اشتراک گذاری

چیپست کارتریج کونیکا مینولتا

چیپست کارتریج کونیکا مینولتا تراشه‌ای ظریف از جنس سیلیکون   (silicon)است که در بازارهای جهانی با نام‌های دیگری چون «چیپ» یا «چیپست» یا «چیپ ست» نیز شناخته می‌شود. چیپست کارتریج یکی از قطعات مصرفی موجود در دستگاه‌های کپی و پرینتر است که حدود یک اینچ و در بیش‌‌تر موارد یک سانتی‌متر اندازه دارد. آنچه که تعویض چیپست کارتریج را ضروری می‌سازد تمام شدن پودر تونر یا جوهر در این دستگاه‌ها است. 

با این اتفاق یعنی تمام شدن پودر جوهر- دو راه پیش روی کاربر خواهد بود که بسته به شرایط می‌بایست انجام شود: مورد اول خرید کارتریج جدید است و مورد دوم تهیه یک چیپست سازگار با مدل دستگاه و پر کردن تونر کارتریج است. در صورت نیاز به تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعویض چیپست کارتریج کونیکا مینولتا می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا تماس بگیرید.

چیپست کارتریج کونیکا مینولتا

تعویض چیپست کارتریج کونیکا مینولتا

تعویض چیپست کارتریج کونیکا مینولتا در صورت اتمام پودر تونر یا جوهر در دستگاه‌های پرینتر و ماشین‌های فتوکپی ضروری می‌گردد. همانگونه که می‌دانید هدف نهایی از استفاده چیپست کارتریج کونیکا مینولتا، در دستگاه‌های کپی و پرینتر آن است که با به حد نصاب رسیدن تعداد برگه‌های چاپ شده، کاربر قادر به شارژ مجدد کارتریج نباشد و ناچار به تهیه و خرید کارتریجی نو شود. این موضوع در طول سالهای گذشته، سبب شده تا بسیاری از کاربران با به حد نصاب رسیدن تعداد برگه‌ها از ادامه کار با دستگاه خودداری کنند و جهت تعویض چیپست کارتریج Konica Minolta اقدام نمایند. 

اما در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه چیپست‌های نو به بازار، کاربران دیگر اقدامی جهت تعویض این قطعه نمی‌کنند. زیرا با ارور دادن دستگاه، می‌توانند چیپست های نو را جایگزین چیپست‌های قبلی کنند و یا آنکه دستگاه را ریست کنند. هر دو اینها، مسئله تعویض چیپست کارتریج کونیکا مینولتا را کنار زده و شارژ کارتریج را پررونق‌تر کرده است.

تعویض چیپست کارتریج کونیکا مینولتا در محل

کاربران گرامی می توانند درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعویض چیپست کارتریج کونیکا مینولتا در محل را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایند. کارشناسان بخش «سرویس در محل کونیکا مینولتا» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس کونیکا مینولتا در محل انجام می شود. 

بعلاوه کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند. کارشناسان اعزامی جهت تعویض چیپست کارتریج کونیکا مینولتا در محل از از باتجربه‌ترین و متخصص‌ترین مهندسان حوزه تعمیر این مرکز هستند تا نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش در همان جلسه اولیه تعمیر حاصل گردد و از تأخیر در تعمیر و بازیابی عملکرد دستگاه حتی‌الامکان پیشگیری شود.

انواع چیپست کارتریج کونیکا مینولتا

  • چیپست کارتریج رنگی:

کاربرد این نمونه از چیپست برای کارتریج های رنگی لیزری و جوهرافشان است. چیپست کارتریج کونیکا مینولتا در این مدل متشکل از مجموعه‌ای چهارتایی در رنگ‌های اصلی مشکی، آبی، قرمز و زرد است که وظیفه شمارش تعداد برگ چاپ شده توسط کارتریج را برعهده دارد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعویض چیپست کارتریج کونیکا مینولتا توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر کونیکا مینولتا ارائه می‌گردد.

  • چیپست کارتریج سیاه و سفید:

کاربرد این چیپست در کارتریج های سیاه و سفید جوهرافشان و لیزری است. این چیپست که وظیفه شمارش تعداد برگ چاپ شده توسط کارتریج را بر عهده دارد، به صورت تکی و برای رنگ مشکی تولید و به بازارها عرضه می‌گردد. خدمات مرتبط با تعویض این چیپست نیز توسط کارشناسان مرکز تعمیر کونیکا مینولتا ارائه می‌گردد.

  • چیپست کارتریج درام:

این چیپست برای کارتریج های درام (یونیت) رنگی، سیاه و سفید لیزری استفاده می شود. وظیفه این چیپست شمارش تعداد برگ‌های چاپ شده در زمان نصب یونیت است. چیپست کارتریج درام به صورت تک عرضه می‌شود. تعویض چیپست کارتریج کونیکا مینولتا در این مدل زمانی انجام می‌شود که درام پیغام هشدار تعویض یونیت دولوپر را پس از رسیدن به مرز مشخصی اعلام می کند. سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعویض چیپست کارتریج کونیکا مینولتا توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر کونیکا مینولتا ارائه می‌گردد.

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی در این مرکز با ضمانت و گارانتی تمامی سرویس ها انجام می پذیرد. گارانتی تعمیرات دستگاه کپی  در این مجموعه، به دلیل اطمینان از سطح مهارت کارشناسان حاضر صورت پذیرفته است. سطح تبحر و خبرگی کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی تا بدانجاست که امکان بازگشت عیوب تعمیر شده، غالباً صفر است و دستگاه کیفیت نخستین خویش را باز می یابد. فرآیند تعمیر در مرکز تعمیرات کپی، با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیراتِ مورد نیاز پایان می‌پذیرد. تست دستگاه در حضور کاربر (جهت اطمینان از بازگشت کیفیت اولیه محصول) و گارانتی خدمات ارائه شده نقطه پایان سرویس های مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه فتوکپی خواهد بود.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا با هدف خدمت رسانی به مشتریان و کاربران گرامی این برند راه اندازی شده است؛ مدیریت این مرکز جهت ارائه هر چه باکیفیت تر خدمات از برترین متخصصان کشور و پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر بهره برده و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است. نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در حوزه های‌ مرتبط با تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا فعالیت دارد. اگرچه فعالیت این مرکز محدود به دستگاه و تولیدی خاصی نیست لیکن به سبب آنکه تمرکز اصلی این برند بر تولیداتی نظیر دستگاه های کپی و پرینتر است، نمایندگی کونیکا مینولتا نیز تمرکز خویش را بر ارائه خدمات و سرویس های مرتبط با این دو دستگاه نهاده است.

در سایر بخش های وبسایت اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول قابل پیگیری است.

Rate this post