اشتراک گذاری

پرینتر bizhub C287 کونیکا مینولتا

علیرغم پیدایش و ظهور دستگاه های متنوع و امکانات ارتباطی گسترده، هنوز نیاز به برخی از تجهیزات سازمانی و اداری به مانند چاپگرها وجود دارد. جالب است بدانید، این دست از محصولات با وجود هوشمندی و پیشرفت زیادی که تاکنون داشته اند همچنان در حال مدرن شدن و تجهیز به تکنولوژی های بیشتر و بهتری نیز می باشند. اکنون پرینترها انواع و اقسام مختلفی داشته و گروه های متفاوت کاربران خانگی، عکاسان و دارندگان کسب و کارهای اداری را پشتیبانی کرده و دارای قابلیت هایی بی شمار هستند.

از سویی دیگر، استفاده از چاپگرها به قدری مرسوم است که تقریبأ همه ما یک بار هم که شده مجبور به انجام پرینت اسناد اداری مان شده ایم و بدیهی است که این تقاضای زیاد منجر به قوت و استحکام این بازار بوده است. بنابراین نیاز به این محصول، کمپانی های زیادی را تشویق به ساخت دستگاه های پرینتر کرده و اکنون هر کدام از آنها مدل های متنوع و متعددی را روانه بازار ماشین آلات کرده اند.

اگرچه، رقابت شدید میان تولیدکنندگان مختلف باعث رشد و ترقی عملکرد این دستگاه ها شده و آن ها را با ویژگی ها و امکاناتی برجسته همراه نموده؛ اما روند انتخاب گزینه ای ایده آل را از سوی کاربران امری چالش برانگیز و پیچیده ساخته است. به هر حال، در میان انبوه این سازندگان کوچک و بزرگ، کمپانی کونیکا مینولتا بسیار قابل اطمینان بوده و به راحتی می توان به روی محصولات اش حساب باز کرد. در این متن به معرفی یکی از محصولات این ابرکمپانی یعنی پرینتر bizhub C287 کونیکا مینولتا خواهیم پرداخت؛ در صورت تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا خود با ما همراه باشید.

پرینتر-bizhub-C287-کونیکا-مینولتا

مشخصات کلی پرینتر bizhub C287 کونیکا مینولتا

بهترین و راحت ترین روش برای انتخاب پرینتری ایده آل و تطبیق پذیرتر با نیازهای کسب و کاری، مطالعه و بررسی دقیق مشخصات فنی موجود در کاتالوگ هر دستگاه می باشد. شاید خواندن کاتالوگ های گوناگون کمی زمان بر باشد اما به واقع ارزشش را خواهد داشت؛ چرا که با این کار از انتخاب خود خاطر جمع شده و در آینده و به هنگام استفاده از پرینتر محبوب خود احساس رضایت و آسایش بیشتری خواهید کرد.

خوشبختانه، پرینتر bizhub C287 کونیکا مینولتا دارای شاخصه های تحسین برانگیزی است که از جمله آنها می توان به طراحی چند منظوره، سرعت چاپ رنگی 28 صفحه ای در هر دقیقه، سرعت اسکن 45 سندی در هر دقیقه، ظرفیت کاغذ حداکثری 3600 برگه ای، پشتیبانی از قابلیت NFC، کنترل پنل و برچسب طلایی EPEAT اشاره داشت.

این مقاله برای شما مفید است :چرا پرینتر سایه می اندازد؟

عملکرد کلی

با نگاهی اجمالی به پرینتر bizhub C287 کونیکا مینولتا خیلی زود متوجه خواهید شد که در کلیات ساخت این محصول حرفه ای کمبودی احساس نمی شود؛ زیرا این کمپانی خوش نام تمامی جزئیات مهم و کاربردی را در نظر داشته و برهمین اساس با کمک این پرینتر بازدهی شما نیز به مراتب بالا خواهد رفت. 

این چاپگر به صورت چند کاره طراحی شده و علاوه بر کارایی اقتصادی خود دارای قابلیت هایی به مانند قدرت کپی، چاپ سریع، پرینت رنگی 22 صفحه ای در هر دقیقه، انجام اسکن اسناد، گزینه های فینیشینگ برای انجام کارهای تکمیلی و یک صفحه نمایش با نقطه اتصال به گوشی های هوشمند می باشد.

صفحه نمایش

واسط کاربری، رابطی میان کاربر و ماشین بوده که در واقع فضایی برای تعاملات بهتر بین دستگاه و فرد را فراهم می سازد. از نقاط قوت پرینتر bizhub C287 کونیکا مینولتا هم می توان از رابط کاربری آسان آن که در قالب یک نمایشگر طرح ریزی شده است؛ نام برد. این نمایشگر جذابیت پرینتر را بیشتر کرده و کار با آن را لذت بخش تر خواهد ساخت. این صفحه نمایش چند لمسی ال ای دی، کنترل دستگاه را راحت کرده و به دلیل روشن بودن می توانید از فاصله دور نیز کارایی آن را چک کنید. 

همچنین این دستگاه دارای سیستم آپشنال Voice Guidance بوده که براساس آن کنترل دستور العمل شنیداری را نیز امکان پذیر ساخته است و ویژگی دیگر این نمایشگر تجهیز به تکنولوژی NFC است که به کمک آن می توانید گوشی های هوشمند خود را در فاصله نزدیک به آن متصل کرده و از محتواهای مورد نیازتان پرینت بگیرید.

سایر ویژگی ها

از آنجایی که پرینتر bizhub C287 کونیکا مینولتا مجهز به کنترل پنل می باشد؛ برای دسترسی و کنترل های بیشتر می توانید اپلیکیشن های متنوع تری را از Konica Minolta MarketPlace دانلود کرده و شرایط حرفه ای تری را ایجاد کنید. از سویی دیگر، این دستگاه شامل پد ده کلیدی سخت افزاری برای وارد کردن آیتم های عددی به صورت سریع و مطمئن تر نیز می باشد.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا، افتخار دارد با بهره مندی از برترین امکانات و پیشرفته ترین تجهیزات و همچنین به یاری کادرفنی و متخصص این مرکز، کلیه خدمات تعمیراتی و فروش مربوط به دستگاه کپی کونیکا مینولتا را به شما عزیزان عرضه نماید. این نمایندگی مورد اطمینان سالیان درازی است که در جهت رفاه و آسایش شما کاربران محترم مشغول به خدمت رسانی بوده و همواره توانسته است با عرضه بهترین و شایسته ترین سرویس ها و خدمات ممکن رضایت مشتریان را جلب نماید.

نمایندگی کونیکا مینولتا، در زمینه فروش و تعمیرات کلیه مدل های دستگاه کپی و پرینتر به شیوه ای کاملأ تخصصی و حرفه ای فعالیت داشته و خدمات سرویس در محل را نیز امکان پذیر ساخته است. به هر حال، ارائه مشاوره ها و راهنمایی های تعمیراتی، ضمانت خدمات مرتبط با ریکاوری انواع دستگاه های کپی، استفاده از قطعات اورجینال و اصل، فروش جدیدترین محصولات و ارائه گارانتی معتبر از جمله عمده ترین خدمات این مرکز خوش نام به شمار می رود. در صورت نیاز به اطلاعات عمومی و تخصصی بیشتر می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

Rate this post