اشتراک گذاری

تعمیرات برد پاور کپی کونیکا مینولتا

یکی از قطعات دستگاه کپی کونیکا مینولتا که امکان بروز خطا و اختلال در آن وجود دارد، برد پاور کپی است. این بخش، همانگونه که از نامش پیداست وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد. از همین روست که بروز اختلال در آن، به نوعی منجر به خرابی و از کارافتادگی کامل دستگاه می گردد. بد نیست بدانید که قدرت برد پاور دستگاه کپی در قیاس با پرینتر بسیار بیشتر است که البته این امر چندان هم عجیب نیست زیرا دستگاه کپی برای کار نیاز به قدرت و انرژی بیشتری دارد و جریان انرژی بیشتری را استفاده می کند.

در هر حال اگر دستگاه کپی شما دچار اختلال شده است و حدس می زنید که این اشکال ناشی از برد پاور آن است می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی های ممکن را دریافت نمایید. در صورتی که امکان جابجایی این قطعه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید کارشناسان سرویس در محل ما خود در مکان مورد نظر حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر برد پاور کپی کونیکا مینولتا را بر روی دستگاه اعمال می نمایند. تعمیرات برد پاور کپی کونیکا مینولتا در این مرکز منطبق با استانداردهای جهانی و با استفاده از بروزترین ابزارآلات تخصصی تعمیر انجام می‌پذیرد.

تعمیر برد پاور کپی کونیکا مینولتا در محل

دلایل خرابی برد پاور کپی کونیکا

از آنجا که آشنایی با علل عمده خرابی برد پاور سبب می گردد تا کاربران از بروز این علل در دستگاه پیشگیری کنند و بدین واسطه بر عمر مفید دستگاه خویش بیفزایند، کارشناسان ما در مرکز تعمیر برد پاور کپی کونیکا مینولتا به شرح برخی از علل عمده و تأثرگذار در خرابی برد پاور پرداخته اند و از طریق فضای زیر آنها را با شما به اشتراک گذاشته اند.

ولتاژ بیش از حد: نخستین عامل در بروز خرابی برد پاور کپی ولتاژ بالا است. در صورت ورود ولتاژ بیش از حد به دستگاه ، ایجاد اختلال در قطعه ی مذکور را شاهد خواهیم بود. در این صورت، تعمیر برد پاور کپی کونیکا مینولتا نیازمند برخورداری از تجربه و تخصص بالایی می باشد. واگذاری این کار به افراد کم تجربه، می تواند به خرابی دوچندان و بیشتر دستگاه منجر شود.

استفاده بیش از ظرفیت: عامل دیگری که احتمال خرابی این قطعه را دوچندان می سازد استفاده بیش از اندازه از دستگاه است. از همین رو انتخاب درست دستگاه کپی نکته ای بسیار مهم است که پیش از اقدام به خرید می بایست مدنظر قرار گیرد. چنانچه دستگاه بیش از حد ظرفیتش کار کند، یکی از اولین قسمت هایی که به آن آسیب می رسد برد پاور است. به منظور پیشگیری از بروز این اتفاق، تا حد امکان تلاش کنید که فشار کاری زیادی به دستگاه خود وارد نکنید. هم چنین در انتخاب دستگاه کپی، دستگاه های با متناسب با نیاز روزانه ی خود را انتخاب نمایید.

مراقبت از برد پاور: توصیه کارشناسان تعمیر برد پاور کونیکا مینولتا جهت جلوگیری از خرابی این قطعه آن  است که که هر هفته و یا دست کم هر ماه یک بار، آن را بررسی نموده و در صورت مشاهده ی هر گونه آلودگی در دستگاه، آن را تمیز کرده و از صحت عملکرد قسمت های مختلف دستگاه از جمله برد پاور اطمینان حاصل نمایید.

علائم خرابی برد پاور دستگاه کپی کونیکا مینولتا

پیش از تعمیر برد پاور دستگاه کپی کونیکا مینولتا و سایر برندها بد نیست که علائم خرابی این قطعه را بشناسید. خرابی برد پاور، تامین انرژی دستگاه کپی را مختل می کند. بنابراین می توان گفت که اصلی ترین علامت از کار افتادن این قطعه، روشن نشدن دستگاه کپی است. البته روشن نشدن فتوکپی دلایل مختلفی دارد که باید یک به یک بررسی شوند. اما یکی از محتمل ترین دلایل آن، خرابی یا از کار افتادن برد پاور است. برد پاور معمولا قابل تعمیر است؛ اما اگر سوخته باشد، راهی جز تعویض آن نیست.

تعویض برد پاور فتوکپی کونیکا مینولتا

در برخی از موارد، امکان تعمیر برد پاور دستگاه کپی کونیکا مینولتا وجود ندارد. البته اگر شدت آسیب دیدگی این قطعه زیاد نباشد تعمیرکار می تواند با اصلاح اجزا فرایند تعمیر برد پاور دستگاه کپی کونیکا را انجام دهد. اما اگر این قطعه بسوزد، عملا امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت. اگر تیم تعمیرات کپی کونیکا مینولتا تشخیص دهند که این قطعه قابل تعمیر نیست و نیاز به تعویض دارد، آن را با یک برد پاور جدید و اصل جایگزین می کنند.

تعویض برد پاور دستگاه کپی کونیکا مینولتا در محل

نکات مهم در تعمیر برد پاور کپی کونیکا مینولتا

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر برد پاور کپی کونیکا مینولتا وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض برد پاور کپی کونیکا مینولتا آغاز خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا – با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت.

تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر برد پاور کپی کونیکا مینولتا است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می پذیرد. کارشناسان مرکز تعمیر برد پاور کپی کونیکا مینولتا با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی گردانند.

واحد تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی کونیکا مینولتا است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد. تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در این مرکز غالباً بصورت سرویس در محل کونیکا مینولتا انجام می پذیرد. این امر، به دلیل ابعاد و وزن بالای دستگاه های کپی کونیکا مینولتا انجام می پذیرد.

در صورت نیاز به این سرویس می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر نیاز تعمیر دستگاه کپی  کونیکا مینولتا در محل ثبت نمایید. تعمیرات کپی کونیکا مینولتا یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی کپی در ایران است که با رعایت تمامی پارامترهای ضروری و بایستۀ این حوزه انجام می پذیرد. حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی انجام پذیرد.

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی محصولات کونیکا مینولتا را شامل می گردد. بد نیست بدانید که در نمایندگی کونیکا مینولتا و در روند تعمیرات دستگاه های معیوب این برند صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد. تعمیرات هر محصول در نمایندگی کونیکا مینولتا در کارگاهی مجزا و مخصوص انجام شده و در هر کارگاه از متخصصان ویژه تعمیر همان محصول بهره برده شده است. جهت آشنایی با واحدهای تخصصی تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز به بخش زیر مراجعه نمایید.

Rate this post