قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا

هدف از تدوین قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا ساماندهی و نظم‌بخشی به خدمات ارائه شده در این مرکز بوده است. به کاربران و مراجعان گرامی توصیه می‌شود پیش از مراجعه به تعمیرگاه مجاز Konica Minolta تمامی بندهای این آیین نامه را با دقت مطالعه نمایند.

آگاهی از قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا سبب می گردد تا مراجعان محترم بالاترین سطح کیفی خدمات را دریافت نمایند و از روند تعمیر دستگاه خویش آگاهی داشته باشند. در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا تلاش شده تا با قوانین صریح، پشتوانه مورد نیاز جهت ارائه برترین خدمات کیفی و تکریم ارباب رجوع مهیا گردد. قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا ، توسط مدیریت این مجموعه تدوین شده است و مهم ترین اصل در آنها تأمین خواست، نیاز و رضایت مراجعان محترم شده است.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا

  • پس از طی مراحل عیب‌یابی و انجام بررسی های لازم، نکات ضروری در خصوص قطعه‌ی معیوب و هزینه‌ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی‌خواهد رسید.
  • در صورت رضایت مشتری، کارشناسان نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
  • در صورتیکه هزینه‌ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال (هشتاد هزار تومان) باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب‌یابی دستگاه، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا‌یک هفته بطول بیانجامد. طی هر‌یک از مراحل تعمیر درصورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی‌باشد.
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، کارشناسان تعمیر گاه مجاز کونیکا مینولتا با مشتریان گرامی‌تماس گرفته، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه‌ی مراحل تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه‌ای جهت عیب‌یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
  • پس از اتمام مراحل تعمیر و عدم مراجعه‌ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا تا‌یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگهداری خواهد کرد. پس از طی‌یک ماه، کونیکا مینولتا سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • در صورتی که دستگاه کونیکا مینولتا قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و ‌یا حتی باز شده است، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا را از این موضوع آگاه گردانید. در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نخواهد داشت.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی‌پذیرند.
  • پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می‌دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز می‌باشد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و‌یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی‌پذیرد. به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و‌یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی‌پذیرد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و‌یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی‌پذیرد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان میدهند، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا تعهدی در قبال آن ندارد.
  • نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف، گارد، مموری کارت، سیم کارت و… ندارد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
  • نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا ۴۸ ساعت می‌باشد.
  • در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا قبضی که شامل قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا بوده به مشتری تحویل داده می‌شود. در این قبض علاوه بر نام مشتری، آدرس و شماره‌ی تماس، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی ‌این امکان را می‌دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند. قسمت بعدی که بسیار مهم می‌باشد بخش توضیحات است که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد. دارنده‌ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می‌گردد و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد.

تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا

تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی، ترمیم، تعویض قطعات و تعمیر محصولات کونیکا مینولتا به متقاضیان است. کاربران کلیه دستگاه‌های Konica Minolta می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خود، با مرکز تعمیرات کونیکا تماس گرفته و خدمات تخصصی مورد نیاز را خود را به صورت سرویس تعمیر در محل دریافت نمایند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر کونیکا مینولتا منحصر به دستگاه و اشکالی خاص نیست و کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات کونیکا مینولتا را شامل می گردد. کاربران کلیه محصولات کونیکا مینولتا اعم از دستگاه کپی، پرینتر و .. می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده شان به تخصصی‌ترین مرکز تعمیر کونیکا مینولتا مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه خویش را دریافت نمایند.

مدت‌هاست که نام محصولات کونیکا مینولتا با نمایندگی کونیکا مینولتا در ایران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا است.

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را چه در بخش فروش در تهران و چه در بخش تعمیرات گارانتی و ضمانت نموده است. نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران با پیاده‌سازی استانداردهای جهانی در تلاش است تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشد و روز به روز بر کیفیت خدمات خویش بیافزاید.

سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ کونیکا مینولتا مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.