اشتراک گذاری

دستگاه های کپی رومیزی و ایستاده

دستگاه های کپی رومیزی و ایستاده

بدون هیچ تردیدی پرینترهمه کاره bizhub 308 & 308e کونیکا مینولتا، دستگاهی کاربردی و قدرتمند است که می تواند به اسناد انباشته شده شما بروی میز کاری تان سرو سامان داده و به انجام کارهای چاپی و اداری تان سرعت بیشتری ببخشد. بنابراین، اکنون زمان آن رسیده است که برای مدیریت بهتر کارهای اسنادی تان از این پرینترهمه کاره و بسیار مفید ساخت شرکت محبوب کونیکا مینولتا بهره مند شوید و دفتر کاری تان را با این ابزار قدرتمند مجهز کنید.

بررسی دستگاه کپی ایستاده

در میان دستگاه های کپی رومیزی و ایستاده، ایستاده ها از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند؛ خودشان پایه دارند و روی کف زمین قرار می گیرند. دستگاه های کپی ایستاده برای استفاده در کارهای حرفه ای، پرحجم و نیازمند سرعت بیشتر کاربری دارند، این مدل از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا در مراکزی از قبیل مدارس، شرکت‌ها، دفاتر کپی و تکثیر ارگان‌ های مختلف و لوازم التحریری ها می‌توان مشاهد کرد. وقتی صحبت از مزایا و معایب دستگاه های کپی رومیزی و ایستاده می شود، اولین نکته ای درباره دستگاه های کپی ایستاده کونیکا مینولتا مورد توجه قرار می گیرد، بازدهی و کارایی این مدل از کپی ها است. این مدل از دستگاه های کپی بازدهی بالایی دارند و برای استفاده در مراکز پر رفت و آمد گزینه ایده آلی خواهند بود. از دیگر مزایای دستگاه های کپی ایستاده می توان به وجود دکمه ECO اشاره کرد. به کمک این دکمه در مصرف کاغذ و برق صرفه جویی می شود. محتوای چاپی یا کپی را می‌توان به شکل دو در یک، چهار در یک و دو رو چاپ کرد. به علاوه دکمه ECO این امکان را فراهم می سازد که با تشخیص و حذف صفحات خالی در مصرف تونر صرفه جویی کنید. به دلیل اینکه این نوع دستگاه‌ ها تونر زیادی مصرف می کنند، مواد مصرفی آن‌ها نسبت به دستگاه های رومیزی و چاپگرهای معمولی ارزان و مقرون به صرفه است.

بررسی دستگاه کپی رومیزی

دستگاه های کپی رومیزی از زمانی متولد شدند یا بهتر است بگوییم بیشتر مورد لطف و توجه کاربران قرار گرفتند که نیاز استفاده از این دستگاه به خانه ها نیز کشیده شد. در میان دستگاه های کپی رومیزی و ایستاده، این مدل رومیزی است که برای استفاده در منزل و برای مصارف کمتر، مورد توجه است. با وجود اینکه انتظار از دستگاه های کپی رومیزی تنها در حد برطرف سازی نیاز های عادی و معمولی کاربران است، این مدل از دستگا های کپی قابلیت های مورد توجهی دارند که به راحتی می توانند پاسخگوی نیاز های کاربران باشند. این قابلیت ها در حد و اندازه دستگاه های کپی ایستاده نیست، اما در نوع خود و در جایگاه خود، بسیار مورد توجه و کاربردی است. دستگاه های کپی رومیزی از نوع چندکاره کاربر پسند تر هستند، زیرا این مدل از دستگاه های کپی رومیزی امکانات دیگری نظیر چاپ، اسکن و فکس هم دارند و به طور کلی گزینه ایده آلی به شمار می روند.

معرفی چند مدل از دستگاه کپی رومیزی

 

  • دستگاه کپی رومیزی چندکاره کانن مدل imageRUNNER 2204
  • دستگاه کپی رومیزی چندکاره ریکو آفیشیو MP 1600
  • دستگاه کپی رومیزی چندکاره توشیبا مدل ای استدیو ۲۳۰۳ ای ام
  • دستگاه کپی رومیزی چندکاره شارپ مدل ۲۰۱

معرفی چند مدل از دستگاه های کپی ایستاده

 

  • دستگاه کپی شارپ ایستاده مدل ARM451
  • دستگاه کپی شارپ ایستاده مدل ARM351
  • دستگاه کپی شارپ ایستاده مدل MXM450
  • دستگاه کپی شارپ ایستاده مدل MXM350
  • دستگاه کپی کونیکا مینولتا ایستاده مدل bizhub C452
  • دستگاهکپی کونیکا مینولتا ایستاده مدل بیزهاب سی ۵۵۰
  • دستگاه کپی کونیکا مینولتا ایستاده مدل bizhub C451

تعمیرات دستگاه کپی

دستگاه کپی یک از جمله تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا است که در مدل های مختلف تولید و عرضه می شود. برای تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتاکونیکا مینولتا باید در مرحله اول عیب یابی دقیقی از دستگاه به عمل آید تا مسیر تعمیر و ترمیم دستگاه کپی کونیکا مینولتا به درستی انتخاب و طی شود. این واحد همه مدل های دستگاه کپی کونیکا مینولتا را_ رومیزی و ایستاده_ مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد و برای اجرای تعمیرات هر مدل از مسیر اختصاصی و تعمیرکاران ویژه کمک می گیرد.

واحد های تعمیرات کونیکا مینولتا

کمپانی کونیکا مینولتا فعالِ حوزه تولید تجهیزات اداری، ابزارهای هنر های تجسمی و تجهیزات تصویربرداری پزشکی و ابزارهای اندازه گیری است. در این مسیر نیاز به واحد های تعمیراتی تخصصی و حرفه ای ست تا عیب یابی  و ریشه یابی از هر یک از این دستگاه ها به صورت دقیق و مطمئن انجام شود. به همین دلیل است که واحد های تعمیرات کونیکا مینولتا را در  بخش های جداگانه و کاملا تخصصی راه اندازی کرده ایم. هر بخش به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته دسترسی دارد. آرشیوی مجهزی از قطعات و تجهیزات جانبی در اختیار تعمیرکاران قرار دارد که کمک می کند مسیر تعویض قطعه با امنیت بالا طی شود و در نهایت بهبود کارکرد و عملکرد دستگاه تضمین می شود.

نمایندگی کونیکا مینولتا

در نمایندگی کونیکا مینولتا همه محصولات این کمپانی را می توانید با امکان استفاده از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، دریافت کنید. در این نمایندگی می توانید در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، صفر تا صد خدمات را در اختیار بگیرید و مطمئن باشید که کیفیت سرویس های این نمایندگی قابل مقایسه با هیچ نمایندگی دیگری نیست. نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا زیر چتر قانون فعالیت می کند. از مسیر های کاملا قانونی و تعریف شده اقدام به واردات می نماید و امکان هر گونه سوء استفاده را به صفر رسانده است. به همین دلیل است که اعتبار و ارزش نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا بسیار زبانزد است. در این نمایندگی می توانید قبل از هر اقدامی به کمک خدمات مشاوره ای رایگان درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات جامعی به دست آورید و سپس با دانش و آگاهی کامل برای خرید وارد عمل شوید. امکانات و تسهیلات ویژه تری نیز در این نمایندگی وجود دارد که تنها با مراجعه حضوری می توانید از چند و چون آن اطلاع یابید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی کونیکا مینولتا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post