اشتراک گذاری

به هم ریختگی رنگ پس زمینه در دستگاه کپی

به هم ریختگی رنگ پس زمینه در دستگاه کپی یکی از اشکالاتی است که ممکن است کاربران در حین چاپ با آن مواجه گردند. با بروز این اشکال، دستگاه برگه هایی را به کاربر تحویل می دهد که با اندکی دقت می توان در آن به هم ریختگی رنگ در پس زمینه را مشاهده کرد. به طور کلی به هم ریختگی رنگ پس زمینه در برگه های خروجی دستگاه کپی ممکن است به دلیل کثیفی دستگاه کپی یا قرارگیری نامناسب کاغذ در این دستگاه اتفاق بیفتد. در ادامه شما کاربران گرامی را با دیگر دلایل احتمالی به وجود آورنده این اشکال (به هم ریختگی رنگ پس زمینه در دستگاه کپی) آشنا می سازیم.

علت به هم ریختگی رنگ پس زمینه در دستگاه کپی

به طور کلی به هم ریختگی رنگ پس زمینه در برگه های خروجی دستگاه کپی ممکن است به دلیل کثیفی دستگاه کپی یا قرارگیری نامناسب کاغذ در این دستگاه اتفاق بیفتد. اما این دو مورد تنها دلایل به وجود آوردنده این اشکال نیستند؛ دیگر دلایل احتمالی که ممکن است سبب به هم ریختگی رنگ پس زمینه در دستگاه کپی گردند عبارتند از:

  • توزیع اتفاقی ذرات جوهر بر روی صفحه چاپ
  • استفاده از کاغذهای مرطوب و یا نمدار در دستگاه کپی
  • چاپ بر روی درزها
  • عدم انجام سرویس های دوره ای دستگاه
  • عدم انجام گردگیری های دوره ای دستگاه
  • و…

نمایندگی کونیکا مینولتا -به هم ریختگی رنگ پس زمینه در دستگاه کپی

به هم ریختگی رنگ پس زمینه در دستگاه کپی و رفع این مشکل

در بخش فوق برخی دلایل احتمالی که سبب به هم ریختگی رنگ پس زمینه در دستگاه کپی می گردند را با شما در میان گذاشتیم. در این بخش برخی راهکارهای موجود جهت رفع این اشکال را با شما به اشتراک می گذاریم:

  • در شرایطی که به هم ریختگی رنگ پس زمینه تمامی سطح یک صفحه ی چاپ شده را در برگرفته باشد بهتر است کیفیت وضوح چاپ را از طریق نرم افزارتغییر دهید. همچنین می توانید مشخصات چاپگر خود را تغییر دهید.
  • اگر به هم ریختگیرنگ پس زمینه روی یک پاکت اتفاق می افتد، چیدمان چاپ را تغییر دهید تا از چاپ روی بخش هایی که در پشت آن ها درزهای روی هم قرار گرفته وجود دارد، جلوگیری شود. چاپ کردن روی درزها می تواند مشکل ساز باشد.
  • در صورتی که حدس می زنید اشکال به هم ریختگی رنگ پس زمینه در دستگاه کپی ناشی از وجود رطوبت در برگه های مورد استفاده است بهتر است دسته دیگری از کاغذ را را امتحان کنید. (جهت پیشگیری از رطوبت در کاغذ بهتر است بسته های کاغذ را صرفاً در صورت لزوم باز کنید و پس از استفاده نیز به خوبی بسته بندی نمایی تا از نفوذ روطبت به درون بسته پیشگیری شود).

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحد های تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از واحدهای زیرمجموعه در مرکز سخت افزار ایران است که با هدف خدمت رسانی به مشتریان و کاربران گرامی این برند راه اندازی شده است؛ مدیریت این مرکز جهت ارائه هر چه باکیفیت تر خدمات از برترین متخصصان کشور و پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر بهره برده و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است. نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در حوزه های‌ مرتبط با تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا فعالیت دارد. واحد های تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

Rate this post