اشتراک گذاری

تعمیر و تعویض ccd پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیر و تعویض ccd پرینتر کونیکا مینولتا، از جمله خدماتی ا ست که در جهت رفع عیوب پرینترهای کونیکا مینولتا ارائه یم گرد. با توجه به افزایش کاربران پرینترهای کونیکا مینولتا و عملکرد مهم این دستگاه در ادارات ، سازمان ها و حتی منازل، بر آن شدیم مطلبی را به توضیح و تشریح این مورد اختصاص دهیم. Ccd به عنوان یکی از مهم ترین قطعات پرینتر، چه بسا ناشناخته ترین قطعات در بین کاربران باشد. آشنایی با این قطعه به شما کمک می کند ضمن تشخیص ایرادات مربوط به آن، در وقت مناسب نسبت به تعمیر پرینترتان اقدام نمایید.

نکات مهم تعمیر و تعویض ccd پرینتر کونیکا مینولتا

  • تعمیرات در نمایندگی معتبر کونیکا مینولتا
  • بهره مندی از کارشناسان ارشد تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا
  • آشنایی با ccd  و نشانه های خرابی آن
  • عیب یابی صحیح
  • استفاده از ابزارآلات مدرن و با کیفیت
  • بهره مندی از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض
  • Ccd  و چگونگی عملکرد آن ؟

تعمیر و تعویض ccd پرینتر کونیکا مینولتا

پیش از پرداختن به نکات مربوط به تعمیر و تعویض ccd پرینتر کونیکا مینولتا، بد نیست با چیستی این قطعه و نحوه ی عملکرد آن آشنا شویم. به طور کلی میتوان ccd را ابزاری در پرینتر دانست که پس از تبدیل نور به ولتاژ، آن را به سیگنال تبدیل می کند. این قطعه، از عناصر بسیار زیادی که به صورت حساس به نور فعالیت می کنند تشکیل شده است.

نوری که به ccd پرینتر می تابد، موجب تولید پالس های الکتریکی در دیودهای آن می گردد. حال هرچه این نور بیشتر باشد، ولتاژ پالس های تولید شده نیز بالاتر خواهد بود. جالب است بدانید که چنانچه نور به دیود نتابد، آن دیود قادر به تولید پالس الکتریکی نخواهد بود. در صورت عدم وجود پالس، پرینتر رنگ سیاه را تشخیص داده و در صورت وجود پالس، رنگ سفید تشخیص داده می شود.

تعویض ccd پرینتر کونیکا مینولتا

اگر آسیب وارد شده به سی سی دی به گونه ای باشد که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. تعویض قطعه به مشتری پیشنهاد خواهد شد . در صورت رضایت مشتری روند تعویض قطعه با قطعه ی اصل انجام می گردد.  کارشناسان تعمیرات پرینتر در نمایندگی کونیکا مینولتا پس از تست دستگاه و تشخیص مشکل تعمیر را در اولویت قرار می دهند. در صورت نتیجه ندادن روش های ترمیمی، اقدام به تعویض ccd پرینتر کونیکا مینولتا می نمایند. نکته ی قابل توجه، جایگزینی این قطعه با نمونه ی اصل آن می باشد.

Ccd در پرینتر های دیجیتال

ccd قطعه ای است در پرینتر های دیجیتال می باشد. سی سی دی در این دستگاه ها، قسمت های روشن و تیره ی تصویر اصلی را به مناطقی از ولتاژهای قوی و ضعیف تبدیل می کند. Ccd همچنین با تبدیل کردن تصویر به داده های الکترونیکی، منجر به تولید پرتو لیزری می شود. این پرتو، امکان دریافت پرینت دیجیتالی از سند اصلی را برای کاربر فراهم می کند. با توجه به موارد گفته شده می توان گفت که تعمیر و تعویض ccd پرینتر کونیکا مینولتا، می تواند کیفیت پرینت را به حد مطلوب و اولیه باز گرداند.

تعمیر ccd  پرینتر کونیکا مینولتا

در اغلب موارد برای بررسی و تعمیر، این قطعه باید باز شود. اگر تعمیرکار تخصص لازم برای این کار را نداشته باشد، ممکن است با شکتن یا آسیب دیدن یکی از اجزای ccd، آسیب جدی به پرینتر وارد شود. برای پیشگیری از این اتفاق، لازم است تعمیر ccd پرینتر کونیکا مینولتا در تعمیرگاه معتبر و با استفاده از ابزار و لوازم درجه یک و استاندارد انجام گردد. با توجه به موارد فوق می توان نتیجه گرفت که ccd قطعه ای پیچیده و حساس بوده و برای تعمیرات آن، حتما باید از تخصص و مهارت بالایی برخوردار بود.

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیر و تعویض ccd پرینتر کونیکا مینولتا، در واحد تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا انجام می پذیرد. کارشناسان این مرکز،ضمن آشنایی کامل با این قطعه و نشانه های خرابی آن ، مشکل را به راحتی شناسایی کرده و نسبت به تعمیر و یا تعویض سی سی دی اقدام خواهند نمود.

استفاده از ابزار استاندارد و با کیفیت و حضور مهندسین متخصص و مجرب موجب شده که تعمیر و تعویض ccd پرینتر کونیکا مینولتا در این مرکز، به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شود. در بخش ذیل به معرفی برخی از انواع پرینترهای کونیکا مینولتا می پردازیم.

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا خدمات تخصصی فروش ، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات کونیکا مینولتا را به کاربران گرامی ارائه می نماید. مدیریت این مرکز، با هدف تمرکز بیشتر روی خدمات ارائه شده، واحدهای مجزایی را ایجاد نموده است. در هرکدام از این واحدها، مهندسین و متخصصین تعمیرات مشغول به فعالیت هستند.

توجه ویژه به اصل مشتری مداری و تلاش برای عمل کردن به این اصل در واحدهای تعمیرات Konica Minolta  مورد توجه ویژه قرار گرقته است.  در صورتی که مایل هستید خدمات ما را

Rate this post