اشتراک گذاری

پرینتر کونیکا مینولتا

پرینتر کونیکا مینولتا یکی از با کیفیت ترین انواع پرینتر است که این کمپانی در سطحی گسترده تولید و عرضه نموده است. کونیکا به عنوان یک شرکت با سابقه در تولید و عرضه ماشین های اداری، یکی از خطوط تولیدی خود را به چاپگر اختصاص داده است. در مسیر تولید این محصول از نوین ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود و پرینترهای این شرکت هموراه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. 

بسیاری از کاربرانی که قصد خرید یک پرینتر کاربردی و با کیفیت را دارند، محصولات کونیکا مینولتا را به عنوان یکی از اولین گزینه های خود در نظر می گیرند. با توجه به محبوبیت بالای این محصول، بر آن شدیم که مقاله ای را به بررسی ویژگی های انواع پرینتر کونیکا مینولتا اختصاص دهیم. گفتنی است نمایندگی کونیکا در مرکز سخت افزار ایران، به عنوان معتبر ترین ارائه دهنده خدمات فروش و تعمیرات محصول مورد بحث، در خدمات شما کاربران گرامی می باشد.

پرینتر-کونیکا-مینولتا

مشخصات پرینتر کونیکا مینولتا

یکی از بارزترین مشخصات پرینتر کونیکا مینولتا ، طول عمر بالای این محصول است. از آنجا که در تولید این دستگاه از تجهیزات و قطعات مرغوب و درجه یک استفاده می شود، کیفیت آن بالا رفته و می تواند سالهای زیادی بدون مشکل کار کند. همچنین این محصول از کیفیت عملکردی بالایی نیز برخوردار است. کونیکا پرینتر های خود را به جدید ترین فناوری های روز دنیا مجهز کرده و به این ترتیب، کیفیت عملکرد آنها را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. 

جالب است بدانید که بیشتر مدل های چاپگر کونیکا چند کاره بوده و قابلیت اسکن نیز دارند. همچنین شما می توانید با استفاده از یک کابل، این دستگاه را به شبکه متصل کنید. سرعت بالای چاپ و اسکن از جمله دیگر ویژگی های پرینتر کونیکا مینولتا است که یک قابلیت کاربردی به شمار می رود. به طور کلی باید گفت که پرینترهای این شرکت علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا، آپشن ها و قابلیت های متعددی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند.

انواع چاپگر کونیکا مینولتا

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، کونیکا یک شرکت با سابقه است که سالها در زمینه تولید و عرضه انواع ماشین های اداری فعالیت کرده است. مدیران این شرکت به خوبی از سطح نیاز کاربران آگاهی داشته و متناسب با این نیاز، اقدام به تولید و عرضه انواع متنوع پرینتر نموده اند. به این ترتیب باید گفت که پرینتر کونیکا مینولتا در انواع مدل های مختلف تولید شده و پاسخگوی انواع کاربری های مورد نظر کاربران در هر رده و سطحی خواهد بود. 

انواع لیزری، جوهر افشان، رنگی، سیاه و سفید، خانگی، ایستاده، بی سیم و … را می توان به عنوان اصلی ترین مدل های این محصول معرفی نمود. شما کاربران عزیز، می توانید ضمن مراجعه به نمایندگی کونیکا مینولتا در مرکز سخت افزار ایران، اقدام به خرید هریک از مدل های مورد نظر خود نمایید.

قیمت پرینتر کونیکا

بدون شک قیمت یکی از مهم ترین معیارها در خرید هر محصولی به شمار می رود. پرینتر جزء محصولاتی است که قیمت آن در یک طیف وسیع قرار گرفته است. بسته به مدل دستگاه و  کاربری که ارائه می دهد، ممکن است این محصول ارزان قیمت باشد و یا نیاز به صرف هزینه بیشتری داشته باشد. پرینتر کونیکا مینولتا نیز از این قائده مستثنی نبوده و در رنج های قیمتی مختلفی تولید و عرضه شده است. 

مدل های چند کاره و جوهر افشان معمولا گران تر بوده و مدل های لیزری از قیمت کمتری برخوردار می باشند. بدیهی است که هرچه قابلیت های پرینتر بالاتر و تکنولوژی ساخت آن پیشرفته تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. لذا شما عزیزان باید اول نوع کاربری خود را مشخص کنید و سپس در مورد قیمت پرینتر کونیکا مورد نظرتان اطلاعات کسب نمایید.ش

فروش پرینتر کونیکامینولتا

فروش پرینتر کونیکا مینولتا به صورت رسمی و اورجینال، در نمایندگی این شرکت انجام می شود. انواع مدل های این محصول، در فروشگاهی مجهز که تحت نظر نمایندگی کونیکا مینولتا فعالیت می کند، به فروش می رسد. در این مرکز کارشناسانی حضور دارند که از تجربه بالایی در حوزه فروش برخوردار بوده و با اطلاعات بالای خود، می توانند مشاوره های مفیدی را به خریداران ارائه دهند. اگر تمایل به خرید این محصول دارید، مشاوران ما اطلاعات جامعی در مورد مشخصات فنی آن به شما می دهند. 

همچنین می توانید پاسخ پرسش های خود را نیز از این کارشناسان دریافت کرده و به این ترتیب، انتخابی هوشمندانه داشته باشید. گفتنی است نمایندگی کونیکا مینولتا تحت نظارت مستقیم مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و از کلیه مجوز های لازم برای فروش رسمی و قانونی پرینتر کونیکا مینولتا برخوردار می باشد.

تعمیرات پرینتر Konica minolta

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا، یکی از تخصصی ترین خدماتی است که نمایندگی این شرکت به کاربران خود رائه می دهد. تعمیرکاران متخصص و مجرب در این مرکز فعالیت می کنند و خدمات ترمیم این محصول را در سطحی تخصصی به کاربران ارائه می دهند. مهندسین ارشد تعمیرات پرینتر با استفاده از ابزار و دستگاه های پیشرفته، ضمن بررسی دقیق پرینتر، مشکلات این دستگاه را برطرف می کنند. این تکنسین ها از دانش تخصصی و تجربه بسیار بالایی در حوزه تعمیرات ماشین های اداری برخوردارند و می توانند انواع مشکلات ریز و درشت پرینتر را برطرف سازند. کارکنان واحد تعمیرات کونیکا مینولتا این اطمینان را به شما عزیزان می دهند که تمام مشکلات پرینتر شما را برطرف کرده و آن را مثل روز اول به شما تحویل خواهند داد.

با مراجعه به این بخش، می توانید به مقالات تخصصی و عمومی در مورد محصولات کونیکا دسترسی پیدا کنید.

Rate this post