تعمیرات کونیکا مینولتا

برند کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با بهره مندی از حضور کارشناسان مجرب و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا به عنوان زیرمجموعه شرکت سخت افزار ایران، با تجربه بیست ساله در زمینه تعمیرات انواع دستگاه های کپی، این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که تمامی خدمات مرتبط با این حوزه با رعایت تمامی پارامترهای مطرح شده از سوی کارخانه سازنده ارائه گردد.

 همکاران ما در این مرکز، تمام توان خود را به کار بسته اند تا خدماتی در خور و شایسته به شما کاربران عزیز و محترم ارائه دهند. تخصص و مهارت تکنسین های تعمیرات کونیکا مینولتا، این مرکز را به درجه بالایی از اعتبار رسانده و آن را به اولین گزینه کاربران برای دریافت خدمات تعمیری تبدیل نموده است.

تعمیرات اداری کونیکا مینولتا

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا، خدمات مورد نیاز کاربران را در زمینه تعمیر و رفع مشکلات ماشین های اداری کونیکا مینولتا ارائه می دهد. این خدمات شامل سرویس های دوره ای و تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه می شود. این نمایندگی با فراهم کردن تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی و اورجینال، شرایط لازم را برای تعمیرات باکیفیت دستگاه های کپی و پرینتر کونیکا مینولتا ایجاد کرده است. نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا با احترامی که برای مشتریان خود قائل است، تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعات را برای آنان گارانتی می کند تا با خیالی آسوده از دستگاه خویش استفاده نمایند.

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا در تهران، خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع دستگاه‌‌ کپی و پرینتر کونیکا مینولتا را به کاربران ارائه می‌دهد. این مرکز از تکنسین‌های خبره و متخصصی برخوردار است که به طور کامل با تمامی مشکلات دستگاه‌های کپی و پرینتر کونیکا مینولتا آشنایی دارند از این‌رو با سرعت و کیفیت بالایی به عیب‌یابی و تعمیرات انواع دستگاه‌های کونیکا مینولتا می‌پردازند. مهم‌ترین ویژگی نمایندگی کونیکا مینولتا ارائه خدمات تعمیر انواع دستگاه‌های کپی و پرینتر در محل است؛ بنابراین اگر از کاربران تهرانی دستگاه‌های کونیکا مینولتا هستید، می‌توانید درصورت بروز هرگونه مشکلی در این دستگاه‌ها با این مرکز تماس بگیرید تا نیروهای نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا جهت ارائه خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه‌ کپی یا پرینتر به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا

یکی از اصلی ترین محصولاتی که مشمول سرویس های تعمیرات کونیکا مینولتا قرار می گیرد، دستگاه کپی است. متخصصین برتر تعمیرات دستگاه کپی در این مرکز، از تجهیزات پیشرفته موجود استفاده کرده و محصول مورد نظر را در سطحی تخصصی و حرفه ای ترمیم می نمایند. تخصص، مهارت و تجربه همکاران ما به اندازه ای است که می توانند کلیه مشکلات کپی کونیکا را در اسرع وقت برطرف نمایند.

برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا عبارتند از: تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا، تعویض پودر دستگاه کپی کونیکا، تعمیر مین برد فتوکپی کونیکا مینولتا، تعمیرات برد پاور دستگاه کپی کونیکا مینولتا، تعمیر کاغذکش کپی کونیکا مینولتا، تعمیر یونیت فیوزینگ کپی کونیکا مینولتا، تعمیر درام دستگاه کپی کونیکا مینولتا، بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا، تعمیر ccd دستگاه فتوکپی، تعمیر هیتر فتوکپی، تعمیر و تعویض هارد فتوکپی کونیکا مینولتا و … . کلیه خدمات مذکور به دست تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر انجام می‌پذیرد. ضمن آنکه خدمات ارائه شده مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

دیگر سرویس ارائه شده در تعمیرات کونیکا مینولتا، تعمیر پرینتر های این برند است. انواع پیشرفته و مدرن تجهیزات و دستگاه های تعمیری این دستگاه در نمایندگی کونیکا مینولتا فراهم شده و تکنسین ها با استفاده از آن ها تعمیر مشکلات دستگاه می پردازند. شما می توانید با اطمینان کامل از تخصصی بودن تعمیرات، پرینتر کونیکا مینولتا خود را به متخصصین این مرکز سپرده و آن را مثل روز اول از آنها تحویل بگیرید.

