اشتراک گذاری

تعمیرات دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

در صورت نیاز به سرویس های مرتبط با تعمیرات دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیرات کپی را ثبت نمایید. شایان ذکر است خدمات مرتبط با تعویض دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا و سایر سرویس های مرتبط با این دستگاه، به همراه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد.

تعمیرات دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

آشنایی با دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

پیش از آشنایی با خدمات ارائه شده در واحد تعمیر دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا بهتر است توضیحاتی در باب کارکرد این قطعه و نقش آن در کیفیت کپی ارائه شود. همانگونه که می دانید پودر دولوپر یکی از مواد استفاده شده در دستگاه‌های کپی است که کار آن انتقال تونر بر روی درام است. بسیاری از کاربران دستگاه های کپی، دولوپر را به عنوان یک ماده مصرفی در دستگاههای فتوکپی می شناسند. 

در صورتی‌که دولوپرها به واقع مصرف نمی شوند بلکه بعد از مدتی خواص و کارایی خود را از دست می دهند و درست به همین دلیل بایستی تعویض شوند. نکته آخر آنکه، از آنجا که دولوپر نقش مؤثری در میزان کیفیت کپی ایفاء می کند، نباید در تعویض آن تعلل کرد و یا از مواد بی‌کیفیت جهت این کار استفاده کرد. توصیه می شود به دلیل حساسیت این بخش از دستگاه سرویس های مرتبط با تعویض یا تعمیرات دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا به دست تعمیرکاران مجرب انجام پذیرد.

تعویض و تعمیرات دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

یکی از اشکالات پیش آمده در دولوپرها ریزش آن هاست که افت کیفیت چاپ را در پی خواهد داشت. بروز این اشکال عموماً به دلیل استفاده از تونرهای بی کیفیت و غیراورجینال است. در هر حال اگر کپی کونیکا شما نیز در طول روزهای اخیر دچار چنین اشکالی شده است می توانید با دنبال کردن این بخش، تعمیرات دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا را به سرانجام برسانید.

همانگونه که می دانید دولوپر دانه های براده آهن است که کار آن عرضه تونر به درام بصورت یکنواخت و با درصد مشخصی از آغشتگی است. در فرآیند چاپ دانه های تونر تحت بار الکتریکی مشخصی، از دانه های دولوپر جدا می شوند و به سطح درام جذب میگردند. اشکالی که گاه در این میان ظاهر می شود ریزش دانه های دولوپر است. در این وضعیت برای تعمیرات دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا نیازی به تعویض دولوپر کپی کونیکا مینولتا نیست. کافی است دولوپر را  داخل یک حلال نظیر بنزین بریزید و سپس روی یک روزنامه در معرض تابش آفتاب قرار دهید تا حسابی خشک شود. بدین ترتیب دانه های تونری که به آن چسبیده‌اند، در حلال جدا می شود.

این مقاله به کارت میاد : آموزش اتصال دستگاه کپی به موبایل

تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا (نظیر سرویس تعمیرات دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا) منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و تمامی مدلهای جوهرافشان، لیزری، کپی رنگی، دستگاه کپی سیاه و سفید، رومیزی، چندکاره و … را شامل می گردد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در مرکز تعمیر کپی Konica Minolta سبب گشته تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه خویش را تعمیر و رفع نمایند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردند. پ

شایان ذکر است در صورتی که امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه کپی وجود نداشته باشد، کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند. در غیر اینصورت یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد- تعمیرات مورد نیاز در تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا انجام می پذیرد.

تعمیرات دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در محل

به دلیل ابعاد و وزن بالای دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، عموم خدمات مرتبط با این دستگاه‌ها بصورت سرویس در محل انجام می پذیرد. (جز در مواردی خاص که امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه وجود دارد). در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه پیاده می سازند. توصیه می شود در زمان تماس با مرکز تعمیر کپی کلیه اشکالات پیش امده در دستگاه را با کارشناسان این مرکز در میان بگذارید. 

به علاوه اگر به هر دلیل، دستگاه فتوکپی را دستکاری نموده‌اید یا قطعه‌ای از آن را خراب ساخته‌اید، این موضوع را نیز به اطلاع کارشناس برسانید. شایان ذکر است، در ارائه خدمات تعمیر دستگاه فتوکپی در محل، محدودیتی برای کارشناس وجود ندارد و امکان اِعمال تخصصی ترین سرویس های دستگاه کپی نظیر تعمیرات دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا، تعمیر پیکاپ رولر، تعمیر و تعویض فیوزینگ دستگاه کپی و … وجود دارد.

تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز منحصر به دستگاه و سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات و تولیدات مرتبط با این برند را شامل می گردد؛ کاربران حرفه ای دستگاه های کونیکا به این اصل معترفند که تعمیرات لزوماً به معنی رفع خرابی‌ها و عیوب ایجاد شده در دستگاه نیست بلکه تمامی عملیات مربوط به نگهداری، سرویس های دوره ای، گردگیری، استفاده از مواد اولیه عالی و … را نیز شامل می‌گردد از همین روست که کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیرات کونیکا مینولتا ضمن رفع و حل تمامی عیوب و خرابی‌های ایجاد شده در این تجهیزات، ارائه‌ دهندۀ تمامی خدماتی هستند که توجه به آنها سبب پیشگیری از استهلاک دستگاه گشته و به عمر مفید آن می افزایند. بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از بروزترین ابزارآلات تعمیر، سبب گشته تا ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا نیز بهبود و ارتقاء یابد. واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را در دو حوزه تعمیر و فروش، به آنان ارائه نمایند. ویژگی قابل توجه نمایندگی کونیکا مینولتا ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. کادر مجرب و باسابقه‌ی نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در دستگاه های این برند ایجاد شده باشند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post