اشتراک گذاری

تجهیزات پزشکی کونیکا مینولتا

 در گذشته عمدتاً آمریکا در زمینه ی فروش تجهیزات پزشکی ، بازار را در دست داشت. محصولات کشورهای آسیایی چون چین ، ژاپن و هند تنها در بازارهای داخلی به فروش می رسید. با تولید محصولات کونیکا مینولتا ژاپن وارد بازارهای جهانی شد، به گونه ای که امروزه تجهیزات پزشکی کونیکا مینولتا طرفداران خود را در دنیا پیدا کرده اند.

با ورود سیستم های تصویربرداری منحصر به فرد تشخیصی ، تقاضای این محصولات در میان ارائه دهندگان محصولات مراقبت های پزشکی افزایش یافته است.

تجهیزات پزشکی کونیکا مینولتا

از میان تجهیزات پزشکی کونیکا مینولتا می توان به SONIMAGE HS1 اشاره کرد:

SONIMAGE HS1 یک دستگاه سونوگرافی و یکی از محصولات جدید کونیکا مینولتا است که شاهد فروش فوق العاده ی آن بوده ایم . این محصول دارای کیفیت تصویر عالی با استفاده از سهولت و راندمان کاری بالا و قابلیت تصویربرداری سیستم اولتراسوند است. 

سایر ویژگی های آن عبارتند از: حساسیت بالا ، پهنای باند خطی ، لایه چند سطح تطبیق، مواد بهینه سازی شده و فن آوری در ابعاد نانو.

 SONIMAGE HS1 از یک الگوریتم کنترل موج پنج سطح برای تولید سیگنال های هارمونیک جداگانه استفاده می کند. همچنین توانایی پردازش سیگنال دیجیتال بیشتر، تصویربرداری با وضوح بالا برای جزئیات استثنایی دارد. پزشکان می توانند به وسیله ی آن، ساختارهای کوچک مثلا چند صد میکرون را تجسم و آن را برای تجسم دقیق بافت و تمایز و تشخیص درست استفاده کنند.

کارکرد ساده وسریع SONIMAGE HS1

این محصول با ترکیب فن آوری های هوشمند با صفحه نمایش لمسی بصری، به ثبت سریع و ساده ی تصاویر می پردازد. شما می توانید از کلید های میانبر و بهینه سازی تصاویر با لمس یک دکمه برای گردش کارآمد استفاده کنید. 

با یک کلیک و توزیع داده ها با اتصال SONIMAGE HS1 به ایستگاه کاری، می توانید از قابلیت های ImagePilot کونیکا مینولتا و Informity به راحتی استفاده کنید و یک کپی اضافه از تصاویر و داده های بیمار تهیه کنید و با ذخیره سازی امن به تحقق HIPAA امنیت و حریم خصوصی کمک کنید .

تعمیر تجهیزات پزشکی کونیکا مینولتا

شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی کونیکا مینولتا یکی از فعال ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات اداری و چاپگرها، چاپگر نساجی، تجهیزات پزشکی نوین و ابزار های اندازه گیری است. تجهیزات پزشکی این کمپانی به دلیل کیفیت و دقت بالا در بین پزشکان از طرفداران زیادی برخوردار است.

تجهیزات پزشکی نیز ممکن است مانند سایر تجهیزات با مشکل روبرو شوند. در این شرایط، لازم است بدون هیچ گونه دستکاری ناشیانه، تعمیر دستگاه را به متخصصان و مهندسانی که غالبا دوره های تخصصی مهندسی پزشکی را پشت سر گذاشته اند، بسپارید.

با توجه به اینکه تجهیزات پزشکی از ساختاری بسیار حساس برخوردار هستند و با سلامت بیماران سر و کار دارند، لازم است نصب، راه اندازی، تعمیر و تعویض قطعات آن ها توسط مهندسان دوره دیده انجام شود.

مهندسان و متخصصان دوره دیده و مجرب، از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته برای تعمیر تجهیزات پزشکی کونیکا مینولتا استفاده می کنند. از این رو می توانید با خیالی آسوده تعمیر دستگاه های خود را به آن ها بسپارید و از کیفیت کار آن ها آسوده خاطر باشید.

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی

دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی از پر درآمد ترین رشته ها بشمار می رود. آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم پزشکی از موارد اصلی و مهم میباشد. علاوه بر آن تعمیر برد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و اتاق عمل از بهترین شاخه ها در بازار کار است.

دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در کارگاه های مجهز زیر نظر تعمیرکار بردهای پزشکی ارائه می شود. علاقمندان و کارشناسان مهندسی پزشکی و دانشجویان می توانند با شرکت در دوره آموزش تعمیر لوازم پزشکی بازار کار، شغل خوبی به دست آورند.

تعمیر تجهیزات پزشکی، شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم پزشکی، تعمیرات برد دستگاه های پزشکی است. در اصل این دوره شامل آموزش تعمیر برد یونیت دندانپزشکی، آموزش تعمیر برد دستگاه سی تی اسکن، آموزش تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی، تعمیر تجهیزات بیمارستانی، دستگاه آندوسکوپی، آموزش تعمیر دستگاه الکتروشوک و تعمیرات اتوکلاو است.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در کرج و تهران با هدف خدمت رسانی به مشتریان و کاربران گرامی این برند راه اندازی شده است. مدیریت این دو مجموعه جهت ارائه هر چه باکیفیت تر خدمات، از برترین متخصصان کشور و پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر بهره برده و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است.

نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در حوزه های‌ مرتبط با تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا فعالیت دارد.

فعالیت این مرکز محدود به دستگاه و تولیدی خاصی نیست. اما تمرکز اصلی این برند بر دستگاه های اداری مانند کپی و پرینتر است. به همین دلیل نمایندگی کونیکا مینولتا نیز تمرکز خویش را بر ارائه خدمات و سرویس های مرتبط با این دو دستگاه نهاده است.

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا با تجربه بیست ساله در زمینه تعمیرات انواع محصولات کونیکا مینولتا، این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که تمامی خدمات مرتبط با این حوزه، با رعایت تمامی پارامترهای مطرح شده از سوی کارخانه سازنده ارائه گردد.

به علاوه، هزینه دریافت شده در این مرکز بر اساس نرخنامه مصوب است. مزیت ویژه این مرکز حضور ناظرانی از سوی شرکت سازنده (شرکت کونیکا مینولتا) است. بهاین ترتیب بر سطح کیفی خدماتی که توسط کارشناسان و کارکنان حاضر در این مجموعه ارائه می گردد، نظارت می شود.

کارشناسان این مرکز توان و امکانات خویش را به کار بسته اند تا خدماتی سزاوار نام کونیکا مینولتا به کاربران آن ارائه دهند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی شده است:

Rate this post