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا علاوه بر موارد ذکر شده، شارژ کارتریج را نیز انجام می دهد. برای این منظور همکاران ما خود را موظف به استفاده از با کیفیت ترین انواع تونر می دانند. استفاده از مواد مرغوب در کنار تجربه بالای تکنسین های تعمیرات، سطح کیفی و تخصصی شارژ کارتریج در این مرکز را بالا برده و موجب تمایز خدمات شده است.

سرویس در محل کونیکا مینولتا

اگر در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال در پرینتر و یا دستگاه کپی کونیکا مینولتای خود شده‌اید، می‌توانید سرویس‌های مرتبط با تعمیر و بهسازی این دو دستگاه را به صورت سرویس در محل دریافت نمایید. برای دریافت خدمات بدین شیوه، کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس تعمیر در محل کونیکا مینولتا را ثبت نمایید. بلافاصله پس از تماس شما، هماهنگی‌های لازم انجام شده و کارشناسان ما جهت ارائه خدمات به شما اعزام می‌شوند. سرویس در محل کونیکا مینولتا منحصر به محصولی خاص نیست و کلیه خدمات مرتبط با پرینترها و دستگاه‌های کپی کونیکا مینولتا را شامل می‌گردد.

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تخصصی تعمیرات

نمایندگی کونیکا مینولتا دارای دو ویژگی منحصر به فرد می‌باشد که آن را از دیگر تعمیرگاه‌های هم رده متمایز ساخته است؛ ویژگی نخست ، بهره‌مندی این مرکز از کارشناسان و مهندسان دوره دیده و مجرب است که به دلیل سال‌ ها تجربه در امر تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات دستگاه‌های کونیکا مینولتا هستند. ویژگی دوم برخورداری این مرکز از آرشیوی مجهز است که تمامی قطعات جانبی مناسب برای محصولات کونیکا مینولتا را در خود جای داده است. این آرشیو، سبب سرعت‌ بخشی به روند تعمیر در مرکز مورد بحث شده و از اتلاف وقت مشتریان گرامی جلوگیری می کند. سایر واحدهای ارائه دهندۀ خدمات در نمایندگی کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی گشته اند.

جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا ( コニカミノルタ)  نام یک شرکت ژاپنی است که از ادغام دو شرکت ژاپنی کونیکا و مینولتا تأسیس شده است. دفتر مرکزی این شرکت در توکیو قرار دارد و این شرکت بزرگ در ۴١ کشور جهان شعبه دارد. فعالیت کونیکا در سال ١٨٧٣ با تولید چاپگرهای لیزری، دوربین و فیلم عکاسی آغاز شد. مینولتا نیز کار خود را درسال ١٩٢٨ آغاز کرد و همچون کونیکا در زمینه تولید دوربین عکاسی و دستگاهای کپی، چاپگر و دور نگار فعالیت می کرده است.

از سال ۲۰۰۳ این دو شرکت ادغام شدند  و با نام کونیکا مینولتا به فعالیت های خود بدین شرح ادامه دادند:  تولیدات تجهیزات اداری مثل دستگاه های چاپگر، چاپگر نساجی و کپی، ابزارهای هنرهای تجسمی، تولید تجهیزات پزشکی نظیر تولید لنز و….

اکنون این دو کمپانی با تشکیل یک شرکت بزرگ جهانی کار خود را در آمریکا، اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه گسترش داده اند و در حال حاضر یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان ماشین های اداری چند کاره و تک کاره می باشند. پرینتر های لیزری و دستگاه های کپی سیاه و سفید و به ویژه رنگی این شرکت، بخش عمده ای از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرکز تخصصی کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا -که نخستین گام در آن، عیب‌ یابی صحیح دستگاه است- یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی این شرکت است؛ این فرآیند با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد.

عیب‌ یابی و تعمیرات محصولات کونیکا مینولتا در این مرکز، با در نظر داشتن و رعایت تمامی پارامترهای ضروری این حوزه انجام می ‌پذیرد. برخی از پارامترهای مذکور که به صورت کاملاً جدی و دقیق به دست کارشناسان مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا پیاده می‌گردند، عبارتند از:

بررسی و عیب ‌یابی یونیت اسکنر، بررسی و عیب ‌یابی یونیت لیزر، شیوه‌ های مناسب شارژ کارتریج، استفاده از جدیدترین شیوه‌ های تعویض دولوپر، بررسی و عیب ‌یابی یونیت درام، بررسی و عیب‌ یابی یونیت فیوزینگ، عیب‌ یابی هیتر، ترموستات و ترمیستور، عیب ‌یابی یونیت کاغذ‌کش، شیوه‌ های سازگار با دستگاه کپی کونیکا مینولتا جهت تعویض پیکاپ، بررسی و عیب‌ یابی یونیت دابلکس، بررسی و عیب ‌یابی یونیت فیدر، بررسی و عیب ‌یابی یونیت خروجی، عیب ‌یابی و رفع کدهای خطا، کار کردن با کد و…. . کاربران گرامی می توانند جهت آگاهی از دیگر اخبار و مطالب مرتبط با این حوزه به بخش زیر مراجعه نمایند.

