جایزه RobecoSAM Gold Class

اخبار

کمپانی کونیکا مینولتا جایزه RobecoSAM Gold Class را به دست آورد. شرکت کونیکا مینولتا توسط RobecoSAM  که در سوئیس اداره می شود و درحوزه تحقیق و رتبه بندی در جهان در زمینه سرمایه گذاری ESG پیشرو است، جایزه Gold Class را دریافت کرد. در میان شرکت های ژاپنی، تنها ۵ شرکت این عنوان معتبر را دریافت کردند.

RobecoSAM چیست؟

RobecoSAM  پیشرو در زمینه تحقیق و ارزیابی ESG در جهان می باشد که مقر آن در سوئیس است. RobecoSAM  بیش از ۳۵۰۰ شرکت بزرگ در سراسر جهان را دعوت می کند تا در ارزیابی پایداری سازمانی شرکت کند و نتایج را در شرایط اقتصادی، محیط زیست و اجتماعی با تمرکز بر ایجاد ارزش دراز مدت تحلیل کند.

جایزه RobecoSAM Gold Class

چگونه کمپانی کونیکا مینولتا جایزه Gold Class را دریافت کرد؟

کمپانی کونیکا مینولتا به طور ویژه، بالاترین ارزیابی در بخش کامپیوترها، لوازم جانبی و دفتر الکترونیک را به خود اختصاص داد. به همین دلیل است که موفق شده جایزه Gold Class  را دریافت کند. بخش دفتر الکترونیک ترکیبی از ۱۱ بخش است. این بخش ها به شکل زیر طبقه بندی می شوند؛  بخش Materiality (حیاتی)، بخش مدیریت ارتباط با مشتری، بخش مدیریت زنجیره تامین، بخش مدیریت نوآوری ، بخش حفظ حریم خصوصی در ابعاد اقتصادی، بخش گزارش زیست محیطی، بخش کارآیی زیست محیطی عملیاتی و مواد خطرناک در ابعاد محیطی؛ بخش گزارش اجتماعی، بخش شاخص های عملکرد کار و بخش توسعه سرمایه انسانی در ابعاد اجتماعی.

کونیکا مینولتا در ارزیابی ترکیبی از همه شاخص ها در این بخش بالاترین رتبه را کسب کرد. علاوه بر این، کمپانی کونیکا مینولتا تنها شرکت در این بخش است که  موفق به دریافت جایزه  Gold Class (کلاس طلا) شده است.

موفقیت شرکت کونیکا مینولتا در موضوعات اساسی

بررسی های موجود نشان دهنده این واقعیت است که کمپانی کونیکا مینولتا با موفقیت در مسائل مربوط به شش موضوع مهم در فعالیت های CSR خود ظاهر شده است. این موضوع در دریافت جایزه Gold Class بسیار موثر بوده است. در گزارش رهبر گروه صنعتی  به این مسئله اشاره شده است. این گزارش توسط RobecoSAM نوشته شده است.

شش مسئله مهم و ضروری شناسایی شده توسط کونیکا مینولتا

کمپانی کونیکا مینولتا شش موضوع مهم و حیاتی را که باید در فعالیت های CSR مورد توجه قرار گیرد، شناسایی کرده است؛

  • زنجیره تامین مسئول
  • سرمایه انسانی
  • تنوع
  • محیط
  • نوآوری اجتماعی
  • رضایت مشتری و ایمنی محصول

گزارشی از ابتکار CSR؛ ترویج تنوع در ایجاد نوآوری

کمپانی کونیکا مینولتا تمرکز ویژه ای بر نوآوری در طرح کسب و کار خود برای دستیابی به دیدگاه این کمپانی به منظور تبدیل شدن به یک شرکت دیجیتال با نگاهی به چالش های ضمنی دارد. با این دیدگاه ویژه است که موفق به دریافت جایزه Gold Class  شده است. ایجاد نوآوری مستلزم تلاش همه اعضای شرکت است؛ این نوآوری می تواند هم در زمینه مشارکت در توسعه محصول و برنامه ریزی کسب و کار باشد و هم در زمینه عملیات غیرمستقیم با هدف تغییر روش معمول کار اعضای شرکت.

بادست یابی به این شناخت، کمپانی کونیکا مینولتا تمام تلاش خود را می کند تا اصلاحات کاری را تسهیل کند و یک فرهنگ سازمانی را به وجود آورد که با استفاده از آن به منابع انسانی از پیشینه های مختلف( منظور تمامی نسل هاست) این توانایی را می دهد که در ابداع و نوآوری حداکثر سهم خود را ایفا کنند.

نقطه قوت شرکت کونیکا مینولتادر کسب جایزه Gold Class

یکی از نقاط قوت کمپانی کونیکا مینولتا به عنوان یک شرکت جهانی، “منابع انسانی” این شرکت است که ویژگی های بسیار متنوعی دارند؛ دریافت جایزه Gold Class قطعا بدون توجه به این موضوع ممکن نبود. از جمله این ویژگی های مختلف می توان به ملیت، نژاد، ایدئولوژی، فرهنگ، زبان، جنسیت، سن و تخصص اشاره کرد. همه این منابع انسانی در سراسر جهان کار می کنند. کمپانی کونیکا مینولتا برای پذیرش منابع انسانی از خارج از کشور با هدف افزایش تنوع، تجربه و دانش اعضای این شرکت، بسیار مشتاق است.

نقش سیاست های کمپانی کونیکا مینولتا در دریافت جایزه Gold Class

در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۱۷، کونیکا مینولتا خط مش و سیاست جدیدی را در پیش گرفت که به دنبال اجرای آن به کارکنان و اعضای شرکت این اجازه را می داد تا شغل دوم یا کار دیگری را هم تجربه کنند. هدف کمپانی کونیکا مینولتا از ایجاد چنین شرایطی این بود که نوآوری را تسهیل ببخشند. این سیاست در دریافت جایزه Gold Class بی تاثیر نبود. این کمپانی سیستم بازگشت به شغل را نیز راه اندازی کرده تا به اعضای خود در کسب مهارت های متنوع از طریق تجربه کار خارجی کمک کند.

اهداف بلند مدت شرکت کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا تحت نام تجاری “شکل دادن به ایده ها” قصد دارد تبدیل به یک شرکت جهانی پایدار شود که وجود آن برای جامعه بسیار حیاتی و اساسی است. این کمپانی برای حل چالش های اجتماعی با ایجاد ارزش هایی برای بهبود کیفیت جامعه از طریق فعالیت های تجاری خود کمک خواهد کرد.

تعمیرات کونیکا مینولتا

مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا در واحد های جداگانه و به طور اختصاصی، هر یک از تولیدات این کمپانی را تعمیر و ترمیم می کند. این مرکز ایرادات هر یک از محصولات این کمپانی را به طور دقیق پیدا می کند و سپس وارد پروسه تعمیر خواهد شد که از حضور تکنسین های مجرب و معتبر در این زمینه بهره می گیرد.

نمایندگی کونیکا مینولتا

مرکز نمایندگی کونیکا مینولتا هر آنچه را که یک کاربر نیاز داشته باشد برای او فراهم می کند. با خرید از این مرکز ضمن استفاده از خدمات اصل شرکتی، از سرویس های ویژه مرکز نمایندگی کونیکا مینولتا نیز بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش مرکز تماس حاصل نمایید.

اخبار، اطلاعات ،مقاله های مرتبط و سوالات متداول سایر کاربران را در قسمت های دیگر سایت دنبال کنید.

مطالب مرتبط

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+