تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا

 

تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی کونیکا است که به دست تیمی از کارشناسان زبده این حوزه و در کارگاهی مجزا انجام می پذیرد. در این کارگاه تمامی قطعات و تجهیزات لازم جهت تعمیر و سرویس فتوکپی کونیکا مینولتا در اختیار کارشناسان و مهندسان قرار داده شده است تا این تیم قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه سرویس و تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا گردند.

تجهیزات مورد استفاده در مرکز تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا توسط متخصصان نمایندگی کونیکا خریداری شده است از این رو بالاترین اثر و بازدهی را در رابطه با تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا دارا هستند. با توجه به اینکه کمپانی کونیکا مینولتا مدل های متعددی از فتوکپی را به بازارهای جهانی عرضه کرده است کارشناسان حاضر در نمایندگی کونیکا مینولتا به بررسی و واکاوی هر یک از مدلهای عرضه شده پرداخته و جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی آنها را استخراج نموده اند.

آگاهی از شیوه‌ کار دستگاه و استخراج نوین ترین شیوه های تعمیر آن، به متخصصان کارگاه تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا کمک کرده است تا در صورت افت یا توقف عملکرد فتوکپی، به سرعت علت را شناسایی کرده و نسبت به رفع و حل آن اقدام نمایند. کاربران و دارندگان دستگاه های فتوکپی کونیکا می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرند و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

تعمیر و تعویض قطعات فتوکپی کونیکا مینولتا

تخصصی ترین سرویس های دوره ای و تعمیرات کپی کونیکا مینولتا از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه های کپی Konica Minolta قابل دریافت است. کاربران کلیه مدلهای دستگاه کپی کونیکا مینولتا می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش با نمایندگی کونیکا مینولتا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس‌های تعمیر و تعویض قعات فتوکپی کونیکا مینولتا را ثبت نمایند.

بلافاصله پس از ثبت درخواست کاربر، کارشناسان ما هماهنگی‌های لازم را انجام داده و جهت تعمیر و تعویض قطعات فتوکپی Konica Minolta در محل حضور می‌یابند. برخی از خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات فتوکپی کونیکا مینولتا که توسط کارشناسان این مرکز ارائه می‌گردند عبارتند از:

تعویض دولوپر کپی کونیکا مینولتا:

عموماً زمان تعویض دولوپر در غالب دستگاه های چاپ، توسط یک پیغام به کاربر اعلام می گردد. برخی از شرکت‌های سازنده دستگاه های چاپ، سیستمی را در دستگاه های کپی، پرینتر و … تعبیه کرده‌‌‌اند که افت محسوس کیفیت دولوپر و در حقیقت زمان تعویض دولوپر را اعلام می‌کند. به دلیل آنکه کیفیت دولوپر استفاده شده تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد توصیه می‌شود جهت تعویض دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده شود.

در صورتی که شما نیز کاربر دستگاه کپی و یا پرینتر هستید بهتر است با مشاهده پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر فرارسیدن زمان تعویض دولوپر، سریعاً نسبت به تعویض دولوپر اقدام کنید. خدمات تخصصی مرتبط با این سرویس نیز از طریق تماس با مرکز تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا قابل دریافت است.

تعمیر پیکاپ فتوکپی کونیکا مینولتا:

در هر تعمیری، -از جمله تعمیر و تعویض پیکاپ کپی کونیکا مینولتا- شناسایی نوع اشکال پیش آمده و علت آن، نقش بسزایی در کیفیت نهایی تعمیر و بهسازی دستگاه دارد. بنابراین در این بخش برآنیم تا برخی از شایع‌ترین عللی را که سبب بروز اشکال در پیکاپ دستگاه کپی می شوند را نام ببریم.

این علل عبارتند از: خرابی پد و پیک آپ، خرابی سینی، خرابی کلاچ، خرابی میله پیک آپ، خرابی سنسور تشخیص وجود کاغذ، خرابی اهرم سنسور کاغذ، خرابی کارتریج و در نهایت خرابی محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آنها. توصیه می شود در عیب‌یابی، تعمیر و تعویض پیکاپ کپی کونیکا مینولتا کلیه قطعات مذکور توسط کارشناسان تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا بررسی و صحت عملکرد آنها چک شود.

تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا:

درام دستگاه کپی یا همان OPC دارای یک تیغه پاک‌کننده (وایپر بلید) است که تونرهای اضافی را از سطح و همچنین از روی کاغذ و کمربند انتقال (ترنسفر بِلت) کنار ‎می‎زند. در شرایطی که درام دچار خرابی شده باشد خطوط نابهنجاری در برگه‌های چاپ شده مشاهده خواهد شد و در نتیجه خروجی دستگاه بلااستفاده خواهد بود.

