اشتراک گذاری

هواپیمای بدون سرنشین کونیکا مینولتا

بتازگی اخباری منتشر شده است که خبر از همکاری کمپانی کونیکا مینولتا با کمپانی یانمار را می رساند. طبق اخبار واصله این دو شرکت بزرگ قصد همکاری در چند پروژه کشاورزی را دارند. هدف ازاین امر افزایش سود کشاورزان اعلام شده است. این طرح یک اتفاق مثبت در عرصه ی کشاورزی می باشد. در این طرح قرار بر مشاوره کشاورزی به کشاورزان می باشد. قرار است محصولی جدید برای این امر تولید شود که این دستگاه وظیفه ی عکس برداری از زمین های کشاورزی بر عهده دارد.

سپس با توجه به نرم افزارهای تجزیه و تحلیل داده ها، تصاویر مورد بررسی قرار گیرند و فرایند سنجش خدمات کشاروزی صورت گیرد. هدف از این امر افزایش بهره وری و کارایی در هر هکتار اعلام شده است که این امر سبب افزایش محصول کشاورزان می شود و در نهایت منجر به افزایش سود آنها خواهد گردید.

هواپیمای بدون سرنشین کونیکا مینولتا، تحولی در کشاورزی

هواپیمای بدون سرنشین کونیکا مینولتا ، قرار است از ارتفاع بالا اقدام به تصویر برداری از زمین های کشاورزی نماید و سپس تصاویر گرفته شده را به یک پایگاه داده منتقل کند. دراین پایگاه داده تصاویر تجزیه و تحلیل می گردد و راه های افزایش محصول به کشاورزان ارائه می شود. با این روش نیاز هر زمین زراعی به نیروی کار بالا کاسته می شود که این امر سبب کاهش هزینه های کشاورزی در هر واحد می گردد.

ویژگی  هواپیمای بدون سرنشین کونیکا مینولتا

  • قیمت مناسب
  • استفاده از حسگرهای قدرتمند
  • پرواز در ارتفاع بالا
  • تجزیه و تحلیل داده ها و انتقال تصاویر به پایگاه داده

هواپیمای بدون سرنشین کونیکا مینولتا

بازار هدف هواپیمای بدون سرنشین کونیکا مینولتا

قراراست این هواپیما ابتدا بر روی مزارع برنج مورد استفاده قرار گیرد و سپس به سایر محصولات منتقل گردد. بازار اولیه این هواپیمای بدون سرنشین کشور ژاپن می باشد و سپس قرار است از کشورهای آسیایی برای فروش این محصول استفاده نمود.

دلیل انجام این کار وسعت قاره آسیا می باشد و کشورهای این قاره که شغل اصلی انها کشاورزی می باشد بهترین بازار هدف برای این هواپیمای کشاورزی می باشند. طبق تخمین های اولیه فروش برآوردی کونیکا مینولتا از بابت این هواپیما مبلغی حدود ۱۰ میلیارد یورو می باشد.

دلیل ساخت محصول جدید کونیکا مینولتا

این کار به دلیل فعل وانفعالاتی می باشد که در کشور ژاپن صورت گرفته است. بین سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ تعداد کارگران کشور ژاپن حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است و سن افراد بشدت بالا رفته که این امر سبب شده قدرت انتقال تجربیات به نسل های جوان کاهش پیدا کند. کونیکا مینولتا و یانمار برای رفع این مشکل به میدان آمده اند و قصد دارند با تولید این هواپیمای بدون سرنشین کشاورزی اقدام به رفع این مشکل نمایند.

نمایندگی Konica Minolta

همکاری یانمار و کونیکا مینولتا

برند یانمار فعال در عرصه کشاورزی می باشد و کونیکا مینولتا در عرصه الکترونیک. این همکاری باعث می شود دو علم مهم در زندگی بشر باهم تلاقی پیدا کنند و یک محصول مشترک المنافع بین این دو کمپانی تولید شود. در واقع با اختلاط علمی می توان محصولاتی تولید نمود که موجب سود هر دو برند گردد.

با تولید این هواپیمای تحلیلگر بسیاری از مشکلات کشاروزی در حوزه نیروی انسانی و کاهش بهره وری حل خواهد شد و کشاورزان می توانند از راه حل های مناسبی برای رفع مشکلات زمین های زراعی خود استفاده کنند. این همکاری در کشور ژاپن صورت گرفته و قرار است به سرعت به سایر بازارهای بین المللی منتقل شود. طبق اخبار منتشر شده هواپیمای بدون سرنشین کونیکا مینولتا در پایان سال میلادی کونیکا مینولتا می تواند سود سرشاری برای کمپانی کونیکا مینولتا به همراه آورد .

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا  با هدف خدمات رسانی به مشتریان گرامی تأسیس شده و در این راستا از برترین متخصصان کشور جهت تعمیر دستگاه های کونیکا مینولتا بهره گرفته است. تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز با سرعت، دقت و با هزینه ای  بر اساس نرخنامه مصوب انجام می پذیرد. بخش فروش این مرکز نیز با هدف فروش کالای اصل و اورجینال سازمان دهی شده و در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان گرامی عرضه نماید. واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی می گردند.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به دیگر بخش های وب سایت با خدمات و سرویس های ارائه شده در نمایندگی کونیکا مینولتا آشنا شوید.

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار

Rate this post