اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان و استفاده از به‌روزترین و نوین‌ترین تجهیزات تعمیر در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی را به کاربران دستگاه‌های کپی ارائه نماید.

برخورداری مرکز تعمیرات کپی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر سبب گشته تا تشخیص علل خرابی دستگاه‌های کپی در کمترین زمان و به دقیق‌ترین شکل انجام پذیرد و عملیات مورد نیاز جهت رفع و حل اشکالات پیش آمده در دستگاه -بر اساس عیب یابی انجام شده،- انتخاب و اِعمال گردند.

شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید و از خدمات واحد تعمیرات دستگاه کپی بهره مند گردید. وجود آرشیوی جامع از قطعات اورجینال شرکتی نیز سبب گشته تا نه تنها عیوب موجود در دستگاه، مرتفع گردد بلکه به دلیل جایگزینی قطعات با اجزا اورجینال، کیفیت اولیه به دستگاه بازگردد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

خدمات نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

در بخش زیر به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر دستگاه کپی که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر دستگاه کپی ارائه می‌گردد، اشاره شده است.

تعویض و تعمیر دولوپر دستگاه کپی:

در صورتی که شما نیز کاربر دستگاه کپی و یا پرینتر هستید بهتر است با مشاهده پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر فرارسیدن زمان تعویض دولوپر، سریعاً نسبت به تعویض دولوپر اقدام کنید. زیرا عدم توجه به افت کیفیت دولوپر نه تنها هزینه‌ی چاپ را بالا می‌برد بلکه باعث افت شدید در چاپ می گردد.

توجه داشته باشید که در صورت تعویض دولوپر و مشاهده خطای روشن ماندن چراغ مربوط به آن، می بایست نسبت به ریست کردن کنتور دولوپر اقدام نمایید. در صورت نیاز به سرویس های تخصصی تعویض و تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما نمایندگی تعمیر دستگاه کپی تماس بگیرید.

تعمیر مین برد کپی کونیکا مینولتا:

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دستگاه کپی که در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی ارائه می گردد تعمیر مین برد کپی است که توسط تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

کارشناسان واحد تعمیر مین برد کپی با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی‌گردانند.

تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا:

منظور از تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا در واقع همان پودر سبک تونر و پودر سنگین دولوپر است؛ دولوپر یکی از مواد مصرفی دستگاه کپی کونیکا میونولتا است که کار آن انتقال تونر یا پودر جوهر به درام است. دولوپر ها مصرف نمی شوند، ولی پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهند و باید تعویض شوند.

زمان تعویض پودر کپی کونیکا مینولتا معمولا طولانی است و شاید هر چند سال یک بار نیاز باشد تا شما پودر دولوپر خود را تعویض کنید. در صورت نیاز به سرویس های تخصصی تعویض پودر دولوپر کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما نمایندگی تعمیر دستگاه کپی تماس بگیرید.

تعمیرات برد پاور کپی کونیکا مینولتا:

یکی از قطعات دستگاه کپی کونیکا مینولتا که امکان بروز خطا و اختلال در آن وجود دارد، برد پاور کپی است. این بخش، همانگونه که از نامش پیداست وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد. از همین روست که بروز اختلال در آن، به نوعی منجر به خرابی و از کارافتادگی کامل دستگاه می گردد.

بد نیست بدانید که قدرت برد پاور دستگاه کپی در قیاس با پرینتر بسیار بیشتر است که البته این امر چندان هم عجیب نیست زیرا دستگاه کپی برای کار نیاز به قدرت و انرژی بیشتری دارد و جریان انرژی بیشتری را استفاده می کند.

در هر حال اگر دستگاه کپی شما دچار اختلال شده است و حدس می زنید که این اشکال ناشی از برد پاور آن است می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی تماس بگیرید و راهنمایی های ممکن را دریافت نمایید.

تعمیر درام دستگاه کپی:

به دلیل حساسیت بالای قطعه درام، سرویس های مرتبط با تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران و کارشناسان مجرب این حوزه انجام پذیرد. در غیراینصورت امکان بروز خرابی های دو چندان و اختلال در سایر قطعات این دستگاه و عملکرد آن وجود دارد.

به طور کلی درام دستگاه های کپی را باید پس از هر ۵۰ هزار بار چاپ تعویض کرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره های بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی تماس بگیرید.

تعمیر کاغذکش کپی کونیکا مینولتا:

تعمیر کاغذکش کپی کونیکا مینولتا در این مرکز به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان تعمیر و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در تلاش است تا حرفه ای‌ترین سرویس های‌مرتبط را به کاربران دستگاه های پرینتر و کپی کونیکا مینولتا ارائه دارد و آنها را از مراجعه به سایر مراکز تعمیر –که عمدتاً به ارائه خدمات نامناسب می پردازند- بی نیاز سازد.

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی:

فیوزینگ از آن دست قطعاتی است که بروز خرابی در آن، افت کیفیت چاپ را به طور چشمگیری در پی خواهد داشت. از این رو خرابی های فیوزینگ می بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردد. تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده به دست کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی است که با استفاده از نوین ترین متدهای حوزه تعمیر و بهسازی این دستگاه انجام می پذیرد.

تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات دستگاه کپی پس از عیب یابی صحیح دستگاه آغاز شده و تا سرویس و بهسازی کامل دستگاه ادامه دارد. شایان ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی کونیکا مشمول گارانتی و ضمانت است.

شماره تماس نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

متقاضیان سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی می‌توانند در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش، از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی کونیکا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. شماره تماس نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در بخش فوقانی وبسایت (بخش «تماس با ما») درج گردیده است.

در صورتی که قصد مراجعه حضوری در نمایندگی کونیکا مینولتا را دارید، حتما به ساعات کاری درج شده در پایین وبسایت دقت نمایید. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه‌های کپی، به صورت سرویس در محل نیز قابل دریافت است. در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان نمایندگی تعمیر دستگاه کپی خود در محل حضور یافته و پس از عیب‌یابی دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند.

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی محصولات کونیکا مینولتا را شامل می گردد. بد نیست بدانید که در نمایندگی کونیکا مینولتا و در روند تعمیرات دستگاه های معیوب این برند صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛

در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد. تعمیرات هر محصول در نمایندگی کونیکا مینولتا در کارگاهی مجزا و مخصوص انجام شده و در هر کارگاه از متخصصان ویژه تعمیر همان محصول بهره برده شده است. جهت آشنایی با واحدهای تخصصی تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز به بخش زیر مراجعه نمایید.

Rate this post