تعمیر درام فتوکپی مراحل خاص خود را دارد که عبارتند از: بررسی یونیت درام، جداسازی قفل محور درام، باز کردن مجموعه سیم شارژ، گردگیری و تمیز کردن و در نهایت گریس‌کاری دنده‌ها و قفل محور. توصیه می شود در عیب‌یابی، تعمیر و تعویض درام کپی کونیکا مینولتا کلیه قطعات مذکور توسط کارشناسان تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا بررسی و صحت عملکرد آنها چک شود.

تعمیر بلید کپی کونیکا مینولتا:

گیر کردن بلید ضمن اختلال در فرآیند چاپ، سبب خط افتادن بر روی درام نیز می‌گردد. جهت بهبود هر چه بیشتر کیفیت چاپ می‌توان در حین تعویض بلید، سیم شارژر دستگاه کپی را نیز تعویض کرد. ضمن آنکه در صورت امکان پس از باز کردن قطعات، سعی کنید با یک پمپ باد تونرهای احتمالی را پراکنده و پاکسازی کنید. تشخیص این مسئله که آیا بلید معیوب، نیازمند تعمیر یا تعویض است، نیاز به بررسی این قطعه و عملکرد آن دارد. در صورتی که بررسی کارشناسان تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا منجر به این نتیجه گردد که خرابی پیش آمده قابل رفع نیست، می‌بایست با تهیه یک نمونه اورجینال و مشابه، جهت تعویض بلید دستگاه فتوکپی اقدام کرد.

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی کونیکا مینولتا با هدف خدمات رسانی به مشتریان گرامی تأسیس شده و در این راستا از برترین متخصصان کشور جهت تعمیر دستگاه های کونیکا مینولتا بهره گرفته است. تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز با سرعت، دقت و با هزینه ای بر اساس نرخنامه مصوب انجام می پذیرد.

بخش فروش این مرکز نیز با هدف فروش کالای اصل و اورجینال سازمان دهی شده و در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان گرامی عرضه نماید.کاربران گرامی می توانند پیش از خرید هر یک از محصولات کونیکا مینولتا تمامی اطلاعات مورد نیاز خویش را از کارشناسان این بخش دریافت دارند.

پرطرفدار بودن تولیدات کونیکا مینولتا مدیریت این مرکز را برآن داشت تا با توسعه بخشی این مرکز خدمات تخصصی هر یک از محصولات کونیکا مینولتا را در پارتهای جداگانه به کاربران ارائه دهد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با پارت های موجود در نمایندگی کونیکا مینولتا و خدمات تخصصی ارائه شده در هر کدام از آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات کونیکا مینولتا و اخبار مرتبط

کارشناسان مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا با حضور در همایش ‌ها و کنفرانس ‌های بین‌ المللی و ملی از جدیدترین تکنولوژی ‌های به کار رفته در تولیدات این کمپانی آگاهی یافته و آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذارند. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران محصولات کونیکا مینولتا هستید و یا قصد خرید یکی از تولیدات این کمپانی را دارید، اطلاعات و اخبار ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا را از خود دریغ نکنید. کارشناسان این مرکز جدیدترین رویدادها و اتفاقات صنعت چاپ را رصد کرده و با پیگیری لحظه به لحظه، آن‌ها را با شما در میان می‌گذارند.

تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا و مقالات مرتبط

تخصص و مهارت در انجام تعمیرات دستگاه های کپی صرفاً با مطالعه مقالات و کتاب های این حوزه امکان پذیر نیست و بخش عمده ای از تجربه و تخصص در این کار پس از واکاوی و بررسی دستگاه‌ های کپی حاصل می‌گردد. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا با بررسی و تحلیل تعداد بی شماری از دستگاه های کپی سیاه و سفید و رنگی کونیکا مینولتا نه تنها تسلط لازم جهت اِعمال تعمیرات را یافته‌اند بلکه به دلیل حضور در دوره ها و همایش های تخصصی تعمیر، با جدیدترین متدهای تعمیر کپی رنگی کونیکا مینولتا آشنا گشته و آن ها را در حین تعمیر به کار می‌گیرند.