 مقالات تعمیرگاه تخصصی کونیکا مینولتا

کارشناسان ما در نمایندگی کونیکا مینولتا به طور حرفه‌ ای آموزش دیده و دارای گواهینامه ‌های معتبر بین‌المللی می ‌باشند، از همین‌روست که تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز، همراه با گارانتی و ضمانت انجام می ‌پذیرد و مدیریت نمایندگی  کونیکا مینولتا تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه را گارانتی نموده است.

مهندسان ما در نمایندگی کونیکا مینولتا اقدام به تدوین برخی مقالات مرتبط با ترمیم و تعمیرات محصولات کونیکا مینولتا نموده‌ اند تا کاربر با مطالعه آن ‌ها بتواند به تنهایی نسبت به رفع و تعمیر محصول مورد نظر خود اقدام نماید. شما نیز می‌ توانید با مراجعه به بخش زیر با شایع ترین اختلالات در دستگاه های کونیکا مینولتا آشنا شده و آنها را رفع نمایید.

تعمیرات کونیکا مینولتا و پاسخگویی به پرسش های کاربران

در صورتی که شما نیز دارنده یکی از دستگاه های کونیکا هستید اما در حال حاضر این دستگاه به هردلیل دچار نقص و خرابی شده، می‌توانید با مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا تماس گرفته و درخواست حضور کارشناس تعمیر در محل را داشته باشید.

لیکن در صورتی که می‌دانید اختلال ایجاد شده چندان جدی نیست و با اندکی دستکاری و تنظیم دستگاه رفع می‌گردد، می‌توانید به بخش پاسخگویی به پرسش ها یا به بخش مقالات مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا مراجعه کرده و راه‌های رفع این اختلالات را بیابید.

کارشناسان ما در بخش های مذکور، ضمن راهنمایی شما کاربران گرامی، به پرسش های احتمالی ‌تان پاسخ داده و شما را در رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه یاری می‌ دهند. مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا در تلاش است تا با تجهیز واحدهایش به پیشرفته ترین امکانات، تخصصی ترین خدمات را به کاربران خویش ارائه نماید و آن ها را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز سازد.

ویژگی های استفاده از خدمات مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا

مشتریان گرامی که تمایل به دریافت خدمات از جمله تعمیر دستگاه های اداری کونیکا مینولتا، سرویس های دوره ای در محل و سایر خدمات این مجموعه دارند، می توانند از موارد زیر بهره مند شوند:

  • قطعات اورجینال: ممکن است در طی تعمیرات دستگاه، مشخص شود که قطعات معیوب نیاز به تعمیر دارند. در این صورت، اگر قطعه جدید کیفیت خوبی نداشته باشد، مدت کوتاهی پس از تعمیر، ایراد باز خواهد گشت. ما در مجموعه خود، از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنیم تا مشتریان از این بات نگرانی نداشته باشند و دستگاه با مشکل دیگری مواجه نشود.
  • گارانتی خدمات: تمام خدمات مجموعه ما، از جمله سرویس, تعمیر و تعویض قطعات، با گارانتی ارائه می شود. این گارانتی بسته به خدمتی که مشتری دریافت کرده است، مدت زمان های مختلفی دارد. در این مدت زمان اگر همان مشکل اولیه مجدداً رخ دهد، تکنسین موظف است ایراد را بدون دریافت هزینه مجدد، رفع کند. این کار نه تنها مشتری را از کیفیت خدمات مطمئن می کند، بلکه به جهت اثبات اعتبار مجموعه انجام می شود.
  • قیمت مناسب: نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا، تحت نظر اتحادیه مشغول به کار است. در مجموعه ما تمام هزینه ها برطبق نرخ های مصوب و اعلام شده از سوی مراجع ذی صلاح دریافت می شوند. به این ترتیب مشتریان مطمئن باشند که هیچ هزینه اضافی دریافت نمی شود.