اشتراک گذاری

پرینتر bizhub 458e کونیکا مینولتا

به هنگام تجهیز یک دفترکار قطعأ پرینترها از جمله ابزاهایی هستند که در اولویت قرار می گیرند. خوشبختانه این محصولات از گذشته تاکنون، نسل به نسل پیشرفت کرده و اکنون مطابق با بهترین استانداردهای جهانی و همچنین تکنولوژی های قابل تمجید عرضه می شوند. از این جهت، آنها نه تنها می توانند در سرعت بخشی انتقال داده ها و اطلاعات به کاربران خود کمک کنند بلکه قادرند با مدیریت و نظمی مطلوب تر، میزان بهره وری را ارتقاء دهند.

به هر حال، خروجی های درخشان و با کیفیت، سرعت های چشم گیر، اتصال به اینترنت، اتصال به یو اس بی، اتصال به انواع گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی و تکنولوژی OCR از جمله امکاناتی هستند که این دستگاه های خوش ساخت در اختیار کاربران می گذارند. البته، به جد پیشنهاد می شود به هنگام تهیه یکی از آنها به گزینه هایی مطمئن از سازندگانی معتبر تر تمرکز داشته باشید.

گفتنی است در میان برندهای مختلف موجود در بازار، کونیکا مینولتا بسیار موفق عمل کرده و همواره مدل هایی پرطرفدار را روانه بازارها ساخته است. در این متن به بررسی یکی از محصولات برجسته این کمپانی یعنی پرینتر bizhub 458e کونیکا مینولتا خواهیم پرداخت؛ درصورت تمایل می توانید ما را همراهی کرده و با شاخصه های آن بیشتر آشنا شوید.

پرینتر-bizhub-458e-کونیکا-مینولتا

قابلیت های کلیدی پرینتر bizhub 458e کونیکا مینولتا

باهوش ترین و حرفه ای ترین کاربران آن دسته از افرادی هستند که قبل از خرید یک پرینتر، ویژگی های کلیدی آن را مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار می دهند. چرا که عدم توجه به شاخصه های تعبیه شده ممکن است در آینده ای نه چندان دور شما را در حین انجام کار با پرینترتان دچار دلسردی و ناامیدی کند. 

خوشبختانه پرینتر bizhub 458e کونیکا مینولتا با قابلیت های مناسبی همراه شده است که از جمله آنها می توان به پرینت پرسرعت سیاه وسفید 45 صفحه ای در هر دقیقه (45 ppm ) ، فیدر اتوماتیک با ظرفیت بالای 300 برگه ای، اسکن دوگانه استاندارد با سرعت 245 تصویر در هر دقیقه (240 (opm و برخورداری از گواهی ارزشمند EPEAT اشاره داشت.

مشخصات فنی کونیکا مینولتا 458e

همچنین پرینتر bizhub 458e کونیکا مینولتا دارای شاخصه هایی به مانند سرعت گرم شدن 25 ثانیه ای، رزولوشن کپی و اسکن 600×600 نقطه در هر اینچی، رزولوشن پرینت (1800x 600 و 1200x 1200) نقطه در اینجی، کپی متوالی 999 صفحه ای، فکس آپشنال Super G3، حافظه 4 گیگابایتی، هارد دیسک استاندارد 250 گیگابایتی، سینی های کاغذ متنوع، بای پس دستی(Manual bypass )، توانایی چاپ اتوماتیک پشت و رو(Automatic duplexing)، ظرفیت کپی و پرینت حداکثری 200.000صفحه ای به صورت ماهانه، طول عمر تونر 26.000 صفحه ای، مصرف برق 120 V / 60 Hz، ابعاد 24.2 x27 x35 اینچی و نهایتأ وزن 212 پوندی می باشد.

عملکرد پرینتر konika Minolta458e

طراحی و ساخت پرینتر bizhub 458e کونیکا مینولتا به گونه ای است که با ارائه انواع برنامه های کاربردی و قابلیت های چاپ مختلف می تواند در هر محیط کاری سازگار و کاربردی باشد. مدیریت حرفه ای اطلاعات در این دستگاه می تواند با کارایی بالایی انجام پذیرد و فیدر سند دوگانه اسکن و همچنین دیجیتال سازی پیشرفته آن قادر است میزان بهره وری تان را به مراتب بالا ببرد.

همان طور که ذکر شد اسکن دوگانه این محصول دارای سرعت 240opm است که به واسطه آن سرعت چرخش اسنادی تان را ارتقاء می دهد و خبر خوش دیگر آنکه از آنجایی که این پرینتر با یک نمایشگر چند لمسی 9 اینچی همراه و سازگار شده است؛ راحتی زیادی را به همراه داشته و کانون توجه بسیاری از کاربران می باشد.

قابلیت های پرینتر bizhub 458e کونیکا مینولتا

اما قابلیت های پرینتر bizhub 458e کونیکا مینولتا به همین جا ختم نشده و از دیگر نقاط قوت این دستگاه خوش ساخت می توان از استاندارد IWS، مرورگر وب، حافظه استاندارد 4 گیگابایتی، یکپارچه سازی امن شبکه، رمزگذاری اطلاعات، قابلیت بازنویسی HDD ، احراز هویت پیشرفته کاربر برای عدم دسترسی به داده های محرمانه و شرکتی از سوی افراد غیر مجاز نام برد. 

از سویی دیگر، اکنون شما می توانید با کمک اپلیکیشن های قابل دانلود Konica Minolta Marketplace میزان دسترسی خود را به عملکردهای متفاوت افزایش داده و راحتی بیشتری را در فرایند کاری تان امکان پذیر سازید و نکته آخرآنکه با استفاده از ابزارهای finishing طراحی شده برای این دستگاه می توانید از قابلیت های تکمیلی فیزیکی بروی کاغذهای چاپی خود بهره مند شده و خروجی های چشم گیری را ارائه نمایید.

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران از واحدهای فعال و سرشناس مرکز سخت افزار ایران به شمار می رود. این نمایندگی افتخار دارد با برخورداری از تخصصی ترین تجهیزات و امکانات پیشرفته و همچنین به یاری کادری فنی و باسابقه، تمامی خدمات فروش و تعمیرات کونیکا مینولتا را به شما شهروندان گرامی عرضه نماید. این نمایندگی قابل اطمینان سالیان متمادی است که در جهت رفاه و آسایش شما کاربران مشغول به فعالیتی همه جانبه بوده و با تلاشی مستمر سعی به ارائه بالاترین و شایسته ترین سطوح کیفیت خدماتی داشته است.

گفتنی است، این نمایندگی در هر دو زمینه فروش و تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا به شیوه ای کاملأ تخصصی رفتار کرده و مهم تر آنکه امکان سرویس در محل را نیز فراهم آورده است. از جمله پشتیبانی های این مرکز می توان به ارائه مشاوره های پیش و پس از خرید، ارائه برگه معتبر گارانتی خرید، پاسخگویی فوری به تقاضای مشتریان، ضمانت خدمات ترمیمی توسط تکنسین های مجرب، حضور به موقع کارکنان به هنگام ارائه سرویس در محل کونیکا مینولتا و استفاده از قطعات اصل و اورجینال به هنگام لزوم نام برد که همگی از اصلی ترین و عمده ترین اقدامات این مرکز برای عرضه خدماتی گسترده و کامل می باشد. شما کاربر محترم در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات دیگر می توانید با این مرکز تماس مستقیم حاصل نموده و یا به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

Rate this post