اشتراک گذاری

جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018

کونیکا مینولتا جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018 را دریافت می کند. کونیکا در بین ۶۰۰ شرکت  تایید شده توانست برنده این جایزه تحسین برانگیز شود که او را از لحاظ منابع انسانی،نوآوری، بازرایابی و مدیریت در بین سایر شرکت ها متمایز ساخته است.جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018

شرکت ثبت رسمی شده کونیکا مینولتا اول بهمن ماه ۱۳۹۶ با خوشحالی اعلام کرد که این شرکت جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018  را به دست آورده است. جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018 به گونه ای برنامه ریز شده است که شرکت های عالی و ممتاز را شناسایی می کند تا بتوانند به عنوان رهبران آینده خدمات رسانی کنند. برندگاه جایزه توسط یک هیئت داوران خارجی انتخاب شده بودند، این هیئت نتایج حاصله از اولین بررسی NIKKEI Smart Work Awards 2018 را که Nikkei Inc در سال ۲۰۱۷ آغاز کرد، به طور جامع ارزیابی نمود.

از ۶۰۲ شرکت تحت پوشش این نظرسنجی، جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018 به یک شرکت و جایزه ویژه هیئت داوران به سه شرکت اهدا شد؛ این در حالی است که تنها یک شرکت در هر دسته از منابع انسانی، نوآوری، بازاریابی و استفاده از فناوری مورد ارزیابی قرار گرفت.

جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018 برای کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا  بی وقفه تلاش کرده است که در ارائه محصولات و خدمات بهتر، از دیدگاه مشتریان خود و در میادین نوآوری در مرکز  SHINKA 2019 تغییراتی در خود ایجاد کند؛ طرح فعلی میان مدت تجارت این شرکت برای رشد پایدار شرکت ، برنامه ریزی شده است. با اجرای این برنامه، شرکت بی وقفه تلاش می کند تا به یک شرکت دیجیتالی تبدیل شود که نسبت به چالش های پیچیده و ضمنی بینش خاص خود را داشته باشد.

بردن این جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018 نشان می دهد که اقدامات کونیکا مینولتا با مفهوم کار مدیریت هوشمندانه مطابقت دارد و شرکت بسیار خرسند است که تلاش ها و زحمات بسیارش به رسمیت شناخته شده و مورد تایید قرار گرفته است.

مدیریت هوشمندانه ی شرکت

مدیریت هوشمند عملکرد سازمان ها و شرکت ها  به عنوان یک استراتژی مدیریتی تعریف می شود. با عملی کردن آن بهره وری بهینه از منابع انسانی با معرفی انواع فعالیت ها ی متنوع و انعطاف پذیر، تشویق به نوآوری و ایجاد یک چارچوب شایسته و مناسب برای توسعه مدام بازارهای جدید امکان پذیر خواهد شد؛ در نتیجه اجرای این سیستم مدیریتی بهره وری و سایر پارامترهای عملکرد سازمان به حداکثر می رسد.

ویژگی های مدیریت هوشمندانه

NIKKEI Smart Work Management  چهار زمینه را بررسی می کند، یعنی شایستگی شرکت ها در سه حوزه منابع انسانی، نوآوری و بازاریابی به اضافه اصول مدیریت. این چهار فاکتور برای توسعه شرکت های پایدار و کسب جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018  اهمیت ویژه ای دارند.

شرکت ها براساس ۱۸ شاخصی که از نتایج نظرسنجی شرکت ها، نظرسنجی های مصرف کننده و داده های موجود در دسترس استخراج شده  بودند، مورد ارزیابی قرار گرفتند و برای کسب جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018 تلاش می کردند.

اقدامات موثر  Konica Minoltaبرای کسب جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018

  1. ۱٫ توسعه تنوع در مجموعه کارکنان به منظور دسترسی به نوآوری

کونیکا مینولتا با کشف این راز  مهم که  تنوع پرسنل، سرآغاز نوآوری است؛ به سرعت در حال اصلاح کارگاه ها و ایجاد یک فرهنگ سازمانی است، به طوری که اعضای با پیشینه های متنوع و گوناگون می توانند از مهارت هایشان به طور کامل استفاده کنند.

2. تشویق نوآوری برای رشد پایدار کسب و کار

کونیکا مینولتا “نوآوری” را در تمام جنبه های آن برای تبدیل به یک شرکت تشویق و حمایت می کند؛ شرکتی که از طریق دیدگاه مشتریان خود با افزایش سطح تکنولوژی های تصویربرداری دیجیتال و دستیابی به فن آوری های جدید از طریق M & A برای ترکیب با IoT و AI، راه حل هایی پیشنهاد می دهد.

3. توسعه بازار با ارائه ارزش جدید

کونیکا مینولتا در تلاش است تا ارزش جدید برای کمک به تکامل تجارت و جامعه تحت نظر SHINKA 2019، ایجاد کند. این همان برنامه میان مدت کسب و کار برای رشد پایدار است که مسیر دریافت جایزه بزرگ NIKKEI Smart Work Awards 2018 را هموار می کند.

4. بنیاد و اساس مدیریت که برای ESG کاملا شناخته شده است

کونیکا مینولتا فعالانه اقدامات مختلفی را برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در شیوه های ESG ترویج می کند.

شاخص ارزیابی

اقدامات انجام شده توسط کونیکا مینولتا

به اشتراک گذاری موثر دانش با استفاده از سیستم های پیشرفته و بهبود کارایی کار انسانی توسط اتوماسیون روبوتیک (RPA)

ایجاد یک محیط امن از راه دور با تمرکز بر تمام فعالیت های اعضای شرکت.

اجرا و بهره وری از تکنولوژی

تشویق کار نیمه وقت و کارمند بین المللی

استخدام پرسنل گوناگون و متمایز و دستیابی به تکنولوژی ها با تسهیل

ارتقا تنوع

این فرصت به اعضا داده می شود که کار دوم یا کار همزمان داشته باشند و معرفی سیستم بازگشت شغل به این منظور که اعضا تشویق شوند که تجربه کار بیرونی خود را در وظیفه  شغلی تعریف شده شان در شرکت Konica Minolta اعمال کنند.

شیوه های کاری گوناگون و انعطاف پذیر

اجرای یک برنامه آموزشی کوتاه مدت برای اعضای جوان در خارج از کشور

سرمایه گذاری در منابع انسانی

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا با هدف تولید و فروش محصولات کونیکا مینولتا راه اندازی شده است. این مرکز با استعانت از الطاف پروردگار و با تلاش مستمر توانسته است به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح گردد.  علاوه بر بهره گیری از برترین متخصصین، پیشرفته ترین تجهیزات را جهت تعمیرات کونیکا مینولتا به کار گرفته است.

 در دنیای امروز شرکت هایی موفق هستند که خلاقیت ونوآوری را شعار خود قرار داده و در مقابل تغییرات و پیشرفت تکنولوژی انعطاف داشته باشند. متخصصین نمایندگی کونیکا مینولتا ، همواره مطابق با دانش روز به تعمیرات کونیکا مینولتا پرداخته  و از برترین فن آوری های روز بهره گرفته اند. نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران خدمات تخصصی را به هم شهریان  عزیز در تهران ارائه می نماید. نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان نیز ارائه ی خدمات به هم وطنان در شهرستان های کشور را به عهده دارد .

Rate this post