اشتراک گذاری

معرفی کپی چند کاره کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا یکی دیگر از شرکت های سازنده ی دستگاه های کپی و چاپی و پزشکی و تجهیزات اداری و همچنین ابزارهای اندازه گیری کشور پیشرفته ی ژاپن است . دستگاه کپی چند کاره کونیکا مینولتا دارای امکانات قابل توجه ای است که در این مطلب به معرفی کپی چند کاره کونیکا مینولتا  می پردازیم:

  • امکان اتصال به پورت USB : با استفاده از این قابلیت می توان به راحتی دستگاه چاپگر کونیکا را به کامپیوتر متصل نمود و از این چاپگر به راحتی با تمامی امکاناتش استفاده کنید .
  •  قابلیت EDF ای دی اف: قابلیت ای دی اف این امکان را به شما می دهد که بتوانید از هر دو طرف برگه اسکن Scan بگیرید .
  •  اسکنر رنگی : این دستگاه دارای قابلیت اسکن به صورت رنگی و سیاه سفید black & White نیز می باشد.
  •  استفاده در شبکه : چند کاره کونیکا مینولتا را می توان در شبکه با استفاده از کابل شبکه Share نمود تا تمام دستگاه های موجود در شبکه بتوانند به پرینتر Konica متصل شوند . از این طریق علاوه بر گرفتن خروجی فایل به صورت پرینت شده می توان از اسندادی که لازم دارید اسکن scan تهیه کرد .

معرفی کپی چند کاره کونیکا مینولتا

ویژگی های کپی چند کاره کونیکا مینولتا

دستگاه های  کپی چند کاره کونیکا مینولتا یک دستگاه کپی فوق حرفه ای و با کیفیت است . از این دستگاه در انواع مختلف کاربردها می توان استفاده نمود . این دستگاه چاپ سیاه و سفید و رنگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و از تکنولوژی لیزری استفاده خواهد کرد.  کپی چند کاره کونیکا مینولتا یکی از پرطرفدارترین دستگاه های اداری در سازمان ها و مکان های تجاری می باشد .

کپی دستگاهی است که از سند و یا تصاویر بصری بر روی کاغذ کپی تهیه می‌ کند. اکثر ماشین‌های کپی امروزی از روش الکتروفتوگرافی استفاده می ‌کنند. فتوکپی به طور گسترده در تجارت، دولت و تحصیل استفاده می‌شود.

نقش درایور پرینتر در چند کاره کونیکا مینولتا

درایور پرینتر نقش بسزایی در کارکرد چاپگر دارد . درایور به منزله ی سیستم عصبی پرینتر محسوب می گردد . از این رو بروز مشکلات کوچک در درایور منجر به عدم کارکرد دستگاه می گردد . کاربران باید توجه داشته باشند که درایور پرینتر چند کاره کونیکا مینولتا را بر اساس سیستم عاملتان دانلود و نصب نمایید . نکته قابل توجه برای شما کاربران این است که درایور نقش بسزایی را در چند کاره کونیکا مینولتا ایفا می نماید .

واحد های تعمیرات کپی

مدیریت نمایندگی کونیکامینولتا ، واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا را به صورت مجزا راه اندازی کرده است . به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . کادرفنی نمایندگی مرکز تعمیرات کونیکامینولتا تمامی دقت و توجه خود را معطوف به ریکاوری یک محصول مینمایند . همین امر موجب میگردد راندمان کار مجموعه افزایش یابد . تکنسینهای ما با بکارگیری تجهیزات مدرن به عیب یابی و ریکاوری کپی چندکاره کونیکا مینولتا مبادرت می ورزند .

ضمنا تیم حرفه ای این نمایندگی به معرفمی جدیدترین کپی چندکاره کونیکا مینولتا نیز میپردازند . چنانچه با کاهش کارایی محصول مواجه شدید میتوانید بدون هیچ نگرانی از خدمات مرکز تعمیرات کونیکا بهره ببرید . خاطرنشان میسازیم ، هزینه تعمیر در این مرکز با قیمتی مناسب از کاربران اخذ میگردد .

کاربران محترم می توانند در دیگر صفحات مامقالات ، اخبار ، محصولات و سوالات متداول کپی را مطالعه نمایند .

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار

Rate this post