جهت ارائه خدمات تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر، کارشناسان ما در این مرکز برآن شده ‌تا جدیدترین راهکارهای تعمیر و شیوه های صحیح استفاده از دستگاه را در قالب مقالاتی در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهند. شما کاربران گرامی می توانید مقالات مذکور را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

محصولات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستانها در این قسمت به معرفی محصولات کونیکا مینولتا از ابتدا راه اندازی تا کنون می پردازد. در قسمت محصولات، کارشناسان نمایندگی کونیکا مینولتا، به معرفی محصولات این کمپانی خواهند پرداخت. شرکت کونیکا مینولتا از سال ۱۸۷۳ فعالیت خود را با تولید چاپگر های لیزری ، دوربین و فیلم عکاسی آغاز کرد.

این شرکت اکنون در تولید محصولات مختلفی از جمله تولید تجهیزات اداری مثل دستگاهای چاپگر، چاپگر نساجی و کپی، ابزار هنر های تجسمی، تولید تجهیزات پزشکی، ابزارهای اندازه گیری و…. فعالیت دارد. دراین بخش می توانید اطلاعات لازم در مورد محصولات مختلف کونیکا مینولتا را کسب نمایید.

همچنین در بخش معرفی محصولات نمایندگی کونیکا مینولتا به معرفی جدیدترین مدل های محصولات تولید شده توسط کمپانی کونیکا مینولتا می پردازیم. نمایندگی کونیکا مینولتا تمامی خدمات خود در جهت رفاه حال کاربران گرامی ارائه می نماید.

تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا و پاسخگویی به پرسش های کاربران

تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن دارا بودن مدارک تخصصی و آکادمیک، به دلیل حضور در دوره‌های آموزشی-تخصصی قادر به رفع و حل غالب عیوب و اختلالات ایجاد شده در فتوکپی های کونیکا مینولتا –اعم از اختلالات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری- گشته‌اند.

گزینش کارشناسان مرکز تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا پس از آنالیزهای بسیار صورت گرفته و متخصصان این حوزه پس از طی دوره‌ های علمی و عملی به همکاری فراخوانده شدند.کارشناسان این مرکز ارائه‌دهندۀ خدمات تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا به دو شیوه «تعمیر در محل» و «تعمیر در مرکز» هستند و شما می‌توانید بسته به شرایط خود، درخواست انجام تعمیرات به یکی از دوشیوه را داشته باشید.

در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در رابطه با خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت این مرکز با کارشناسان ما تماس بگیرید و پاسخ های خویش را دریافت نمایید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی پرسش های شما خواهند بود.

برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا

 

  • اصلاح مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی
  • تشخیص عیوب و اختلالات قطعات الکترونیکی دستگاه کپی و اصلاح آن‌ها
  • تعمیر دستگاه کپی مبتنی بر اصول Service کارخانه‌ای دستگاه کپی
  • به‌کارگیری برنامه‌های فوق تخصصی دستگاه کپی
  • انجام هرگونه سرویس و تعمیر دستگاه‌ کپی قدیمی
  • شارژ و تعویض کارتریج دستگاه دیجیتال کپی
  • پر کردن Toner
  • تعمیر دستگاه کپی و ریست آن (Reset Factory)
  • عیب‌یابی و تعمیر LSU Unit در مرکز تعمیر دستگاه کپی
  • تعویض ADF دستگاه کپی
  • تعویض SPF دستگاه کپی
  • تعویض Developer Unit دستگاه کپی
  • تعویض Finisher دستگاه کپی
  • تعویض Sorter دستگاه کپی
  • عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات دستگاه کپی
  • عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر
  • تعویض پیکاپ دستگاه کپی
  • و هرگونه خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی
  • ارائه هر گونه مشاوره در زمینه شیوه‌ کار و نگهداری دستگاه کپی
  • عیب‌یابی خطاهای مربوط به دستگاه کپی
  • خطایابی بخش اسکن دستگاه کپی و اصلاح آن‌ها
  • اصلاح مشکلات مربوط به مسیر حرکت کاغذ
  • شارژ پودرهای سبک و سنگین دستگاه
  • عیب‌یابی و تشخیص قطعات معیوب دستگاه
  • اصلاح و تعمیر اختلالات مربوط به مسیر خروج کاغذ
  • عیب‌یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه
  • تعویض Discharge
  • تعمیر AC Power
  • تعمیر قسمت High Voltage دستگاه کپی
  • تعمیر دستگاه کپی و مشکلات مربوز به Main Board
  • تعویض و جایگزینی قطعات دستگاه کپی مربوط به بخش Blank Lamp
  • رفع خطاهای مربوط به بخش درام
  • تعمیر برد فرمتر دستگاه کپی
  • تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کدهای مربوط به هر مدل از دستگاه کپی
  • تعمیر دستگاه کپی در بخش فیوزینگ و تعویض آن در صورت نیاز