اشتراک گذاری

تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا

کاغذکش پرینتر از آن دست قطعاتی است که هم به دلیل استهلاک و هم به دلیل کار زیاد، احتمال بروز خرابی در آن وجود دارد. اگر شما کاربران گرامی دارنده یکی از پرینترهای کونیکا مینولتا هستید و در حال حاضر خرابی‌هایی در کاغذکش این دستگاه مشاهده کرده اید، می توانید با حضور در واحد تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا، عیوب ایجاد شده در این بخش از دستگاه را برطرف نمایید. تسلط کارشناسان این مرکز بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری پرینترهای کونیکا مینولتا به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. دارندگان این دستگاه می توانند با حضور در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه از جمله خدمات مرتبط با تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا بهره مند گردند.

واحد تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیرات کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا آغاز خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا – با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت. اگرچه کار انتقال کاغذ در دستگاه پرینتر به عهده کاغذکش هاست (شامل کاغذکش ورودی و کاغذکش خروجی) لیکن توجه داشته باشید که گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر لزوماً به معنای خرابی این بخش از دستگاه نیست. گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر می تواند علل مختلفی داشته باشد که تشخیص درست این موضوع نیاز به بررسی کارشناسانه و تخصصی دستگاه دارد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیر پرینتر Konica Minolta تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه از جمله سرویس های مرتبط با تعمیرات کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا را دریافت نمایید.

تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا

روش تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیرات چاپگر کونیکا مینولتا به شما کاربران گرامی هستند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر در محل کونیکا مینولتا استفاده نمایید. در صورت داشتن تخصص و مهارت در تعمیر پرینتر می توانید با پیاده سازی مراحل زیر، تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا را انجام دهیدو توجه داشته باشید که نکات ذکر شده در بخش زیر جهت تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا را با دقت انجام دهید تا آسیبی به سایر بخش های دستگاه وارد نشود.

  • نکته: زائده های دایره ای و مستطیلی دوطرف غلطک کاغذکش قبلی قرار دهید.
  • بالای غلطک کاغذکش را بچرخانید تا غلطک کاغذکش در محل خود قفل شود.
  • تونر کارتریج را در محل خود قرار دهید و در تونر کارتریج را ببندید.
  • کابل برق را به دستگاه وصل نموده و دستگاه را روشن نمایید.
  • در صورتی که اشکال ایجاد شده در دستگاه مرتفع نشد می توانید به مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا، پارت تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا مراجعه نمایید.
  • کابل برق را از پرینتر جدا نمایید و اجازه بدهید پرینتر خنک شود.
  • در تونر کارتریج را باز نمایید و تونر کارتریج را در آورید.
  • محل غلطک کاغذکش را پیدا نمایید.
  • خارهای کوچک سفید رنگ کنار غلطک کاغذکش را با انگشت به سمت بیرون فشار دهید و غلطک کاغذکش را به سمت بیرون بچرخانید.
  • به آرامی غلطک کاغذکش را بیرون بیاورید.
  • غلطک کاغذکش جدید را در شکاف غلطک کاغذکش قبلی قرار دهید.

وظیفه کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا چیست؟

وظیفه کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا وارد کردن کاغذ به داخل دستگاه است. زمانی که فرایند انتقال دستور از سیستم به دستگاه پرینتر صورت می پذیرد، کاغذکش ها اولین قطعه ای هستند که در فرایند چاپ درگیر می شوند. در این لحظه کاغذ به داخل دستگاه وارد می شود تا زیر نظر قطعات دیگری مانند فیوزینگ قرار گیرد و فرایند چاپ کامل شود. ایراداتی که در دستگاه های کونیکا مینولتا ممکن است برای کاغذکش ها بوجود بیایید به دو دسته تقسیم می شود.

اولین مشکل عدم فعالیت کاغذکش می باشد که بطور کلی هیچ کاغذی وارد دستگاه نمی شود. مشکل دومی که گاها پیش می آید مربوط به فرایند ناقص می باشد که در این مشکل کاغذ به درستی وارد دستگاه نمی شود و اصطلاحا گفته می شود کاغذ در دستگاه گیر کرده است. البته کاغذکش ها سه فرایند را انجام می دهند که شامل کاغذکش ورودی که وظیفه انتقال کاغذ از خارج دستگاه به داخل را دارد.

دو فرایند بعدی شامل کاغذکش میانی می باشد که وظیفه انتقال کاغذ بین قطعات داخلی دستگاه را دارد و در نهایت کاغذکش خارجی که وطیفه خارج کردن برگه ها را برعهده دارد. در هر حال وجود هر گونه اختلال در این بخش از دستگاه با صرف مدت زمانی اندک و با بهترین کیفیت توسط کارشناسان بخش تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا مرتفع می گردد.

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا در این مرکز محدود به سرویس خاصی نیست و دربردارنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهبود، سرویس، گردگیری و ارتقاء این دستگاه است. دارندگان این محصول می توانند با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا و یا از طریق یک تماس تلفنی و ثبت درخواست «تعمیر در محل پرینتر کونیکا مینولتا» از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز برخوردار گردند.

ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا و خدمات پس از آن، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری موجود میان کارکنان این مرکز، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…  برخی از پارامترهای جاری در مرکز تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی آن ایفا کرده‌اند.

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از واحدهای زیرمجموعه در مرکز سخت افزار ایران است که با هدف خدمت رسانی به مشتریان و کاربران گرامی این برند راه اندازی شده است؛ مدیریت این مرکز جهت ارائه هر چه باکیفیت تر خدمات از برترین متخصصان کشور و پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر بهره برده و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است. نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در حوزه های‌ مرتبط با تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا فعالیت دارد.

اگرچه فعالیت این مرکز محدود به دستگاه و تولیدی خاصی نیست لیکن به سبب آنکه تمرکز اصلی این برند بر تولیداتی نظیر دستگاه های کپی و پرینتر است، نمایندگی کونیکا مینولتا نیز تمرکز خویش را بر ارائه خدمات و سرویس های مرتبط با این دو دستگاه نهاده است. واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر به تفصیل معرفی می گردند.

[vc_message icon_fontawesome=”fa fa-angle-double-down”]

اخبار و خواندنی های کونیکا مینولتا را در بخش ذیل پیگیری نمایید.

[/vc_message]

Rate this post