اشتراک گذاری

خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا

خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا ، پشتیبان شما کاربران گرامی در حوزه های تعمیر، بهسازی، راه‌اندازی، جابجایی و سرویس های دوره‌ای مرتبط با انواع دستگاه کپی کونیکا است. کاربران دستگاه‌های کپی کونیکا مینولتا می توانند با بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های کپی مورد استفاده‌شان با مرکز خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایند.

مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا، به دلیل تأثیر مستقیم سطح کیفیت خدمات این بخش بر میزان رضایت و خشنودی کاربران، تأکید ویژه ای بر ارائه درست و اصولی تمامی سرویس های مرتبط با دستگاه کپی کونیکا مینولتا دارد. خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات مرتبط با این دستگاه اعم از تعمیر یونیت فیوزینک دستگاه کپی، شارژ کارتریج فتوکپی، تعمیر مین برد فتوکپی، تعمیر مین برد فتوکپی، تعمیر درام دستگاه کپی، تعمیر و تعویض کاغذکش فتوکپی، تعمیر و تعویض کاغذکش فتوکپی، تعمیر و تعویض دولوپر فتوکپی و مواردی از این دست را شامل می‌گردد.

خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا

تعهدات مرکز خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا

در حال حاضر واحد خدمات پس از فروش کونیکا مینولتا با تأکید بر تأمین قطعات اصلی و جانبی، آموزش حرفه‌ای کارکنان، توسعه شبکه فراگیر شعب مجاز ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا و در نهایت با ایجاد زیرساختهای لازم در تلاش است تا کیفیت خویش را در زمینه ارائه سرویس های مرتبط با دستگاه‌های کپی بهبود و ارتقاء بخشد.

در همین راستا مدیریت نمایندگی خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا تأکید ویژه ای بر اجراسازی تمامی پارامترهای آتی در واحد های خدماتی خویش دارد: تهیه گزارش آمار کارکرد در ارتباط با شیوه سرویس، مصرف قطعه، مدت زمان انجام سرویس، بررسی عملکرد کارشناسان و کارکنان نمایندگی خدمات پس از فروش کپی Konica Minolta توسط کارشناسان ارشد دفتر مرکزی، تهیه و تدوین جدول هفتگی به منظور بررسی سطح کیفی خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا، تحویل به موقع دستگاه پس از تعمیر و ارتقاء، بررسی و پیگیری شکایات طرح شده، تعهد به پاسخگویی به مشتریان گرامی، تعریف مشخص هزینه ایاب ذهاب درون و برون شهری برای خدمات و سرویس های ارائه شده توسط نمایندگی کپی کونیکا مینولتا در شهرستان ها و سرویس در محل کپی کونیکا مینولتا و … .

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا شامل تعمیر قطعات سخت افزاری این دستگاه است. تعمیر یونیت درام، تعمیر یونیت فیوزینگ، رفع ارورهای دستگاه کپی، تعویض دولوپر دستگاه کپی، تعمیر مین برد، تعمیر برد پاور، تعویض بلید دستگاه کپی، تعمیر یونیت اسکن و… از جمله تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا می باشند. 

عوامل مختلفی همچون کارکرد بالا، نوسانات برق، وارد شدن ضربه به دستگاه، استفاده از تونرهای نامرغوب و مواردی از این دست باعث خرابی ها و مشکلات متعددی در دستگاه کپی می شوند. از این رو تعمیر دستگاه کپی از مسائلی به شمار می رود که ممکن است هر کاربری با آن مواجه شود. نکته ای که در این رابطه باید به آن توجه داشت این است که تعمیر دستگاه را باید به مراکز معتبر و متخصص سپرد تا ایراد دستگاه اصولی و ریشه‌ای برطرف گردد.

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا

درام، فیوزینگ، فوم رولر، مگنت رولر، یونیت لیزر، کارتریج تونر، کاغذکش و مین برد از اصلی ترین قسمت های پرینتر کونیکا مینولتا است. هریک از این قطعات وظیفه مشخصی را بر عهده دارند که در نهایت فرآیند چاپ را امکان پذیر می کنند. هرگونه ایراد در یکی از این قطعات می تواند عملکرد کلی دستگاه را با اختلال مواجه کرده و یا اینکه چاپ بی کیفیتی را ارائه دهد. 

پرینترها به دلیل اینکه حجم زیادی از فعالیت های یک سازمان یا شرکت را برعهده دارند و مرتباً مورد استفاده قرار می گیرند، بروز خرابی در آنها امری شایع است. درصورتی که قطعات پرینتر دچار مشکل شود باید دراسرع وقت برای تعمیر آن اقدام کرد. واحد تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا ، تعمیرات پرینتر را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

گارانتی خدمات مرکز خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا

مرکز خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا ارائه دهنده تخصصیترین سرویسهای مرتبط با این دستگاه به مراجعان محترم است. مرکز تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته‌ ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی فراهم گشته است. تمامی خدمات ارائه شده در تعمیرگاه کپی Konica Minolta توسط تیمی از کارشناسان متخصص تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، مرکز خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا یکی از مجموعه‌های پیشرو و متخصص در ارائه خدمات تعمیر مطرح گردد.

مدیریت تعمیرگاه کپی کونیکا مینولتا به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته است.

واحد ارتباط با مشتری

واحد ارتباط با مشتری یکی از زیر مجموعه‌های نمایندگی خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا است که در راستای کسب رضایت هر چه بیشتر مراجعان و ارتقاء سطح کیفی خدمات راه اندازی گشته است. واحد ارتباط با مشتری کپی کونیکا مینولتا یک نظام اطلاعاتی یک پارچه است که برای برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و کنترل فعالیت‌های قبل و بعد از فروش شرکت و با هدف توانمند سازی مشتریان جهت تعامل با نمایندگی خدمات پس از فروش از طریق ابزارهای متعددی چون وب سایت، تلفن و غیره شروع به کار کرده است.

کاربران گرامی می توانند جهت برقراری ارتباط با کارشناسان نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت اقدام نمایند. کارشناسان واحد ارتباط با مشتری با صبر و شکیبایی شنونده انتقادات و پیشنهادات کاربران خواهد بود و آنها را پیگیری و رسیدگی خواهند کرد. روند پیگیری شکایات در نمایندگی خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا تا حصول نتیجه نهایی و کسب رضایت مشتریان محترم ادامه خواهد داشت.

نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا در این مرکز محدود به مدل خاصی از دستگاه کپی نیست و تمامی مدلهای دستگاه کپی اعم از رنگی، سیاه و سفید و … را دربر می‌گیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص –اعم از نواقص تخصصی و غیرتخصصی- با نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید. 

در موارد عادی و غیرتخصصی، کارشناسان ما راهکارهایی جهت تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا به شما ارائه خواهند داد تا اشکالات ایجاد شده به صورت تلفنی رفع گردد. در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز خدمات پس از فروش کپی کونیکا مینولتا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر و استفاده از سرویس «تعمیرات دستگاه کپی در محل» را ثبت نمایید.

Rate this post