری با برترین کارشناسان تعمیر و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر بهره می برد. سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه خدمات مرتبط با این دستگاه از جمله تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا، شارژ کارتریج، رفع نواقص فنی و سخت افزاری و مواردی از این دست را شامل می گردد.

تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا

روش تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا

یکی از اشکالات پیش آمده در دولوپرها ریزش آن هاست که افت کیفیت چاپ را در پی خواهد داشت. بروز این اشکال عموماً به دلیل استفاده از تونرهای بی کیفیت و غیراورجینال است. در هر حال اگر کپی کونیکا شما نیز در طول روزهای اخیر دچار چنین اشکالی شده است می توانید با دنبال کردن این بخش، تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا را به سرانجام برسانید.

 همانگونه که می دانید دولوپر دانه های براده آهن است که کار آن عرضه تونر به درام بصورت یکنواخت و با درصد مشخصی از آغشتگی است. در فرآیند چاپ دانه های تونر تحت بار الکتریکی مشخصی، از دانه های دولوپر جدا می شوند و به سطح درام جذب میگردند. اشکالی که گاه در این میان ظاهر می شود ریزش دانه های دولوپر است. در این وضعیت برای تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا نیازی به تعویض دولوپر نیست. کافی است دولوپر را  داخل یک حلال نظیر بنزین بریزید و سپس روی یک روزنامه در معرض تابش آفتاب قرار دهید تا حسابی خشک شود. بدین ترتیب دانه های تونری که به آن چسبیده‌اند، در حلال جدا می شود.

دولوپر چیست؟

دولوپر از دو بخش تونر و دولوپر تشکیل شده است. تونر همان پودر شارژی است که دستگاه کپی برای چاپ سند مورد نظر نیاز دارد. دولوپر که پودر سنگین نیز نامیده می شود عمل انتقال تونر بر روی سطح درام را انجام می دهد. در این فرآیند ابتدا تونر و دولوپر مخلوط شده و درون مخزن ریخته می شوند. خود دولوپر در دستگاه های کپی و چاپ به شکل فیزیکی مصرف نمی‌شود بلکه این ماده فقط در مدت زمانی مشخص کیفیت خود را از دست می‌دهد که در این صورت می بایست تعویض گردد. 

جهت تعویض دولوپر دستگاه کپی  بهتر است از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده کنید چرا که کیفیت دولوپر تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد. هر گونه ایرادی در کیفیت دولوپر علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ، مصرف تونر دستگاه را نیز به شدت بالا خواهد برد و عوارض دیگری مانند ریزش پودر تونر را در پی خواهد داشت. 

تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا از طریق تماس با مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا قابل دریافت است. در تصویر زیر می توانید با دولوپر دستگاه کپی  و سایر اجزای موجود در کنار آن بهتر آشنا شوید.

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا با توجه به افزایش حضور این دستگاه در بازارهای داخلی به‌ویژه در میان فعالان صنعت چاپ، نیاز بسیاری از کاربران گشته و تقاضا در این زمینه در حال افزایش است. اگرچه دستگاه‌های کپی کونیکا مینولتا، به دلیل کیفیت بالای ساخت و قطعات پیشرفته به کار رفته در آن‌ها‌، به ندرت دچار نقص و خرابی می‌گردند لیکن ممکن است این تجهیزات نیز به تدریج و با گذشت عمر مفید آن‌ها، نیاز به ترمیم و تعمیر پیدا کنند. در صورت بروز هرگونه نقص و اختلال در عملکرد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا، شما می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا ، از تعمیر و ترمیم دستگاه خود در یک مرکز معتبر و مجاز آسوده خاطر باشید.

تعویض و تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا

در غالب دستگاه های چاپ، عموماً زمان تعویض دولوپر توسط یک پیغام به کاربر اعلام می گردد. جهت تعویض دولوپر بهتر است از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده کنید چرا که کیفیت دولوپر تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد. هر گونه ایرادی در کیفیت دولوپر علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ، مصرف تونر دستگاه را نیز به شدت بالا خواهد برد و عوارض دیگری مانند ریزش پودر تونر را در پی خواهد داشت. 

در صورتی که شما نیز کاربر دستگاه کپی و یا پرینتر هستید بهتر است با مشاهده پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر فرارسیدن زمان تعویض دولوپر، سریعاً نسبت به تعویض دولوپر اقدام کنید. زیرا عدم توجه به افت کیفیت دولوپر نه تنها هزینه‌ی چاپ را بالا می‌برد بلکه باعث افت شدید در چاپ می گردد. 

توجه داشته باشید که در صورت تعویض دولوپر و مشاهده خطای روشن ماندن چراغ مربوط به آن، می بایست نسبت به ریست کردن کنتور دولوپر اقدام نمایید. در صورت نیاز به سرویس های تخصصی تعویض و تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا تماس بگیرید.

تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با بهره مندی از حضور کارشناسان مجرب و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا به عنوان زیرمجموعه شرکت سخت افزار ایران با تجربه بیست ساله در زمینه تعمیرات انواع دستگاه های کپی این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که تمامی خدمات مرتبط با این حوزه با رعایت تمامی پارامترهای مطرح شده از سوی کارخانه سازنده ارائه گردد. مزیت ویژه این مرکز حضور ناظرانی از سوی شرکت سازنده (شرکت کونیکا مینولتا) و نظارت بر سطح کیفی خدماتی است که توسط کارشناسان و کارکنان حاضر در این مجموعه ارائه می گردد. کارشناسان این مرکز تمامی توان و امکانات خویش را به کار بسته اند تا خدماتی لایق و سزاوار نام کونیکا مینولتا به کاربران آن ارائه دهند. واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را در دو حوزه تعمیر و فروش، به آنان ارائه نمایند. ویژگی قابل توجه نمایندگی کونیکا مینولتا ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. کادر مجرب و باسابقه‌ی نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در دستگاه های این برند ایجاد شده باشند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن  / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ /

Rate this post